Restaurant in Amsterdam

13-07-2016 11:04 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanmiddag ben ik met vrouw en kinderen in Amsterdam en wil ik met hun uit eten in Amsterdam centrum of Amsterdam-Zuid.

Hebben jullie leuke tips voor ons? Ik zat zelf te denken aan de Kas of De Jaren, als ik daar tenminste voor vandaag nog kan reserveren.
**Weggehaald** onbelangrijk**
Prrrr, mauw miawwwww.
**Weggehaald**To negeerd**
Prrrr, mauw miawwwww.
Kjantil en De Tijger is erg leuk, je stelt zelf je Aziatische maaltijd samen uit losse maaltijdonderdelen.

Als lunch is De Bakkerswinkel ook erg leuk
Reuring , in de Pijp. De kok daar werkte eerst in het Okura, en dat proef je.
Even met de pont over en dan bij Eye gaan zitten. Beter uitzicht dan bij de Jaren (het is vandaag toch geen weer voor het terras)
De Goudfazant, ook top, of het Tolhuys (meteen bij de pontjes, in Noord). Ja jee, er zijn er zoveel!
De Kas is wel een van onze favorieten hoor. is wel amsterdam oost
Er zit niet voor niets geen "o" in Amsterdam
Whilhelminadok aan het water in noord

Meneer de wit heeft honger in west

Bar Botanique in oost

Baut in de oude v en D bij de munt ( is dat al open)

De scheepskameel ( centrum) bij het Scheepvaartmuseum.

Canvas, zevende verdieping trouwgebouw aan de wibautstraat.

Elkaar - centrum ( lijn 10)

België - Herengracht

Instock ( centrum lijn 10)

Nog meer tips nodig?
quote:grenada schreef op 13 juli 2016 @ 12:54:

De Kas is wel een van onze favorieten hoor. is wel amsterdam oost Helaas is De Kas vol vanavond.
quote:hebjehaarookweer schreef op 13 juli 2016 @ 11:36:

Reuring , in de Pijp. De kok daar werkte eerst in het Okura, en dat proef je.Goede tip! Helaas minder geschikt voor jonge kinderen. Ik wil daar zeker nog eens heen.
quote:blueeyes*3 schreef op 13 juli 2016 @ 11:13:

Kjantil en De Tijger is erg leuk, je stelt zelf je Aziatische maaltijd samen uit losse maaltijdonderdelen.

Als lunch is De Bakkerswinkel ook erg leukWe gaan dineren. Kjantil en De Tijger is leuk. Ken ik. Alleen denk niet dat we vandaag Aziatisch willen uit eten gaan.
quote:blijftgewoondametje schreef op 13 juli 2016 @ 12:58:

Whilhelminadok aan het water in noord

Meneer de wit heeft honger in west

Bar Botanique in oost

Baut in de oude v en D bij de munt ( is dat al open)

De scheepskameel ( centrum) bij het Scheepvaartmuseum.

Canvas, zevende verdieping trouwgebouw aan de wibautstraat.

Elkaar - centrum ( lijn 10)

België - Herengracht

Instock ( centrum lijn 10)

Nog meer tips nodig?

De keuze is reuze.

Welke zou jij doen? Ik ben overigens in het centrum, maar kan overal heen in A'dam. We zijn met de auto.
Is het dan niet handiger om ergens heen te gaan waar je kan parkeren? Noord is daar altijd praktisch voor: THT, Loetje aan het Ij, Goudfazant (heel geschikt voor kids).

Centrum vind ik moeilijk om aan te geven, als jij links zit en je moet naar rechts kan dat je langer duren dan de ring op te gaan en naar een ander stadsdeel te gaan. Hoe oud zijn de kids eigenlijk?

Andere opties:

West: restaurant Amsterdam, de Hallen

de Pijp: Yoepz, any tentje op het Marie Heinekenplein

En dan vergeet ik er nog minstens 10...
Ga dan leuk met het pontje naar het Tolhuys, hebben de kinderen ook meteen al een lolletje. En kun je de auto laten staan.
quote:Konijntje999 schreef op 13 juli 2016 @ 15:45:

Is het dan niet handiger om ergens heen te gaan waar je kan parkeren? Noord is daar altijd praktisch voor: THT, Loetje aan het Ij, Goudfazant (heel geschikt voor kids).

Dit zijn leuke tips en met hele jonge kinderen is de Ij kantine ( gelijk daar waar je uitstapt met de pont naar de ndsm werf' erg leuk.
Volgens mij zit TO al aan het voorgerecht
Restaurant Garlic Queen in de Reguliersdwarsstraat, echt heerlijk.
Oh of de Kompaszaal op het knsm! Speelgoed een groot aquarium en lekker kunnen rondlopen! ( bij jong denk ik aan onder de 5?)
http://www.leukmetkids.nl ... restaurants-in-amsterdam/
Al genoemd: Niet in het centrum of zuid... maar wel lekker, en perfect voor kinderen: Cafe restaurant Amsterdam bij het westerpark
Forget the past remember the lesson
Cafe Restaurant Amsterdam bij Westerpark heb ik een bijzondere herinnering aan. Mooie plek.
Het is trouwens Bar Restaurant Eye in Amsterdam-Noord geworden. Mooie plek!

Lekker eten. Aardige bediening, goede service. Bijzondere architectuur. Mooi uitzicht over het IJ en Amsterdam. Handig parkeren in de parkeergarage.

Dank jullie wel voor al jullie tips!
Nu moet je nog 10 x terugkomen
Ik hoop nog wel veel vaker.

Het viel me op hoe lang ik niet meer in Amsterdam ben geweest, doordat de route die ik al decennia neem verkeerd reed. Ook was er het e.e.a. veranderd aan de weg. Reed wel 2 keer de verkeerde kant uit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven