Spaghetti valt in de pan uit elkaar???
zondag 12 september 2010 om 17:47
Ik ben dus aan het koken. Ik had nog een half pak spaghetti liggen van de appie, de meergranen. Ik doe de pasta in de pan met kokend water, wacht even tot het onderste deel zacht is en wil daarna de rest onderdompelen. Maar de pasta is uit elkaar gevallen tot vermicelliformaat! Dit heb ik nog nooit gehad. Het ruikt goed, de pasta was nog houdbaar tot 2013 en ik heb er niet op gedrukt of iets dergelijks. Hoe kan dit??

zondag 12 september 2010 om 18:44
haha, ik snijd mijn spaghetti ook (sorry Suus en alle echte spaghettidraaiers...) maar zoon wil altijd lange slierten om te draaien! Hij was nu ook zwaar beledigd.
Ik vind de meergranen van de appie al minder lekker dan die van honig, maar zo was het wel erg vreemd eten. het smaakte wel gewoon naar pasta, dus we hebben het er mee gedaan. maar vreemd is het wel!
Ik vind de meergranen van de appie al minder lekker dan die van honig, maar zo was het wel erg vreemd eten. het smaakte wel gewoon naar pasta, dus we hebben het er mee gedaan. maar vreemd is het wel!

zondag 12 september 2010 om 19:06
quote:daffyduck schreef op 12 september 2010 @ 18:47:
Lekker makkelijk toch?
Ik knip mijn spaghetti altijd in de pan,net voor het opdienen zeg maar,als ze nog onder water staan die slierten,dan husselt het makkelijker door elkaar met de pastasaus vind ik....
Oke dan.Tsja, kan. Persoonlijk zie ik het probleem van de lange slierten niet.
Neem dan macaroni zou ik denken...
Lekker makkelijk toch?
Ik knip mijn spaghetti altijd in de pan,net voor het opdienen zeg maar,als ze nog onder water staan die slierten,dan husselt het makkelijker door elkaar met de pastasaus vind ik....
Oke dan.Tsja, kan. Persoonlijk zie ik het probleem van de lange slierten niet.
Neem dan macaroni zou ik denken...
zondag 12 september 2010 om 20:04
quote:dangeensuus schreef op 12 september 2010 @ 18:34:
[...]
aaarg wat een heiligschennis
Als kind wilde ik mn spaghetti ook altijd gesneden...totdat we ergens op visite waren en de man des huizes zei dat dat ECHT NIET kon... belediging voor de Italianen zei ie...
Sindsdien draai ik mn spaghetti.
Mijn man sneed zijn spaghetti ook...totdat ie met mij was...
[...]
aaarg wat een heiligschennis
Als kind wilde ik mn spaghetti ook altijd gesneden...totdat we ergens op visite waren en de man des huizes zei dat dat ECHT NIET kon... belediging voor de Italianen zei ie...
Sindsdien draai ik mn spaghetti.
Mijn man sneed zijn spaghetti ook...totdat ie met mij was...