Rollade weet even niet hoe.
maandag 24 december 2012 om 12:39
Ik krijg onverwachts extra gasten voor het kerstdiner heel gezellig maar heb geen zin meer om naar de winkels te gaan.
Voor het voorgerecht de bijgerechten en het toetje had ik voldoende inspiratie.
Ik heb een varkensrollade maar geen inspiratie én eerlijk is eerlijk weet het even niet meer had geen stress wil het niet hebben ook eigenlijk
1 kilo varkensrollade
Knoflook
Olijf olie
Tijm
Rozemarijn
Honing
Ketjap
Stroop
Zout/peper
Mosterd
Gember
Wie weet met deze of een deel van deze kruiden/specerijen een lekker recept?
Ik wil de rollade graag in de oven bereiden.
Alvast bedankt!
Voor het voorgerecht de bijgerechten en het toetje had ik voldoende inspiratie.
Ik heb een varkensrollade maar geen inspiratie én eerlijk is eerlijk weet het even niet meer had geen stress wil het niet hebben ook eigenlijk
1 kilo varkensrollade
Knoflook
Olijf olie
Tijm
Rozemarijn
Honing
Ketjap
Stroop
Zout/peper
Mosterd
Gember
Wie weet met deze of een deel van deze kruiden/specerijen een lekker recept?
Ik wil de rollade graag in de oven bereiden.
Alvast bedankt!
maandag 24 december 2012 om 13:03
maandag 24 december 2012 om 13:16
maandag 24 december 2012 om 14:24
Op goed geluk....
Heb 'm volgestopt met 4 tenen knoflook.
Een marinade gemaakt van olijfolie/honing/tijm/knoflook en hem daarmee in gesmeerd ( of zoals Jamie O zegt, gemasseerd) ook heb ik de marinade zover als het lukte in de rollade laten lopen.
Nu lekker laten staan tot hij morgen de oven in kan.
Iedereen fijne kerst!
Heb 'm volgestopt met 4 tenen knoflook.
Een marinade gemaakt van olijfolie/honing/tijm/knoflook en hem daarmee in gesmeerd ( of zoals Jamie O zegt, gemasseerd) ook heb ik de marinade zover als het lukte in de rollade laten lopen.
Nu lekker laten staan tot hij morgen de oven in kan.
Iedereen fijne kerst!
maandag 24 december 2012 om 15:19
maandag 24 december 2012 om 17:18
ik smelt een half pakje boter in een braadpan en knikker daar twee AH voorgekruide rollades in. Aanbakken en dan allebei de kanten nog minstens een kwartier braden, afhankelijk van de dikte. Een vleesthermometer (Blokker) zal zeggen of de juiste graad van gaarheid bereikt is.
it's a big club and you ain't in it
maandag 24 december 2012 om 17:19
ik smelt een half pakje boter in een braadpan en knikker daar twee AH voorgekruide rollades in. Aanbraden en dan allebei de kanten nog minstens een kwartier braden, afhankelijk van de dikte. Een vleesthermometer (Blokker) zal zeggen of de juiste graad van gaarheid bereikt is.
it's a big club and you ain't in it