soja kipsrumsticks met iets anders dan aarsappelen

11-05-2011 15:58 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai allemaal,

Voor vrijdag soja kipdrumsticks uit de oven met tomaat en ui, nu wil ik er eens wat anders bij dan sla en krieltjes of gebakken krieltjes met groenten.

Iemand een idee voor deze nieuwe huisvrouw?

Bedankt alvast
Gatver, aarsappelen!

Sorrie, verder geen goede ideeen.
Het is zoals het is
hahahaha oeps, nee niet mijn favoriet
Rijst, zelfgemaakte nasi?
Pasta, risotto, stokbrood?
Kipdrumsticks met:

- gekruide spercie boontjes met gele rijst?

- gebakken rijst, met groente en nasikruiden?

- noedels en gebakken paksoi?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Ja rijst enzo had ik zelf ook bedacht, maar lijkt me zo draag, ben dan ook een beetje opzoek naar de dingen die EvyBlissy opdraagt. Wel bedankt

@ evyBlissy, dank je dat klinkt lekker
@evyblissy, die pittige boontjes gegoogeld, maar hoe maak ik zoiets zelf? krijg alleen maar lijsten van de chinees en indo, hahaha
Je kunt bijvoorbeeld Sajoer boontjes doen van Conimex. Met een beetje kokosschaafsel erdoor hmmmm
Wat zijn soja kipdrumsticks?

Een oosters gerecht erbij. Kan van rijst, mie, bami, mihoen enz. Ja er zijn wel veel sites waar je kan kijken. Misschien alleen handig als je van te voren ongeveer weet wat je lekker erbij zou vinden.

En gerecht erbij kan met bovenstaande met een groente of eiergerecht.

Of een paddenstoelen gerecht kan ook natuurlijk. Risotto of couscous met lekkere dingen erdoor.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ja zoiets, of bakken met beetje knoflook, rood pepertje en beetje ketjap ofzo erover.

Ik rommel zelf altijd maar wat
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Deze lijkt me ook wel lekker

klik
quote:tubby1985 schreef op 11 mei 2011 @ 16:07:

Ja rijst enzo had ik zelf ook bedacht, maar lijkt me zo draag, ben dan ook een beetje opzoek naar de dingen die EvyBlissy opdraagt. Wel bedankt

Bedoelde het ook als basis.

Als je wat minder creatief bent kun je bij de supermarkt genoeg ideeën opdoen bij afdelingen als die van Conimex, Casa Fiësta of Knorr Wereldgerechten.
Draag?????
oeeehhhh alles wat jullie noemen klinkt lekker, hahaha

Wij lusten bijna alles, zelfs "aarsappelen" hahaha

Uhm denk indd rijst als basis Twinkle en die boontjes, ga ik misschien eerst proberen met de Sajoer, vind ik heel crea.

maar wel weer leuke ideen opgedaan, is af en toe moeilijk en van die rijst/mihoen en pasta gerechten enzo lukt al. Heb me van de winter zelfs gewaagd aan ovenschotels uit de ah, hahaha Maar echt afwijken van een recept, vind ik nog eng.

Loop alleen iedere x tegen het probleem aan als ik vis of zomaar een stukje vlees bak, ik er al gauw zondagse aardappelen en sla bij eten.

Ik eet tevens glutenvrij, dus maak een hoop zonder zakjes, maar altijd op recept.

Dank jullie wel
quote:luni schreef op 11 mei 2011 @ 16:21:

Draag?????Ja, net als 'aarsappels'
Of srumsticks?

Is het dan Doja??
@mylene was een recept van de ah, als je soja kipdrumsticks googeld heb je hem zo, nog nooit op, maar hou wel van soja
quote:tubby1985 schreef op 11 mei 2011 @ 16:23:

Ik eet tevens glutenvrij, dus maak een hoop zonder zakjes, maar altijd op recept.

Gelijk heb je, zit een hoop troep in die zakjes.

Misschien is het een idee om een kookboek van Jamie Oliver aan te schaffen. Hij werkt veel met basiskruiden. Simpele gerechten, veel variatie.
wat ik heerlijk vind bij een drumstick en ook wel zonder drumstick is bijvoorbeeld gado gado met satesaus.

nasi of bami

mihoen

gepofte aar(s)dappel met sour cream

fried rice

of een lekker broodje en heel veel satesaus om in te dippen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven