Risotto-hulp gevraagd
zaterdag 17 december 2011 om 10:56
zaterdag 17 december 2011 om 11:02
Ik vind risotto met erwtjes (wordt ook beschouwd als risotto alla primavera, net als jouw recept) altijd erg lekker! En je kunt er ook reepjes courgette in doen (gegrild inderdaad bijv.) of champignons bij bakken, zongedroogde tomaatjes erdoor doen (niet te zoute kopen, dan verziekt het de smaak!). Mooie kleuren, heerlijk gerecht!
zaterdag 17 december 2011 om 11:14
quote:SignOfLife schreef op 17 december 2011 @ 11:11:
Astrape, ik heb al een gezocht naar die aspergetips bij AH en toen niet gevonden. Maar ik zal nog eens op onderzoek uitgaan..
Ze liggen bij de groenten (logisch...
) en dan niet in de koelingen in de zijkant, maar gewoon waar ook de broccoli e.d. ligt.
Astrape, ik heb al een gezocht naar die aspergetips bij AH en toen niet gevonden. Maar ik zal nog eens op onderzoek uitgaan..
Ze liggen bij de groenten (logisch...
zaterdag 17 december 2011 om 11:18
quote:SignOfLife schreef op 17 december 2011 @ 11:15:
En toch nog even over de doperwtjes , gebruik je dan gewoon de ingeblikte variant?Nee, de verse natuurlijk, anders wordt het een brei aan eten waar je niet op hoeft te kauwen. Ze moeten juist bite hebben. Je kan ook diepvriesdoperwten nemen, die zijn over het algemeen vaak ook wel knapperig.
En toch nog even over de doperwtjes , gebruik je dan gewoon de ingeblikte variant?Nee, de verse natuurlijk, anders wordt het een brei aan eten waar je niet op hoeft te kauwen. Ze moeten juist bite hebben. Je kan ook diepvriesdoperwten nemen, die zijn over het algemeen vaak ook wel knapperig.
zaterdag 17 december 2011 om 11:23