restaurant/eetcafe in Amersfoort

24-04-2012 20:51 10 berichten
Met 3 forumvriendinnen afgesproken op een centrale plaats voor ons 4-en, dat is Amersfoort geworden. Nu willen we daar gaan eten, maar kennen daar heg noch steg. Wie kan ons in het centrum iets leuks aanraden?
ik kreeg van dit forum destijds Het kannetje als tip. Heerlijk gegeten en een gezellig sfeertje.
Alle reacties Link kopieren
Dara, in de buurt van t station en lekkere (tapasachtige) kaart. Of shabu shabu als je van Japans houdt.
Oh Japans daar houden we zeker van!

Het kannetje ga ik even opzoeken.
't Kannetje. Zit in de binnenstad, vlak bij de Onze Lieve Vrouwe toren (ertegenover op het plein) Die toren kan je niet missen Heel erg lekker eten en gezellige tent. Op dat plein zit ook nog Popocatepetl, is ook lekker maar wat minder bijzonder. En als je doorloopt naar het volgende plein, de Hof, zitten daar ook goede restaurants, onder andere een hele goede Griek en een goede Italiaan.
't Kannetje zit er ook heel leuk uit.

Bedankt voor de tips!
Het Kannetje is zeker aan te raden!!!!!!!!, heel knus en gezellig em goede prijs/kwaliteit. De Volle pot is ook aan te raden en van dezelfde eigenaar.
Ha! Ik wou ook al het Kannetje aanraden!
Als je dan toch voor mexicaans gaat, niet naar Popocatldinges gaan, maar naar Marimba. Zit op het Hof, klein knus Mexicaans restaurantje met lekker eten voor weinig. Wel reserveren als je in het weekend gaat!

Oh, en de Drie Vrienden is ook leuk. En Gaudi's, op het Hof (tapas).
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
San Giorgio in de Krommestraat, Italiaans restaurant, super lekker eten!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven