Met dit warme weer verruil ik mijn cola-light graag voor limonade. Nu zag ik op de fles dat er wel heel veel calorien inzitten! Wie heeft er tips voor lekkere suikervrije limonade? Ik heb via google een aantal merken gevonden oa AH huismerk (met blauwe band) en slimpie.
Ik heb zelf suikervrije siroop van teis......(enzo kan het nu ff niet nakijken) Ik vind vooral die met cranberry lekker. Niet zo zoet als 'gewone' ranja.
Bij de Albert Heijn hebben ze ook diksap hoor, en roosvicee in heel veel smaakjes. Sinds ik een kind heb, drink ik het ook. Best lekker, smaakt gewoon als andere limonades. Lessini heeft trouwens ook light-limonade. Zelf doe ik niet aan light, maar misschien vind jij het niet erg.
quote:AlettaJacobs schreef op 12 juli 2010 @ 11:29:
Bij de Albert Heijn hebben ze ook diksap hoor, en roosvicee in heel veel smaakjes. Sinds ik een kind heb, drink ik het ook. Best lekker, smaakt gewoon als andere limonades. Lessini heeft trouwens ook light-limonade. Zelf doe ik niet aan light, maar misschien vind jij het niet erg.Neu normaal drink ik cola-light dus wat dat betreft maken zoetstoffen mij niet uit.
Neu normaal drink ik cola-light dus wat dat betreft maken zoetstoffen mij niet uit.In dat geval: de Cactroen van Lessini is erg lekker! (Zo jammer dat ze hem alleen maar in light hebben )
Kom bij mij maar een fles halen, mijn vriend pakte per ongeluk de verkeerde bij AH uit het schap en ik vind het vies! (En ik hou niet van light, dat heeft er natuurlijk ook mee te maken).
En niet elke calorie is 'slecht'.Absoluut niet, integendeel zelfs. Maar als je iets wil drinken zonder calorien is iets met calorien misschien niet zo handig.
Ik gooi een piepklein scheutje Carvan Cevitam Witte Druif- Citroen door de Spa Rood. Erg lekker en niet veel calorieen. (maar ik doe ook maar een heel klein scheutje, cola vind ik ook een soort limonadesiroop, moet ook al minstens 1:7 aangelengt met spa)
Scheutje appelsap is ook lekker met Spa Rood. Of een halve lime en wat munt. Of een stel bevroren frambozen (AH vriesfruit). Eigenlijk kun je bijna alles met Spa Rood drinken.