Rogon Josh

27-07-2011 18:48 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!

Jaren geleden ben ik gegrepen door de smaak van ROGON JOSH. Gerecht/saus uit Indiaase keuken waarvan er ongetwijfeld veel recepten op google-maar ik ben benieuwd of 1 van jullie deze saus wel eens ZELF heeft gemaakt en hoe? Ben benieuwd naar jullie succesrecepten, want tot nu toe smikkel ik het uit een potje, en dat verveelt onderhand wat!

Dank en
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
Ik heb een boek waar het in staat, maar nu niet bij me, aangezien ik in een hotel moet slapen vannacht...( voor mn werk dus niet echt leuk). Ik heb het wel gemaakt, regelmatig zelfs maar niet zo vaak dat ik het uit mijn hoofd weet, dat is met indiaas vaak lastig omdat je zoveel specerijen nodig hebt voor de currypasta. Maar je het gelijk, t is erg lekker. Ik heb nog even voor je gekeken bij de dames van show me the curry.com die zijn echt grweldig, maar ik geloof dat zij geen rogan josh recept hebben.....verder voor indiaas wel een echte aanrader!
Ik heb een boek waar het in staat, maar nu niet bij me, aangezien ik in een hotel moet slapen vannacht...( voor mn werk dus niet echt leuk). Ik heb het wel gemaakt, regelmatig zelfs maar niet zo vaak dat ik het uit mijn hoofd weet, dat is met indiaas vaak lastig omdat je zoveel specerijen nodig hebt voor de currypasta. Maar je het gelijk, t is erg lekker. Ik heb nog even voor je gekeken bij de dames van show me the curry.com die zijn echt grweldig, maar ik geloof dat zij geen rogan josh recept hebben.....verder voor indiaas wel een echte aanrader!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven