Raspatat in Groningen

19-06-2013 09:59 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal,

Misschien een beetje en stomme vraag, maar ik ben op zoek naar raspatat in Groningen centrum (zuid). Weet iemand waar ik dit kan halen?

Ik haal zelf nooit eten bij de snackbar, maar mijn kleine zusje (ze is 15 jaar jonger dan ik) komt bij me eten vanavond en die is daar helemaal gek op! Dus ik wil haar graag een plezier doen vanavond

Ik hoop dat iemand me kan helpen, in ieder geval alvast bedankt
Ik heb geen idee maar is het niet leuk om het samen met je zusje zelf te maken?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Elke snackbar heeft dat toch gewoon? In leder geval aan de A-weg zit er een die het heeft.
http://www.snackbar-gids.com/groningen/

Even bellen met eentje in de buurt ? Ik haal ze bij Sim, bij de Nieuwe Boteringestraat/Nieuwe Kerkhof.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Gewoon bij Albert Heijn!
Oh, lekker, ik wil nu ook!

Hier!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Waarom blijf ik me afvragen wat raspatat is?
quote:ladytruckster schreef op 19 juni 2013 @ 10:45:

Waarom blijf ik me afvragen wat raspatat is?Geen ordinaire patat, het is een speciaal ras
quote:Fame schreef op 19 juni 2013 @ 10:11:

Oh, lekker, ik wil nu ook!

Hier!

Ik heb nog niet ontbeten en heb ook trek erin;

Nou zo hebberig hoeft ook weer niet, bescheiden mag ook;

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Maar dit ligt gewoon bij de supers hoor:

quote:ladytruckster schreef op 19 juni 2013 @ 10:45:

Waarom blijf ik me afvragen wat raspatat is?Een soort van gefrituurde aardappelpureeslierten.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Haha ja klopt, je kan het ook bij de albert heijn halen, maar ik heb geen frituurpan en geen oven! Daarom is het zo lastig! Haha

In ieder geval bedankt voor de tips tot nu toe
Ik zou naar Friet van Piet gaan aan de Meeuwerderweg, die zijn volgens mij echt het best en hebben ruime keuze.
pluk de dag
Ik weet niet of het bij elke snackbar zo is maar bij die van mij hebben ze nooit raspatat als het zo warm is.

Klinkt goed een raspatatje. Lekker met saté saus!
Oh, nu heb ik ook zin in raspatat. De enkele keer dat ik bij de snackbar kom is de raspatat altijd 'op', jammer genoeg.
Ik zou eerder naar Friet van Piet (geloof ik) gaan, die heeft verschillende soorten patat, lekker!
quote:elastiekje__ schreef op 19 juni 2013 @ 11:14:

Ik zou eerder naar Friet van Piet (geloof ik) gaan, die heeft verschillende soorten patat, lekker!Stiek! Ik wist dat je het zou weten! :P Maar nu heb ik zin in frietjes.. :P
Nvt.
Ik heb het 1 keer gegeten, maar vond het niet zo lekker.
Volgensmij heb je overal wel raspatat toch? Volgensmij heeft 't Poortershuisje (tegenover de parkeergarage op het damsterdiep) het sowieso.
Quick 'n Tasty vind ik erg goed in de Rivierenbuurt (Groningen Zuid). Nooit raspatat gehaald daar trouwens. Maar de Hawaii 'n Fries is errug lekker! Zit naast de Plus aan de Vechtstraat.
Ik wilde ook quick tasty zeggen! Die hebben lekkere raspatat! Vechtstraat dus!
Ik weet dat sowieso die aan de Aweg het heeft.. daar heb ik het een tijdje terug nog gegeten. kun je niet voor ze komt even voorbij de voor jou dichtstbijzijnde snackbars lopen?
Hebben niet alle de meeste snackbars in Groningen raspatat?
Cafetaria de Paardenschuur, heeft na beoordeling van klanten zelfs een 10 gekregen en heeft raspatat.

Waar die tent staat in Groningen weet ik niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven