Roggebrood: wat erop?
dinsdag 29 november 2011 om 21:39
dinsdag 29 november 2011 om 21:53
dinsdag 29 november 2011 om 21:54
dinsdag 29 november 2011 om 21:55
quote:annanananas schreef op 29 november 2011 @ 21:53:
@ Tonkje, jazeker, zelfs ook nog in tig varianten!
Morgen maar eens iets beter opletten in de AH dan.
Ik at het vroeger altijd met pindakaas. Of veel boter en suiker.
Maar wat hier zoal geopperd wordt, klinkt veel lekkerder eigenlijk.
Morgen maar eens iets beter opletten in de AH dan.
Ik at het vroeger altijd met pindakaas. Of veel boter en suiker.
Maar wat hier zoal geopperd wordt, klinkt veel lekkerder eigenlijk.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
dinsdag 29 november 2011 om 21:57
quote:annanananas schreef op 29 november 2011 @ 21:53:
Jeetje, wat veel reacties! Dank jullie wel! Er zitten een heleboel lekkere dingen bij, ook dingen waar ik niet zo snel opgekomen zou zijn.
Het lijkt mij ook wel lekker met plakjes appel erop, heeft iemand dat al eens gehad?
Jawel, met appelstroop eronder en kaneel erop. Doe ik ook wel op een gewone boterham.
Maar andere zoete dingen heb ik er nog nooit op gedaan.
Rauwe ham met appel zit ik me nu opeens te bedenken. Die combinatie van zout met zoet zoals rauwe ham met meloen. Alleen zou ik meloen niet zo snel op mijn roggebrood doen, te nat.
Jeetje, wat veel reacties! Dank jullie wel! Er zitten een heleboel lekkere dingen bij, ook dingen waar ik niet zo snel opgekomen zou zijn.
Het lijkt mij ook wel lekker met plakjes appel erop, heeft iemand dat al eens gehad?
Jawel, met appelstroop eronder en kaneel erop. Doe ik ook wel op een gewone boterham.
Maar andere zoete dingen heb ik er nog nooit op gedaan.
Rauwe ham met appel zit ik me nu opeens te bedenken. Die combinatie van zout met zoet zoals rauwe ham met meloen. Alleen zou ik meloen niet zo snel op mijn roggebrood doen, te nat.
dinsdag 29 november 2011 om 21:59
@Tonk: Bij de Aldi hadden ze van de week van die per 2 plakjes verpakte roggebrood. In allemaal verschillende smaken. Donker, lichter, met lijnzaad, met zonnebloempitjes enz... Kun je allemaal verschillende proberen. Ik heb een paar doosjes meegenomen. Het is alleen zo'n aanbieding, zo'n tijdelijk product. Dat vind ik dan wel weer jammer.
dinsdag 29 november 2011 om 22:09