Pizarette

13-11-2020 13:19 64 berichten
Goedemiddag,

Ik heb pas een pizzarette gekocht en vroeg me af als je niet echt veel tijd hebt kan het dan ook met kant en klaar pizzadeeg die je uit moet rollen ?
Ja, kan. Maar neem dunne en leg ze na het snijden niet op elkaar. Dat gaat plakken.
Dan kan je het wegmieteren, dat valt niet uit te rollen of uit elkaar te halen.
Alle reacties Link kopieren
Wij gebruiken vaak pita broodjes die we door midden snijden zodat je heel dunne bodems krijgt. Erg lekker, en erg makkelijk
The past may be in tatters
But today is all that matters
Ja hoor, dat werkt prima!
Ja lekker die van Tante Fanny.
Je kan ook kleine rondjes uit wraps snijden. Dan is het met bakken ook sneller klaar.
https://www.ah.nl/producten/product/wi4 ... mini-pizza
Die van de Albert Heijn (diepvries) zijn perfect daarvoor!

10 stuks steenoven mini pizza
Wij doen het altijd met kant en klaar deeg , die uit de koeling van de AH. Hoe wilde je het dan doen , zelf deeg maken ? Ik vind de kant en klaar deeg heel lekker , begrijp niet zo goed waarom mensen pitabroodjes of wraps gebruiken , dan eet je toch geen pizza ?
Dit is echt een aanrader! Ideaal, uit de vriezer en smaken heerlijk.
Ik maak het deeg altijd zelf, veel lekkerder dan welk kant en klaar deeg dan ook. Je kunt het ook een dag van tevoren maken en het in de koelkast bewaren.
rascalles schreef:
13-11-2020 14:20
Wij doen het altijd met kant en klaar deeg , die uit de koeling van de AH. Hoe wilde je het dan doen , zelf deeg maken ? Ik vind de kant en klaar deeg heel lekker , begrijp niet zo goed waarom mensen pitabroodjes of wraps gebruiken , dan eet je toch geen pizza ?
Nee, dan eet je pitabroodjes of wraps.
Ik weet uit betrouwbare bron dat ik een pizzarette ga vinden in mijn kerstpakket dit jaar.
Het lijkt mij echt geen hol aan, maar wil het wel een keer proberen. Misschien toch leuk.
Hebben jullie tips? En zit je niet binnen no-time vol?
Luci_Mster2 schreef:
13-11-2020 13:21
Ja, kan. Maar neem dunne en leg ze na het snijden niet op elkaar. Dat gaat plakken.
Dan kan je het wegmieteren, dat valt niet uit te rollen of uit elkaar te halen.
Er zit papier onder.
Ik vond er niets aan. En heel heel heel lang duren.
Goeie tip
lilalinda schreef:
13-11-2020 15:31
Ik weet uit betrouwbare bron dat ik een pizzarette ga vinden in mijn kerstpakket dit jaar.
Het lijkt mij echt geen hol aan, maar wil het wel een keer proberen. Misschien toch leuk.
Hebben jullie tips? En zit je niet binnen no-time vol?

Super leuk juist.
Doorenvogel schreef:
13-11-2020 15:35
Er zit papier onder.
Ja en? Als je het deeg met het malletje eruit drukt en die kantje van kant en klaar deeg plakken aan elkaar of je verschuift de plakjes ben je al de pisang. Gewoon een tip voor TO, dat je daar beetje oplet.

En die kleine kant en klaar uit blikje van de AH is helemaal top.
Niet alle AH’s verkopen de pizzarette bodems trouwens! De grotere meestal wel
Meisjevanplezier schreef:
13-11-2020 15:37
Niet alle AH’s verkopen de pizzarette bodems trouwens! De grotere meestal wel
Online wel en de jumbo bij ons ook trouwens, sommige coop's ook. Dan van danerolle dacht ik.
Doorenvogel schreef:
13-11-2020 15:37
Super leuk juist.
leg uit! ik heb veel vooroordelen :)
Je belegt een lapje deeg, na 5 minuten heb je een pizaatje, je eet er 2? Misschien 3?

Ik vind gourmetten nl best leuk, maar daar kunnen we dan echt uren mee aan klooien
Zelfs Lidl verkoopt kantklaar pizzadeeg. Zit ook al potje saus bij.

Met uitrollen en rondjes uitsteken even wat bloem erbij doen. Dan plakken ze daarna ook niet aan elkaar of aan het ijzertje waar je de pizza's op bakt.

Ik vind het echt superleuk om te doen. Heel veel verschillende ingredienten en iedere keer anders beleggen.

Ook lekker: met creme fraiche, flamkuchen maken.
Lidl:

Afbeelding
PoezzinBoots schreef:
13-11-2020 15:49
Zelfs Lidl verkoopt kantklaar pizzadeeg. Zit ook al potje saus bij.

Met uitrollen en rondjes uitsteken even wat bloem erbij doen. Dan plakken ze daarna ook niet aan elkaar of aan het ijzertje waar je de pizza's op bakt.

Ik vind het echt superleuk om te doen. Heel veel verschillende ingredienten en iedere keer anders beleggen.

Ook lekker: met creme fraiche, flamkuchen maken.
:-D :-D :-D
Dank voor jullie reacties die mini stenigen pizza s v ah zijn volgens hier uit het assortiment . Weet iemand in de buurt v Rotterdam waar ze deze verkopen ??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven