Puddingvormpjes

17-03-2010 20:46 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vader heeft besloten puddingvormpjes te sparen, en dan niet van die tuppaware puddingvormpjes maar echt van die aardewerk vormpjes. Weet iemand een winkel in den haag? Of misschien op internet? Ben me al suf aan het googelen.
''Heeft besloten....'' ok!

misschien is voetbalplaatjes makkelijker?

probeer eens een kookwinkel......
Check de lokale kringloopwinkeltjes eens. Die hebben er vaak genoeg. (And for the record, het is Tupperware).
MILF in the making ;-)
De kringloop natuurlijk.
...
http://dehobbyzolder.come ... 00/Keukengerei--decoratie

http://www.marktplaats.nl ... gvorm-vis.html%3Fxref%3D1
essiej,

ik hoop dat je mij nu niet onbeleefd vind, maar toen ik je topic las, lag ik helemaal dubbel van het lachen.....

Toen ik nog thuiswoonde, was mijn slaapkamer op zolder. Ik zat altijd te grappen dat als ik op mij zelf ging wonen mijn ouders van mijn slaapkamer wel een puddingvormmenmuseum konden maken. (ze hadden er wel 2!) Mijn broer en ik zaten dan te grappen hoe dat dan zou gaan, tot de tranen over onze wangen liepen. (Mijn ouders deden overigens net zo hard mee hoor, die konden er de lol wel van in zien) En nog steeds als ik er aan terug denk, moet ik dus lachen.....

Maar nu effe serieus: ik denk dat je vader het beste rommelbeursen af kan struinen! Daar zie je vaak wel puddingvormen liggen! Al zijn dat vaak wel de bekende vissen....
Dankje voor de reacties en linkjes!

Ik ga nog bij kringloop kijken.

@Koekkie wat grappig een puddingvormmuseum. Nja mijn pa heeft er al 20 geloof ik hahaha.

Mijn probleem is meer dat hij vandaag jarig is, en dat ik lekker laat ben met iets voor hem verzinnen Ik zie hem zaterdag, dus leek mij het een orgineel idee om hem in plaats van gebruikelijk boeken te geven puddingvormpjes te geven .
verplaatst naar eten
In Den Haag zit een hele mooie kookwinkel in de passage bij de boekwinkel. Moet het een gebruikte vorm zijn of mag het ook nieuw?
Dankje angel.

@Madieken, ja in die winkel heb ik al is gekeken daar hebben ze alleen tupperware vormpjes .

Oh het mag ook tweedehands zijn .
568 resultaten voor puddingvorm op marktplaats, moet toch wel iets bij zitten in de buurt en in de goede prijs
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven