Pizza Inferno Lidl

14-11-2011 19:38 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee allemaal,

Iemand weleens de pizza inferno van Lidl gegeten?

En wat zijn de meningen? Heb hem net met manlief gekocht, maar heb het idee dat ik nog nooit zoiets pittigs op heb! Ligt het aan mij? Of is deze pizza onmenselijk haha?
saai topic.
Ik vond 'm niet te kanen!
Smaken verschillen...

Wij maken onze pizza zelf :-)
Ik vond em werkelijk vreselijk goor; veel te pittig, smaak wordt er door bedorven. Zelfs mijn man vond em niet te pruimen, en dat zegt wat
Jaaaa, zelf maken is het lekkerste! Bij gebrek aan tijd gooien we hier ook wel eens een pizza margherita in de oven waar we zelf allerlei dingen bij op gooien, smaakt een stuk beter!
quote:enter schreef op maandag 14 november 2011 19:38 saai topic.Haha, you are funny
Internagelaktisch
Waarom twee topics openen over dezelfde ranzige pizza's?!?!
Qua pittigheid heb ik wel eens iets pittigers gegeten en vond ik het wel meevallen, maar vond het geen lekkere pizza
Enter, waskeburt met je ava? (gebruik je mijn geknutselde versie niet )
Is 1 keer niet genoeg?
quote:maaique schreef op 14 november 2011 @ 19:41:

[...]

Haha, you are funny en jij hebt een mooi schilderij!
quote:HelpBrand schreef op 14 november 2011 @ 19:42:

Waarom twee topics openen over dezelfde ranzige pizza's?!?!Eerste keer dat ik een topic open, denk iets misgegaan.. En ik heb na een half uur nog last van me maag, wou weten of meerdere mensen deze pizza op hadden
Ik heb hem 1 keer gekocht. Onder het mom van Lidl heeft lekkere pizza's dan zal die Inferno ook wel lekker zijn. Nou.. dacht het niet. Zoals Chrissy ook al zegt overheerste alleen het pittige en proefde je verder niets van de ingrediënten. Ik zou je de mozarella pizza aanraden van Lidl of de American Hawai pizza, die met Tonijn is ook lekker maar die Inferno... heel erg vies.
quote:chrissiy schreef op 14 november 2011 @ 19:43:

Enter, waskeburt met je ava? (gebruik je mijn geknutselde versie niet )

ach meid ik was hem kwijt, heb jij hem nog? ik mis hem zo

te enthousiast mails verwijderd
Ik heb hem ook gekocht voor mijn man en hij eet normaal altijd 2 pizza's maar hiervan kreeg hij geen 2e op. Het was te scherp om er 2 achter elkaar te eten. Hij eet heel vaak en graag pittig.

En ja, zelf maken is lekkerder. Maar een diepvriespizzaatje is af en toe wel makkelijk.
quote:chrissiy schreef op 14 november 2011 @ 19:41:

Jaaaa, zelf maken is het lekkerste! Bij gebrek aan tijd gooien we hier ook wel eens een pizza margherita in de oven waar we zelf allerlei dingen bij op gooien, smaakt een stuk beter!

AH heeft uberlekkere bodems waar al tomatensaus op zit. Dus alleen zelf even op leuken. Toevallig eet ik die vanavond.

Die van de lidl ken ik niet. Die harde bodems vind ik al niet lekker. De titel spreekt mij ook niet aan. Je plaatje is niet te zien.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ach, vrouw, ik dacht al: zwaar ongewaardeerd hierzo

Ik mail em hoor, heb em natuurlijk al die tijd gekoesterd!
Ik vond trouwens de pizza met tonijn van de Lidl niet te eten. Echt heel heel vies.
quote:chrissiy schreef op 14 november 2011 @ 19:47:

Ach, vrouw, ik dacht al: zwaar ongewaardeerd hierzo

Ik mail em hoor, heb em natuurlijk al die tijd gekoesterd!fijn meel me nu maar
Ah, ik dacht dat ik de enige was die het plaatje niet kon zien. Browse in Chrome, en zie best vaak een plaatje niet.

MV, bodem van de AH? Klinkt goed! Waar kan ik die vinden? (Bij de AH, haha, snap ik, maar vers, of diepvries of..?)
Hij is gestuurd hoor
Dit is de foto
quote:chrissiy schreef op 14 november 2011 @ 19:49:

Ah, ik dacht dat ik de enige was die het plaatje niet kon zien. Browse in Chrome, en zie best vaak een plaatje niet.

MV, bodem van de AH? Klinkt goed! Waar kan ik die vinden? (Bij de AH, haha, snap ik, maar vers, of diepvries of..?)

Bij de vers, bij de groente, aardappels in zakjes en pizza's, ik google even een plaatje voor je.

Deze, steenoven bodems, zitten met 2 in een pak voor 1,99

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ah, dank je MV.

*noteert pizza AH op boodschappenlijstje*

Heb nu trouwens zin in pizza, hahaha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven