Paar vragen over bladerdeeghapjes
maandag 11 oktober 2010 om 13:48
Ik wil voor een verjaardag verschillende bladerdeeghapjes maken; dit heb ik nog nooit gedaan en heb dus een paar vraagjes:
- Wat is handiger/beter: van te voren maken en afbakken vlak voor het serveren of van te voren afbakken en opwarmen voor het serveren?
- Ik wil verschillende vullingen maken; pittig gehakt/mozzarella+tomaat/boursin+spinazie/misschien iets zoets. Op hoeveel graden kan ik deze het beste afbakken?
en hoe lang?
- Wat is handiger/beter: van te voren maken en afbakken vlak voor het serveren of van te voren afbakken en opwarmen voor het serveren?
- Ik wil verschillende vullingen maken; pittig gehakt/mozzarella+tomaat/boursin+spinazie/misschien iets zoets. Op hoeveel graden kan ik deze het beste afbakken?
en hoe lang?
maandag 11 oktober 2010 om 13:58
maandag 11 oktober 2010 om 14:22
3 verschillende opties. Maar ik denk dat ik ze dan maar afbak op het feestje maar dat invriezen is ook een goeie!
Ja zalmsnippers kunnen er ook goed bij! Goed idee bedankt!
Laatst had ik de aanwijzingen op de verpakking opgevolgd (voor appelflappen geloof ik) maar toen waren ze een beetje witjes...dus heb ze maar langer in laten zitten. Ben alleen bang dat het gehakt dan droog wordt. of zou dit geen kwaad kunnen?
Ja zalmsnippers kunnen er ook goed bij! Goed idee bedankt!
Laatst had ik de aanwijzingen op de verpakking opgevolgd (voor appelflappen geloof ik) maar toen waren ze een beetje witjes...dus heb ze maar langer in laten zitten. Ben alleen bang dat het gehakt dan droog wordt. of zou dit geen kwaad kunnen?
dinsdag 12 oktober 2010 om 13:42