Pannenkoekendag

27-03-2012 12:27 20 berichten
Ik zie hiernaast een advertentie van Koopmans & Tefal die aankondigt dat het 30 maart pannenkoekendag is.

Wie heeft dat nou weer bedacht? Ik weet dat Pancak day in Groot-Brittanië wel 'gevierd' wordt, maar dat is in februari. Heeft te maken met de laatste dag voor de vasten, dat je nog een keer jezelf mag verwennen.

Dus waarom heeft een meelfabrikant nu bedacht dat we midden in de vastentijd in Nederland pancake day hebben? Niet dat ik aan het vasten mee doe hoor, maar ik vind het vreemd.

(niet te serieus nemen, dit topic. Het is een non-probleem, maar ik vroeg het me ineens af hoe dit nou zit)
Alle reacties Link kopieren
Er lopen div. pannenkoekentopics en volgens mij ook al jaren een pannenkoekendagtopic. En volgens dat topic was het afgelopen vrijdag als ik me goed herinner (maar weet ik dus niet zeker).
oh ja, ben ik een trend misgelopen?
Pannenkoekendag.

Dat topic bestaat al lang.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Denk dat ik ineens weet wat ik vanavond ga eten. Thanks
quote:VotesforLeo schreef op 27 maart 2012 @ 12:32:

Denk dat ik ineens weet wat ik vanavond ga eten. Thanks Met gember en kaas
Sinds deze strip jaaaaaren geleden in mijn moeders Libelle stond, vieren wij die dag Sint Pannenkoek.
Je hoeft niet altijd te geloven wat je denkt.
quote:Starshine schreef op 27 maart 2012 @ 12:31:

oh ja, ben ik een trend misgelopen?Geen idee ! Ik ken de term ook pas 2 jaar of zo. En ik zou ze gister bakken maar er kwam iets tussen.
quote:Gamuza schreef op 27 maart 2012 @ 13:18:

Sinds deze strip jaaaaaren geleden in mijn moeders Libelle stond, vieren wij die dag Sint Pannenkoek.Strip gelezen.
Ik heb door die advertentie ook al dagen zin in pannenkoeken. En raad eens wat ik op dit moment zit te eten

Niet van Koopmans, wel met boterzachte kip met spicy-honingsaus uit de slowcooker (ik hou van hartige pannenkoeken)...
ik ga geen pannenkoeken eten vrijdag. Ik moet werken en eet met de bewoners mee (en er staan geen pannenkoeken op het menu).

Nou ja, gewoon weer een commercieel iets dus die hele dag. Ik eet wel pannenkoeken als ik dat wil en niet als Koopmans het zegt.
Hoezo Vastentijd in Nederland? Vasten jullie allemaal dan?
Shit, bedenk me net dat ik vorige week vrijdag al pannenkoeken gebakken heb voor mij en mijn dochter. Deze week doen we wel pizza, lijkt wel een beetje op pannenkoeken;-)
Pannenkoek-dag? nou ik eet ze gewoon op pannenkoek-loze dag
ik heb bijna elke week pannenkoekdag! Jammie!
Vandaar dat ik op de website van Deka vierkante pannenkoeken zag. Het is binnenkort pannenkoekendag!

30 maart is een zaterdag, dat is handig, dan nodig ik al onze leenaapjes uit om pannenkoekendag te komen vieren.

Maar ik ga ze wel zelf bakken, die kleffe voorverpakte dingen smaken me niet.
Toevallig vandaag ook lekker pannenkoeken gegeten. Ik hou mezelf voor dat dat errug nodig is voor de halve marathon van zondag (onzin natuurlijk, is gewoon lekker)
quote:Olivia1975 schreef op 27 maart 2012 @ 19:39:

Vandaar dat ik op de website van Deka vierkante pannenkoeken zag. Het is binnenkort pannenkoekendag!

30 maart is een zaterdag, dat is handig, dan nodig ik al onze leenaapjes uit om pannenkoekendag te komen vieren.

Maar ik ga ze wel zelf bakken, die kleffe voorverpakte dingen smaken me niet.helaas 30 maart is het vrijdag!
Hahaha, wat grappig, ik heb heel toevallig ook pannenkoeken op t menu staan, de 30e
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
Ik wou toevallig vandaag pannenkoeken eten, maar er is nog kip van gister en mijn man is dol op kip, dus die eet hij zometeen weer.

Vasten doe ik binnekort weer, heb daarvoor geen verwendagen nodig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven