Restaurantweek september 2011
donderdag 1 september 2011 om 08:42
TOP!
Code vip2011 deed het bij mij nog wel!
Heb Las Palmas geboekt in Rotterdam...restaurant van Herman den Blijker. Vorige keer ook gegeten en de sfeer is daar zo bijzonder. Staan enomre koelvitrines met stukken vlees midden in het restaurant...en het eten is echt zooo goed.
Blij dat we er nog een keer terecht kunnen
)
Code vip2011 deed het bij mij nog wel!
Heb Las Palmas geboekt in Rotterdam...restaurant van Herman den Blijker. Vorige keer ook gegeten en de sfeer is daar zo bijzonder. Staan enomre koelvitrines met stukken vlees midden in het restaurant...en het eten is echt zooo goed.
Blij dat we er nog een keer terecht kunnen
donderdag 1 september 2011 om 20:14
zondag 4 september 2011 om 23:11
dinsdag 27 september 2011 om 09:21
He, wat jammer schuddebuikje. Hoop dat jullie er in maart weer wat warmer bijzitten!
Ik heb, na een tegenvallende ervaring bij Fred in maart (en daarna nog ns voor het volle pond bij een Echt Chique restaurant gaan eten wat ik ook niet bijzonder genoeg vond voor wat het kostte) deze keer op safe gespeeld, ik ga eten bij Het Zuiden in Utrecht. Heb ik al ns eerder geweldig gegeten, dus ik verwacht dat het fijn wordt. Ik ga zondag.
Ik heb, na een tegenvallende ervaring bij Fred in maart (en daarna nog ns voor het volle pond bij een Echt Chique restaurant gaan eten wat ik ook niet bijzonder genoeg vond voor wat het kostte) deze keer op safe gespeeld, ik ga eten bij Het Zuiden in Utrecht. Heb ik al ns eerder geweldig gegeten, dus ik verwacht dat het fijn wordt. Ik ga zondag.
dinsdag 27 september 2011 om 14:33
@ moosey: Fred staat er op veel dagen deze keer niet eens tussen. Wij vonden het in maart ook niks. Rivium is gewoon goed eten, niets bijzonders en normaal veel te duur voor wat ze bieden. Voordeel: lekker dichtbij en gewoon leuk eten. Het Baarsje is voor ons helemaal nieuw en wilden we gewoon eens proberen.
dinsdag 27 september 2011 om 15:03
Fred is zeker niet meer wat het was. Vorig jaar daar een keer echt goed gegeten, afgelopen augustus weer. Was meteen laatste keer. Voor dat geld: eten niet bijzonder genoeg, bediening rommelig en onze klacht dat de witvis veel te gaar en dus droog was werd een beetje schouderophalend afgedaan.
Geen Fred mee voor mij!
Geen Fred mee voor mij!
dinsdag 27 september 2011 om 15:24
Ik vond het sowieso al een vies poenerige bedoening, maar soit, misschien zijn sterrenrestaurants sowieso niet zo mijn ding dan Hoewel er ongetwijfeld wel zullen zijn die wel fijn en bijzonder zijn natuurlijk. Maar Fred vond ik zo bizar kitscherig, brrr.
Leuk eten voor een leuke prijs lijkt me een goeie insteek, Max. Ik merk ook wel dat het bij mij ook wel is dat mijn verwachtingen gewoon torenhoog zijn bij die hele dure restaurants, en dan valt daar waarschijnlijk gewoon haast niet tegenop te koken..
Leuk eten voor een leuke prijs lijkt me een goeie insteek, Max. Ik merk ook wel dat het bij mij ook wel is dat mijn verwachtingen gewoon torenhoog zijn bij die hele dure restaurants, en dan valt daar waarschijnlijk gewoon haast niet tegenop te koken..