Spagetti - hoe lang bewaren?
woensdag 15 september 2010 om 16:08
Even een kort vraagje: wij hebben gisteravond spagetti gegeten, hadden genoeg over voor vandaag dus ik heb het in een luchtdichte bak gedaan en in de koelkast gezet met het idee er vanavond weer van te eten.
Nu hebben we alleen zin in iets anders...
De vraag is: kan ik het laten staan tot morgenavond of is het toch beter het vandaag te eten?
Alvast bedankt!
Nu hebben we alleen zin in iets anders...
De vraag is: kan ik het laten staan tot morgenavond of is het toch beter het vandaag te eten?
Alvast bedankt!

woensdag 15 september 2010 om 16:11
Kan morgen ook nog wel hoor. Je hebt het in de koelkast gezet, dus... Mijn schoonouders eten ook nog vaak de pasta restjes van 2 dagen oud. Ligt er overigens wel aan wat er in zit. In Italie eten we de spaghetti met minder ingredienten dan over het algemeen in NL. Ruik er anders morgen even aan, en neem 1 hapje, als het bedorven is ruik je dat en proef je dat ook.

woensdag 15 september 2010 om 17:45
quote:bubbelwijn schreef op 15 september 2010 @ 17:11:
Ja hoor, dat kan best. Wel altijd even ruiken, doe ik tenminste.
Ik heb vandaag nog pannenkoeken gegeten van 2 dagen terug. Lekker als lunch.
woooow ja lekker koude pannekoeken tussen de middag. hmmmmmm.
Ik vries de boel altijd in maar zo wordt mn vriezer een beetje vol. Een paar dagen laten staan moet dus ook kunnen... hmmmm oke
Ja hoor, dat kan best. Wel altijd even ruiken, doe ik tenminste.
Ik heb vandaag nog pannenkoeken gegeten van 2 dagen terug. Lekker als lunch.
woooow ja lekker koude pannekoeken tussen de middag. hmmmmmm.
Ik vries de boel altijd in maar zo wordt mn vriezer een beetje vol. Een paar dagen laten staan moet dus ook kunnen... hmmmm oke