stoofpotje vraag
woensdag 23 januari 2013 om 08:26
woensdag 23 januari 2013 om 08:32
Ovenschaal met deksel.
Eerst alles aanbakken etc in een pan die je hiervoor het meest geschikt acht, en zodra je het vocht toegevoegd hebt alles overdoen in een ovenschaal. Als je er geen met deksel hebt kan je het ook afdekken met alufolie.
Eerst alles aanbakken etc in een pan die je hiervoor het meest geschikt acht, en zodra je het vocht toegevoegd hebt alles overdoen in een ovenschaal. Als je er geen met deksel hebt kan je het ook afdekken met alufolie.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
woensdag 23 januari 2013 om 08:41
Bedankt, ik zal kijken of ik het nog haal om langs de action te gaan. Altijd handig om te hebben een stoofpan En anders ga ik het vandaag met de ovenschaal en alu proberen. dankje voor de tip Dat wordt smullennnn..
@Zwarte koffie. Ik heb moet nu gaan rennen voor de bus. Als ik strakjes thuis ben zal ik het receptje meteen overschrijven voor je. ik heb het van een kookboekje niet van internet vandaar.
Fijne dag verder nog. Tot vanavond
@Zwarte koffie. Ik heb moet nu gaan rennen voor de bus. Als ik strakjes thuis ben zal ik het receptje meteen overschrijven voor je. ik heb het van een kookboekje niet van internet vandaar.
Fijne dag verder nog. Tot vanavond