[Poll] Ik kook dit jaar WEL/ NIET :))))))))

21-12-2009 22:51 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Yeah, wat een verademing!

Ik Kook Dit Jaar Niets Met Kerst En Ik Vind Het Heerlijk !

Voorgaande jaren fanatiek de Allerhande uit elkaar getrokken danwel Gegoogled op termen als 'amuse', om mijn gasten een dankbare smile op het gelaat te schenken. Met plezier gedaan natuurlijk.

Echter anno 2009, is het gewoon rust en eenvoud wat heerst.

Geen gore keuken, geen visite. Gewoon relaxen. En het bevalt goed! .

PS. We hebben een kant en klaar gehaald voor de kerst.

En ga jij nog achter het aanrecht staan?

Ik kook met kerst:

Totaal aantal stemmen: 58

Niet, ik ga uit eten (7%)
Niet, er wordt voor mij gekookt (38%)
Niet, ik eet kant-en-klaar-bagger (5%)
Wel, en uitgebreid ook! (22%)
Wel, maar simpel /normale kost (7%)
Ik kook samen met vrinden / familie (17%)
Ik eet een broodje hagelslag (3%)
Alle reacties Link kopieren
Ik ga eerste kerstdag bij een vriendin überslechte films kijken. En bij zulke films hoort nu eenmaal geen chique eten. Dus, helaas , koken we niet.

Wel: stokbrood met kaas (hier echt een luxe!), pitapuntjes met hummus, tomatensalade en iets zalmachtigs. Misschien nog iets van soep... en iets van ijs. En wijn natuurlijk. Heerlijk zo, Kerst!
If at first you don’t succeed, call it version 1.0
Eerste kerstdag eten we bij mijn ouders, ik maak het warme en koude voorgerecht en mijn zusje de amuses en het nagerecht. Mijn ouders zorgen voor het hoofd- en tussengerecht.

Ik maak een wildbouillon met eendenborstfilét en een carpaccio (zelf gesneden uiteraard).
Niet

Eerste kerstdag gaan we uit eten en 2e kerstdag ben ik 'host' maar ik zet gewoon de tafel vol franse kaasjes, salades, stokbrood, quiche en gefrituurde garnalen in filodeeg. Alles gewoon kant en klaar, dus daar heb ik geen werk aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven