Restaurantweek september 2011

26-08-2011 12:12 82 berichten
Het is weer bijna zover, de restaurantweek van 2011.

Volgens mij is de lijst met deelnemende restaurants nog niet bekend?
Alle reacties Link kopieren
gelukt 2x geboekt
geniet nooit met mate
TOP!

Code vip2011 deed het bij mij nog wel!

Heb Las Palmas geboekt in Rotterdam...restaurant van Herman den Blijker. Vorige keer ook gegeten en de sfeer is daar zo bijzonder. Staan enomre koelvitrines met stukken vlees midden in het restaurant...en het eten is echt zooo goed.

Blij dat we er nog een keer terecht kunnen :-))
Of ik word gek, maar zie Las Palmas er niet eens tussen staan?
Ow wacht, heeft misschien met de dag te maken
up voor de lekkerbekken
Ik heb gereserveerd bij Het hof van Charlois in Rotterdam.

Iemand daar al bekent mee? De gewone kaart ziet er erg lekker uit. Kan haast niet wachten
Super! Ik moet rond 21 september bevallen, dus ik kan helaas niet gaan. Maar ik heb voor mijn broer Basiliek in Harderwijk gereserveerd!
@suikervrij, wat spannend! Eerste kindje, weet je wat het is? Hoe voel je je..? Leuk!
Ja, wij doen ook weer mee.

Schuddebuikje, jammer kromme dissel vol. Je kan het in de gaten houden en zelfs tijdens restaurantweek kunnen er nog extra plaatsen vrijkomen. Zo zijn wij er vorige keer ook tussen gekomen en toen andere restaurant weer geannuleerd.

Wij gaan naar 't kalkoentje in Rheden.
Jaaa, oohh I de kromme dissel! Ik heb ze al een mail gestuurd, we zien wel. Anders dus Hunting lodge of de leest.
Ik wil nu al!!
quote:schuddebuikje schreef op 01 september 2011 @ 18:48:

@suikervrij, wat spannend! Eerste kindje, weet je wat het is? Hoe voel je je..? Leuk! Eerste kindje, nu bijna 38 weken op weg! Ik heb helaas last van bekkeninstabiliteit waardoor ik amper mobiel ben. Maar nog even doorbijten (hoop ik!)
wow, dit klinkt goed! Hopelijk is er nog een plaatsje over voor mij
Schuddebuikje, de leest ken ik niet maar ziet er super uit!

Die onthou ik voor de volgende keer.
twaalfseptember, zit de leest vol?

Ik heb er een reservering voor donderdag staan voor 2 personen maar we kunnen helaas niet.

Kan ik er iemand blij mee maken??
Ik ga naar de Nonnerie in Maarssen.

Ervaringen?

Ik ben heel benieuwd...ga met een groepje van 6 meiden dus het wordt hoe dan ook wel gezellig.
Even een schopje omhoog.

De restaurantweek start morgen!

Ik ga morgen naar De Nonnerie in Maarssen.

Ben heel benieuwd.
De Kersentuin in Amsterdam voor diner, nu al zin in! Ik houd dit topic in de gaten, altijd leuk om te lezen wat de menu's waren en hoe mensen het hebben ervaren.
Adeline, eet smakelijk!

Schuddebuikje, heb je vorige week de Leest gezien bij topchef?

En is het nog gelukt met de kromme dissel?

Wij gaan donderdag, zinin!
ach meiden, we gaan niet naar de leest en de hunting lodge hebben we ook moet afzeggen, we zitten in een financieeel dipje Ik lees wel graag jullie verhalen!!
Morgen naar Rivium in Rotterdam en zondag naar het Baarsje in Waddinxveen. Alle bijzondere dingen zaten al vol toen ik eindelijk kon boeken. Jammer jammer
He, wat jammer schuddebuikje. Hoop dat jullie er in maart weer wat warmer bijzitten!

Ik heb, na een tegenvallende ervaring bij Fred in maart (en daarna nog ns voor het volle pond bij een Echt Chique restaurant gaan eten wat ik ook niet bijzonder genoeg vond voor wat het kostte) deze keer op safe gespeeld, ik ga eten bij Het Zuiden in Utrecht. Heb ik al ns eerder geweldig gegeten, dus ik verwacht dat het fijn wordt. Ik ga zondag.
@ moosey: Fred staat er op veel dagen deze keer niet eens tussen. Wij vonden het in maart ook niks. Rivium is gewoon goed eten, niets bijzonders en normaal veel te duur voor wat ze bieden. Voordeel: lekker dichtbij en gewoon leuk eten. Het Baarsje is voor ons helemaal nieuw en wilden we gewoon eens proberen.
Fred is zeker niet meer wat het was. Vorig jaar daar een keer echt goed gegeten, afgelopen augustus weer. Was meteen laatste keer. Voor dat geld: eten niet bijzonder genoeg, bediening rommelig en onze klacht dat de witvis veel te gaar en dus droog was werd een beetje schouderophalend afgedaan.

Geen Fred mee voor mij!
Ik vond het sowieso al een vies poenerige bedoening, maar soit, misschien zijn sterrenrestaurants sowieso niet zo mijn ding dan Hoewel er ongetwijfeld wel zullen zijn die wel fijn en bijzonder zijn natuurlijk. Maar Fred vond ik zo bizar kitscherig, brrr.

Leuk eten voor een leuke prijs lijkt me een goeie insteek, Max. Ik merk ook wel dat het bij mij ook wel is dat mijn verwachtingen gewoon torenhoog zijn bij die hele dure restaurants, en dan valt daar waarschijnlijk gewoon haast niet tegenop te koken..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven