Restaurantweek maart 2011

01-02-2011 10:45 135 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Zijn er mensen die ook dit jaar weer naar de restuarantweek gaan?

Ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Zelf zal ik ook gaan, waarschijnlijk een restaurant in het Zuiden van het land.
Heeft er ook weleens iemand gelunched in de restaurantweek? En hoe is dat bevalllen?
Ja! Op zondag, was heerlijk. Maar dat ligt natuurlijk ook aan het restaurant waar je naar toe gaat.
quote:Tickel schreef op 01 februari 2011 @ 22:55:

Vorige jaar gegeten Bij Raggers in Noordwijk Z-H.

Was helemaal geweldig, mocht deze weer meedoen, dan ga ik weer.Het is lekker daar he! En hele aardige mensen vind ik.
De voorlopige lijst met deelnemers staat online @ www.restaurantweek.nl!
Mensen met American Express mogen een week eerder reserveren. Heeft er iemand een code of link?
Dit was de code van de vorige editie

http://www.restaurantweek.nl/vip code diningcity2010.

wellciht is het wachtwoord nu diningcity2011

Maar hoop dat iemand een linkje heeft.
quote:ramiaatje schreef op 02 februari 2011 @ 18:53:

Heeft er ook weleens iemand gelunched in de restaurantweek? En hoe is dat bevalllen?Ja ik. Het was prima. Ontzettend uitgebreid, en dat voor 20 euro (+ 10 euro Michelinsterren toeslag). Ik zou het doen!
De vorige restaurantweek ben ik in Rotterdam wezen eten bij See you, See me en Boerengat.

Beide zeer verzorgd en erg lekker, maar Boerengat heeft toch wel een verpletterende indruk achter gelaten qua smaak en gastvrijheid.

Lunchen lijkt mij inderdaad ook wel leuk om te doen ja. Misschien is dat wel eens wat voor de verandering (naast 's avonds dineren in een lekker restaurant natuurlijk ^__^)
wat een lijst van restaurants zeg!!

Iemand nog een echte aanrader voor de lunch?
Ik doe ook weer mee.

Zie net dat Villa Copera niet mee doet. Had ik net zo'n in.

Hopelijk kan ik Le Marron reserveren.
geniet nooit met mate
kabouter, misschien doen ze alsnog mee, dit is een voorlopige lijst. Wij willen naar 't Raedhuijs in Duiven, daar hoor ik goede verhalen over, of wellicht Huntinge Lodge.

Le Marron is ons vorig jaar heel goed bevallen
Helaas doet In den rustwat ook niet meer mee. Daar had ik graag een keer naartoe gewild in de restaurantweek.
Wij willen ook naar raedhuijs in Duiven.

Wij zijn al bij Le Marron, Villa Copera en de kromme Dissel geweest. Allemaal top, kromme dissel is mijn favoriet.

Code werkt niet bij mij.
Vorige keer trouwens paar dagen van te voren nog kunnen reserveren bij kromme dissel omdat er nog wat vrij was gekomen.
Kabouter, Villa copera staat er wel op!
Kromme dissel is gewoon ge-wel-dig!! We zijn binnenkort zoveel jaar samen en gaan dan voor een 8-gangen + overnachting

Villa Copera is prima en le Marron ook érg goed en lekker.

Maar Kromme dissel is gewoon zooooo goed!

Het raedhuijs schijnt erg goed te zijn dus we zullen zien, blijft leuk hé, zo'n week

dan komen we trouwens vast bij elkaar uit de buurt.
dubbel
Schuddebuikje ik dacht al waar blijf je

Ik zag trouwens dat het 2,50 duurder was geworden!
voor degenen die over het raedhuijs twijfelen. Zeker doen. OOk voor de lunch (was toen wel werkgerelateerd, dus buiten de restaurantweek) een aanrader.

Iemand nog een aanrader voor gelderland?
Wij willen dit jaar ook gaan. We willen misschien naar Bij Raggers in Noordwijk. Maar die staat nog niet op de lijst van deelnemende restaurants zag ik. Hopelijk komt dat nog. En Boerengat in Rotterdam zou het ook zomaar kunnen worden.
Kent iemand hunting lodge in Rozendaal?
Ken het zelf niet wel gehoord dat het heeeel erg goed en lekker is; daar zit ik ook over te twijfelen...
Er kan gereserveerd worden met deze code:

http://www.restaurantweek.nl/vip code diningcity2010.

wachtwoord nu diningcity2011
Hardstikke bedankt, zelf net gereserveerd bij Roxy´s in Maastricht
Yeah, bedankt! Gereserveerd bij De Hermitage (mét ster) in Ridderkerk. Fred en de Zwethheul (ook met ster) waren helaas al volgeboekt. Toch wel weer lullig voor de mensen die wachten tot de 15e/16e. Dan is alles al zowat vol. Er stonden ook restaurants tussen waar je normaal al 3-gangen kunt eten voor E 27,50 of minder,dat vind ik altijd een beetje suffig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven