redband verslaving

26-03-2012 17:40 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Helaas kan ik het inmiddels zo wel noemen. Als het kan lukt het mij om 2 zakken per dag leeg te eten. Natuurlijk doe ik dit niet omdat ik dan over een paar weken een tientonner ben. Maar nu vraag ik mij af, is snoep een ergere dikmaker dan chocola en koekjes? En wie is er ook verslaafd aan winegums, dropjes en vooral die heerlijke paddestoeltjes van redband.
Of de ouderwetse fruittela's.
Ik ben verslaafd aan salmiakballen, mmmmmmmmjam. Man koopt elke week een zak bij de NL winkel. Ook heel leuk om aan te bieden aan Canadezen, eerst vinden ze het nog wel lekker en dan ineens, BANG, salmiak, die gezichten zijn altijd erg leuk. Onze kids nemen regelmatig ballen mee naar hun vrienden
Optimist tot in de kist!
quote:redband schreef op 26 maart 2012 @ 19:13:

Of de ouderwetse fruittela's.Ja die zijn ook lekker.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Olifantjeinhetbos schreef op 26 maart 2012 @ 19:13:

Ik ben verslaafd aan salmiakballen, mmmmmmmmjam. Man koopt elke week een zak bij de NL winkel. Ook heel leuk om aan te bieden aan Canadezen, eerst vinden ze het nog wel lekker en dan ineens, BANG, salmiak, die gezichten zijn altijd erg leuk. Onze kids nemen regelmatig ballen mee naar hun vrienden
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Er zit fructose-glucosestroop in - ofwel high fructose corn syrup. Dat onderdrukt er verzadigingsgevoel en wordt heel snel omgezet in buikvet.
quote:Mieomij schreef op 26 maart 2012 @ 19:29:

Er zit fructose-glucosestroop in - ofwel high fructose corn syrup. Dat onderdrukt er verzadigingsgevoel en wordt heel snel omgezet in buikvet.Och zolang het lekker is..
quote:Olifantjeinhetbos schreef op 26 maart 2012 @ 19:13:

Is een goeie he, ik had ze ook weleens meegenomen naar de familie, vrienden van hun wisten niet hoe snel ze ze moesten uitspugen haha ! You Dutch are insane, you eat rubber ! (buurman die voor het eerst drop kreeg )

Offtopic, hoe is het met je oog ?
Ik ben verslaafd aan Bros repen, en aan dropballen van napoleon,het is echt erg, moet het hebben een paar keer in de week.
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
quote:tzippa schreef op 26 maart 2012 @ 18:53:

[...]

nee, eigenlijk niet, geniet er maar van, zo lang het kan; want karma get's you back

Mmmmmm altijd weer het gel*l over Karma......

Karma,is dat oorspronkelijk varken of rund? en waar ligt het in de koeling? ( hopelijk ligt het wél bij de kiloknallers... )

Zijn het grote stukken of is het voorgesneden zoals b.v. Sucadelapjes of karbonade of is het net zoals HoH gehakt al gemalen en kan je er met een zakje kruiden en een legbatterij eitje mooie ballen van draaien..?

lijkt me wel leuk om een en ander aan recepten ermee hier te lezen

Gebakken/gebraden of gestoofd,het maakt niet uit,kom maar op met de recepten

Als het lekker is krijgt iedereen die wil een plakje Karma van mij,anders strooi ik wel een en ander van de restanten Karma rond over het forum voor degene die willen.

Dat gel*l altijd...
quote:tzippa schreef op 26 maart 2012 @ 18:14:

[...]

Ik dacht eigenlijk eerst aan jou en toen pas aan de snoepjes

Ik was verslaafd aan stophoest en als die in de reclame is loop ik er met een boog om heen...

Ik ben nog niet zo lang lid, maar ook ik dacht in eerste instantie meteen aan het lid en niet de snoepjes.

Misschien helpt het, maar ik ben enorm 'afgekickt' van snoep door het eten van stukken komkommers/paprika. Weet niet of je er van houdt..?
Ik ben meer van de Haribo. Kersen en perzik snoepjes, colaflesjes en smurfen, heerlijk!!!
redband ik zou nu ineens niet weten hoe die snoepjes eruit zien ik zal zo een google gebruiken. Ow dat rode merk snoep. Ja daar zitten wel lekkere smaken tussen. Dacht ook aan de forumster hier.

Snoep vrijwel nooit. Voorheen zo heel af en toe winegum en dan ging er wel al snel een zak naar binnen.
quote:redband schreef op 26 maart 2012 @ 19:13:

Of de ouderwetse fruittela's.Die moeten bij mij achter elkaar op :-)
Ik snoep niet echt maar......AntaFlu! De hele dag, lekker een frisse smaak in mijn mond. Toch minimaal een stuk of 8 per dag, kan niet gezond zijn maar anders heb ik het idee dat ik uit mijn mond ruik

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven