redband verslaving
maandag 26 maart 2012 om 17:40
Helaas kan ik het inmiddels zo wel noemen. Als het kan lukt het mij om 2 zakken per dag leeg te eten. Natuurlijk doe ik dit niet omdat ik dan over een paar weken een tientonner ben. Maar nu vraag ik mij af, is snoep een ergere dikmaker dan chocola en koekjes? En wie is er ook verslaafd aan winegums, dropjes en vooral die heerlijke paddestoeltjes van redband.
maandag 26 maart 2012 om 19:13
Ik ben verslaafd aan salmiakballen, mmmmmmmmjam. Man koopt elke week een zak bij de NL winkel. Ook heel leuk om aan te bieden aan Canadezen, eerst vinden ze het nog wel lekker en dan ineens, BANG, salmiak, die gezichten zijn altijd erg leuk. Onze kids nemen regelmatig ballen mee naar hun vrienden
Optimist tot in de kist!
maandag 26 maart 2012 om 19:27
maandag 26 maart 2012 om 19:28
quote:Olifantjeinhetbos schreef op 26 maart 2012 @ 19:13:
Ik ben verslaafd aan salmiakballen, mmmmmmmmjam. Man koopt elke week een zak bij de NL winkel. Ook heel leuk om aan te bieden aan Canadezen, eerst vinden ze het nog wel lekker en dan ineens, BANG, salmiak, die gezichten zijn altijd erg leuk. Onze kids nemen regelmatig ballen mee naar hun vrienden
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 26 maart 2012 om 19:37
quote:Olifantjeinhetbos schreef op 26 maart 2012 @ 19:13:
Is een goeie he, ik had ze ook weleens meegenomen naar de familie, vrienden van hun wisten niet hoe snel ze ze moesten uitspugen haha ! You Dutch are insane, you eat rubber ! (buurman die voor het eerst drop kreeg )
Offtopic, hoe is het met je oog ?
Is een goeie he, ik had ze ook weleens meegenomen naar de familie, vrienden van hun wisten niet hoe snel ze ze moesten uitspugen haha ! You Dutch are insane, you eat rubber ! (buurman die voor het eerst drop kreeg )
Offtopic, hoe is het met je oog ?
maandag 26 maart 2012 om 20:42
quote:tzippa schreef op 26 maart 2012 @ 18:53:
[...]
nee, eigenlijk niet, geniet er maar van, zo lang het kan; want karma get's you back
Mmmmmm altijd weer het gel*l over Karma......
Karma,is dat oorspronkelijk varken of rund? en waar ligt het in de koeling? ( hopelijk ligt het wél bij de kiloknallers... )
Zijn het grote stukken of is het voorgesneden zoals b.v. Sucadelapjes of karbonade of is het net zoals HoH gehakt al gemalen en kan je er met een zakje kruiden en een legbatterij eitje mooie ballen van draaien..?
lijkt me wel leuk om een en ander aan recepten ermee hier te lezen
Gebakken/gebraden of gestoofd,het maakt niet uit,kom maar op met de recepten
Als het lekker is krijgt iedereen die wil een plakje Karma van mij,anders strooi ik wel een en ander van de restanten Karma rond over het forum voor degene die willen.
Dat gel*l altijd...
[...]
nee, eigenlijk niet, geniet er maar van, zo lang het kan; want karma get's you back
Mmmmmm altijd weer het gel*l over Karma......
Karma,is dat oorspronkelijk varken of rund? en waar ligt het in de koeling? ( hopelijk ligt het wél bij de kiloknallers... )
Zijn het grote stukken of is het voorgesneden zoals b.v. Sucadelapjes of karbonade of is het net zoals HoH gehakt al gemalen en kan je er met een zakje kruiden en een legbatterij eitje mooie ballen van draaien..?
lijkt me wel leuk om een en ander aan recepten ermee hier te lezen
Gebakken/gebraden of gestoofd,het maakt niet uit,kom maar op met de recepten
Als het lekker is krijgt iedereen die wil een plakje Karma van mij,anders strooi ik wel een en ander van de restanten Karma rond over het forum voor degene die willen.
Dat gel*l altijd...
maandag 26 maart 2012 om 20:45
quote:tzippa schreef op 26 maart 2012 @ 18:14:
[...]
Ik dacht eigenlijk eerst aan jou en toen pas aan de snoepjes
Ik was verslaafd aan stophoest en als die in de reclame is loop ik er met een boog om heen...
Ik ben nog niet zo lang lid, maar ook ik dacht in eerste instantie meteen aan het lid en niet de snoepjes.
Misschien helpt het, maar ik ben enorm 'afgekickt' van snoep door het eten van stukken komkommers/paprika. Weet niet of je er van houdt..?
[...]
Ik dacht eigenlijk eerst aan jou en toen pas aan de snoepjes
Ik was verslaafd aan stophoest en als die in de reclame is loop ik er met een boog om heen...
Ik ben nog niet zo lang lid, maar ook ik dacht in eerste instantie meteen aan het lid en niet de snoepjes.
Misschien helpt het, maar ik ben enorm 'afgekickt' van snoep door het eten van stukken komkommers/paprika. Weet niet of je er van houdt..?
maandag 26 maart 2012 om 22:40