Restaurantweek maart 2011
woensdag 9 februari 2011 om 14:15
woensdag 9 februari 2011 om 21:05
quote:Moondancer schreef op 05 februari 2011 @ 11:06:
Wij willen dit jaar ook gaan. We willen misschien naar Bij Raggers in Noordwijk. Maar die staat nog niet op de lijst van deelnemende restaurants zag ik. Hopelijk komt dat nog. En Boerengat in Rotterdam zou het ook zomaar kunnen worden.
Hij staat erbij hoor!
http://www.restaurantweek ... g/restaurants/bij_raggers
Wij willen dit jaar ook gaan. We willen misschien naar Bij Raggers in Noordwijk. Maar die staat nog niet op de lijst van deelnemende restaurants zag ik. Hopelijk komt dat nog. En Boerengat in Rotterdam zou het ook zomaar kunnen worden.
Hij staat erbij hoor!
http://www.restaurantweek ... g/restaurants/bij_raggers
“Don’t look back – you’re not going that way.”
donderdag 10 februari 2011 om 23:29
Gereserveerd bij Fred! Stom hoe dat werkt, zit ik een beetje lijstjes door te kijken, is alleen alles met ster volgeboekt en dat vind ik dan ergens suf, dat mensen alleen daar op af gaan. Maar ja, wat moet je anders? Van elk restaurant gaan bekijken hoe de recensies zijn en of het normaliter wel zo duur is dat het echt zin heeft om er met de restaurantweek heen te gaan kost je ook een week.
Maar ik ben erg benieuwd!
Maar ik ben erg benieuwd!
vrijdag 11 februari 2011 om 00:10
Oh, was jij dat! Ik probeerde net nog even voor 3 te reserveren, omdat ik nog bedacht dat een lekkerbekkige vriend van ons vast ook mee wil, maar hij zit nu inderdaad vol
En precies, restaurants die tegen die ster aanzitten kunnen even fantastisch zijn, alleen weet je dus niet zo snel welke dat zijn. Ik had nog gehoopt op de Utrechtsedwarstafel in Amsterdam, daar heb ik een keer gegeten en dat was waanzinnig goed, maar die doet helaas niet mee.
En precies, restaurants die tegen die ster aanzitten kunnen even fantastisch zijn, alleen weet je dus niet zo snel welke dat zijn. Ik had nog gehoopt op de Utrechtsedwarstafel in Amsterdam, daar heb ik een keer gegeten en dat was waanzinnig goed, maar die doet helaas niet mee.
vrijdag 11 februari 2011 om 09:16
quote:Banba schreef op 11 februari 2011 @ 00:18:
Hè? Op de site staat toch reserveren vanaf 16 februari, of ben ik nou gek? De 16e gaat het open voor het "gewone' publiek. Vantevoren worden er altijd al inlogcodes vrijgegeven voor bepaalde groepen en meestal is er wel iemand zo aardig om dat hier neer te zetten.
Hè? Op de site staat toch reserveren vanaf 16 februari, of ben ik nou gek? De 16e gaat het open voor het "gewone' publiek. Vantevoren worden er altijd al inlogcodes vrijgegeven voor bepaalde groepen en meestal is er wel iemand zo aardig om dat hier neer te zetten.
vrijdag 11 februari 2011 om 11:06