Suikervrije limonade(siroop) lekker?

12-07-2010 11:24 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Met dit warme weer verruil ik mijn cola-light graag voor limonade. Nu zag ik op de fles dat er wel heel veel calorien inzitten! Wie heeft er tips voor lekkere suikervrije limonade? Ik heb via google een aantal merken gevonden oa AH huismerk (met blauwe band) en slimpie.

Is het echt net zo lekker als gewone limonade?
B|ij de natuurwinkel verkopen ze ook diksap, dat vind ik altijd wel erg lekker, verschillende smaken.

Google maar op diksap.

Enne..het is niet net zo lekker als gewone limo, het is lekkerder .

Ik vind gewone limo niks, veel te zoet.
Lekker laxerend werkt het, dat wel.
Die van AH heb ik per ongeluk meegenomen en vind ik echt niet lekker!

Dan maar een kan water met ijsblokjes en citroen. Of zelf ijsthee maken met wat zoetstof en limoen.
Het is mierzoet, maar te drinken.

Je kunt ook crystal clear nemen ofzo, weer eens een ander smaakje zonder calo's
Diksap zit ook veel kcal in

Ik heb zelf suikervrije siroop van teis......(enzo kan het nu ff niet nakijken) Ik vind vooral die met cranberry lekker. Niet zo zoet als 'gewone' ranja.
Bij de Albert Heijn hebben ze ook diksap hoor, en roosvicee in heel veel smaakjes. Sinds ik een kind heb, drink ik het ook. Best lekker, smaakt gewoon als andere limonades. Lessini heeft trouwens ook light-limonade. Zelf doe ik niet aan light, maar misschien vind jij het niet erg.
Slimpie is lekker! De ijsjes ook.
Ik heb de light siropen van lessini , erg lekker aangelengd met spa rood
Diksap spreekt me echt niet aan. Crystal clear vind ik vies!!! Ik ga eens op zoek.
Diksap kcal?

Volgens mij zitten er vooral gezonde natuurlijke ingredienten in.

Ik bedoel dus dit soort he...

quote:AlettaJacobs schreef op 12 juli 2010 @ 11:29:

Bij de Albert Heijn hebben ze ook diksap hoor, en roosvicee in heel veel smaakjes. Sinds ik een kind heb, drink ik het ook. Best lekker, smaakt gewoon als andere limonades. Lessini heeft trouwens ook light-limonade. Zelf doe ik niet aan light, maar misschien vind jij het niet erg.Neu normaal drink ik cola-light dus wat dat betreft maken zoetstoffen mij niet uit.
Ik vind slimpie lekker ( moet zeggen dat ik altijd de sinasappel kocht de rode vind ik niet lekker , appel vond ik ook wel te doen)

Hier helaas bijna nergens meer te koop.

Ik drink op dit moment lessini ( light) moet verdund worden 1:6 maar dan vind ik hem nog veel te zoet dus ik doe bijna 1:12 ofzo.

Ik vul met een hele fles lessini in ieder geval ongeveer 6 liter water.

Zijn verschillende smaken van.
Die van de AH vind ik niet zo lekker. Die smaakt 'nep'.

En over dat zoete, je kunt er voor kiezen er minder siroop en meer water in te doen.
Home is where your wifi connects automatically.
quote:Flashy schreef op 12 juli 2010 @ 11:32:

[...]

Neu normaal drink ik cola-light dus wat dat betreft maken zoetstoffen mij niet uit.In dat geval: de Cactroen van Lessini is erg lekker! (Zo jammer dat ze hem alleen maar in light hebben )
Gewoon proberen. Ik drink zelf weleens die van AH.
quote:Mazou schreef op 12 juli 2010 @ 11:31:

Diksap kcal?

Volgens mij zitten er vooral gezonde natuurlijke ingredienten in.'Gezond en natuurlijk' staat niet gelijk aan 'calorieloos'.
quote:AlettaJacobs schreef op 12 juli 2010 @ 11:36:

[...]

'Gezond en natuurlijk' staat niet gelijk aan 'calorieloos'.En niet elke calorie is 'slecht'.
Kom bij mij maar een fles halen, mijn vriend pakte per ongeluk de verkeerde bij AH uit het schap en ik vind het vies! (En ik hou niet van light, dat heeft er natuurlijk ook mee te maken).
quote:Mazou schreef op 12 juli 2010 @ 11:37:

[...]

En niet elke calorie is 'slecht'.Absoluut niet, integendeel zelfs. Maar als je iets wil drinken zonder calorien is iets met calorien misschien niet zo handig.
quote:AlettaJacobs schreef op 12 juli 2010 @ 11:33:

[...]

In dat geval: de Cactroen van Lessini is erg lekker! (Zo jammer dat ze hem alleen maar in light hebben )Eensch & eensch!
Ik gooi een piepklein scheutje Carvan Cevitam Witte Druif- Citroen door de Spa Rood. Erg lekker en niet veel calorieen. (maar ik doe ook maar een heel klein scheutje, cola vind ik ook een soort limonadesiroop, moet ook al minstens 1:7 aangelengt met spa)
Scheutje appelsap is ook lekker met Spa Rood. Of een halve lime en wat munt. Of een stel bevroren frambozen (AH vriesfruit). Eigenlijk kun je bijna alles met Spa Rood drinken.
Bij de Lidl verkopen ze frisdranken die vooral bestaan uit soda-water, met een smaakje. Allemaal light dus!

Ik heb vorige week de variant Cranberry geprobeerd. Heerlijk en enorm dorstlessend.
Ik heb meestal deze:

Vind m erg lekker. Verkrijgbaar bij jumb* en de grotere appie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven