Spinaziestamppot
maandag 25 juli 2011 om 14:36
maandag 25 juli 2011 om 14:37
Hoi Miekkie,
dit is een lekker recept, hoe vreemd de combinatie misschien ook mag klinken.
Maak puree en doe hier rauwe, verse spinazieblaadjes door (niet snijden). Dan ook peper, zout en in stukjes gesneden zongedroogde (of semi-gedroogde) tomaatjes en tenslotte zachte geitenkaas (evt. met honig). Erg lekker en zomers!
smakelijk,
Mimi
dit is een lekker recept, hoe vreemd de combinatie misschien ook mag klinken.
Maak puree en doe hier rauwe, verse spinazieblaadjes door (niet snijden). Dan ook peper, zout en in stukjes gesneden zongedroogde (of semi-gedroogde) tomaatjes en tenslotte zachte geitenkaas (evt. met honig). Erg lekker en zomers!
smakelijk,
Mimi
maandag 25 juli 2011 om 14:49
maandag 25 juli 2011 om 15:19
mmm.. Het is ook zo lekker als ovenschotel.
Benodigdheden:
Aardappelpuree
Spekjes
Spinazie
4 Ei
Kaas
Spekjes bakken.
Aardappelpuree maken en daar de spekjes in verwerken.
Spinazie koken en in een ingevette ovenschaal gieten.
Daarover heen de aardappelpuree. Vier holletjes maken en daar de eieren in breken. Kaas eroverheen
Kwartiertje in de oven.
Mmmmmm..
Benodigdheden:
Aardappelpuree
Spekjes
Spinazie
4 Ei
Kaas
Spekjes bakken.
Aardappelpuree maken en daar de spekjes in verwerken.
Spinazie koken en in een ingevette ovenschaal gieten.
Daarover heen de aardappelpuree. Vier holletjes maken en daar de eieren in breken. Kaas eroverheen
Kwartiertje in de oven.
Mmmmmm..
maandag 25 juli 2011 om 15:35
maandag 25 juli 2011 om 16:27
Wat een lekkere ideeen, ook voor zomerse stamppotjes!
Ik eet geen vlees en door mijn stamppotten roer ik als hartigmaker vaak een mengsel van gefruite ui, knoflook en champigons met zout en peper naar smaak. Meestampen gaat natuurlijk niet, dus ik roer het altijd op het laatst er doorheen. Heerlijk! Dat kun je hier vast ook bij een paar recepten wel doen.
Ik eet geen vlees en door mijn stamppotten roer ik als hartigmaker vaak een mengsel van gefruite ui, knoflook en champigons met zout en peper naar smaak. Meestampen gaat natuurlijk niet, dus ik roer het altijd op het laatst er doorheen. Heerlijk! Dat kun je hier vast ook bij een paar recepten wel doen.
maandag 25 juli 2011 om 19:26
deze van de ah is goed beoordeelt (en slank) en staat op mijn lijstje om te maken.
http://www.ah.nl/recepten ... &slim=on&numberOfServings
http://www.ah.nl/recepten ... &slim=on&numberOfServings