Superlekker maar niet meer te koop

13-03-2008 09:14 1706 berichten
De titel zegt het al....wat vond je "vroeger" superlekker en is nu nergens meer te krijgen??



Ik at vroeger ladingen kaasijsjes....waren roomijsjes op een stokje, in de vorm van een kaasblokje met een muis op de verpakking. Echt zo lekker, en dus nergens meer te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
De Magnum Double, nergens meer te krijgen..
Bij de jumbo hebben ze sowieso wel meer van dat soort rare, zoete zooi voor op brood. Ook één of andere marshmallowfluff.
Alle reacties Link kopieren
Zie mijn eerste berichtje celeone!



fluff rulez
Alle reacties Link kopieren
Celeone schreef op 13 maart 2008 @ 10:16:

Twijfelmeid, volgens mij verkopen ze dat nog bij de jumbo.
*gaat als de sodemieter op zoek naar de dichtstbijzijnde jumbo* bedankt voor de tip!
Alle reacties Link kopieren
snickers op brood... nog nooit van gehoord klinkt ook een beetje als te zoet :D



Kent iemand de oude ijsbonbons chocolade nog met die teksten op de glimmende papiertjes?

Erg lekker je kon je er alleen zo misselijk aan eten
Alle reacties Link kopieren
Van Conimex kebab Bombay of zoiets... Mijn vriend was er helemaal gek op maar helaas sinds een half jaar uit assortiment.. Conimex bedankt!
twijfelmeid schreef op 13 maart 2008 @ 10:19:

[...]





*gaat als de sodemieter op zoek naar de dichtstbijzijnde jumbo* bedankt voor de tip!
En nu maar hopen dat ik me niet vergis. :)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er bijna zeker van dat ik Meeuwenflatsen drop laatst ergens heb zien liggen.

En meer drop met zulke aparte namen.

Ik ga even denken.
Alle reacties Link kopieren
Celeone schreef op 13 maart 2008 @ 10:22:

[...]





En nu maar hopen dat ik me niet vergis. :)
Bij de PLUS zag ik de potten ook staan hoor!
Alle reacties Link kopieren
Lee24 schreef op 13 maart 2008 @ 10:19:

Kent iemand de oude ijsbonbons chocolade nog met die teksten op de glimmende papiertjes?

Erg lekker je kon je er alleen zo misselijk aan eten
Jaaaaaaah! Jeugdsentiment! Die at ik altijd bij mijn omaatje....en inderdaad, tot ik er vreselijk misselijk van was ;-)
Alle reacties Link kopieren
Ik kwam vanuit school altijd langs een klein winkeltje waar ze die ijsbonbons verkochten.

Altijd als ik mn zakgeld dan gekregen had nam ik wat mee en at dat onderweg op.

En mn verzorgers zich maar afvragen waarom ik savonds geen avond eten meer wilde :D
Alle reacties Link kopieren
moppetoet, borsthoning kun je bij ons op de zaterdag markt kopen in een speciale kraam daarvoor je moet wel naar lelystad!!!
Alle reacties Link kopieren
snickerspread is inderdaad retezoet...maar door de pinda's die er in zitten is t toch weer lekker!



Ik zal wel ff laten weten of ik t gevonden heb (en zo niet, no hard feelings hoor!) :)
Alle reacties Link kopieren
Treets oftewel de voorloper van M&M's met pinda's.

Treets hadden geen gekleurd suikerlaagje, alleen een chocolaagje. Ze zaten in een geel met bruin zakje.

Ik vond ze veel lekkerder dan M&M's en chocolade pinda's zijn ongetwijfeld nog wel ergens te koop, bij Jamin of zo maar daar kom ik nooit.



http://www.markenblog.de/wp-content/treetsmf.jpg



En is kokosbrood nog wel ergens te krijgen? Dat aten wij vroeger wel eens als broodbeleg.



http://www.dutchstore.ch/images/kokosbrood.jpg



Dat poeder dat zo knakkerde/explodeerde in je mond.

In het Engels heette het space dust maar ik weet niet meer hoe het in het Nederlands heette.

Een paar van die zakjes leegkieperen in je mond en maar laten schieten, deed soms wel eens pijn!



http://www.retrotuckshopsweetsdirect.co.uk/images/space%20dust.jpg
Alle reacties Link kopieren
Je had vroeger ook chips in de vorm van amsterdamse paaltjes. Volgens mij heette ze ook amsterdammertjes. Yum,zakken van weggegeten
Alle reacties Link kopieren
Amber83 schreef op 13 maart 2008 @ 10:06:

[...]





In Duitse supermarkten is het volgens mij ook wel te vinden, die hebben altijd enorm veel keus in dit soort toetjes. Dus mylenevalerie, woon je het dichts bij België of Duitsland?;-)



die Tjolk kwam mij idd ook bekend voor toen ik de plaatjes zag!
Hihihi, ik woon bij Amsterdam. Wordt een duur toetje ...... maar forummers die daar wonen, je moet het eens proberen, erg lekker. Dat mengsel schenkte ik in van die gebaksschelpen of van die chocoladebakjes. In de koelkast op laten stijven, wat van die mokkachocolade bonen erover raspen en bovenop 3 van die boontjes. Echt een hemels toetje.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
http://meeuwenflatsen.hyves.nl/



Voor de liefhebbers, er is zelfs een meeuwenflatsenhyves!!

Zat plaatjes te zoeken van het snoep want kan me eigenlijk niet meer herinneren hoe het er nou uitzag en toen kwam ik dit tegen!



Oh ja en wat ik zelf mis zijn de Lions gevuld met pindakaas! Klinkt echt heel vies maar die waren lekker!
Alle reacties Link kopieren
Ik vond een bepaald ijsje altijd zo lekker, een soort van bros met daar omheen vanille ijs en daar weer een laag chocolade omheen, je had ze ook met kokos. Ik weet echt niet meer hoe het heet, maar vond het zo lekker!



En die snoepjes ken ik ook nog ja, smultietjes, meeuwenflatsen, vieze luiers etc. Het schijnt dat die in Scandinavie nog wel worden verkocht.



Wat ik ook lekker vond, maar nergens meer kan vinden is Black Drop. Soort van spek-drop in een ruitvorm, heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
kokosbrood is gewoon bij de c1000 te koop!
Alle reacties Link kopieren
@sue2

Chocopindas verkopen ze hier gewoon bij de C1000 en de AH zit in doorzichtige plastic bakjes op de noten afdeling.



Dat knetterpoeder ken ik ook nog wel kan me nog herinneren dat na een aantal zakjes je tong en gehemelte flink pijn konden doen :D
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij heette dat ijsje Sky, zegt iemand dat iets?
Alle reacties Link kopieren
--
Echt bij 't Geertje? Ik heb het nog nooit gezien en ik kom er zo nu en dan wel eens.
Alle reacties Link kopieren
---
Alle reacties Link kopieren
@Amber83



lol leuk die hyves bedankt voor de link.



Heb toevallig familie wonen in denemarken dus zal eens rondvragen of ze niet wat op kan sturen als het nog gewoon in de winkel ligt daar.



Die lions met pindakaas vind ik ook lekker trouwens en hier bij een klein snoepwinkeltje verkopen ze die nog wel dus ze worden nog wel gewoon gemaakt aangezien de repen daar niet over de datum zijn :D



Kokosbrood kan ik hier zo'n beetje in alle winkels wel krijgen mn man is er ook gek op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven