Superlekker maar niet meer te koop

13-03-2008 09:14 1706 berichten
De titel zegt het al....wat vond je "vroeger" superlekker en is nu nergens meer te krijgen??



Ik at vroeger ladingen kaasijsjes....waren roomijsjes op een stokje, in de vorm van een kaasblokje met een muis op de verpakking. Echt zo lekker, en dus nergens meer te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Riz schreef op 13 maart 2008 @ 09:42:

[...]



Tjolk, was een soort melkdrankje in aardbei, banaan en chocosmaak....maar eigenlijk waren de beestjes op de pakken het leukst,een konijn, een aap en nog iets....heb nog steeds zo'n heel groot roze knuffelkonijn bij mn ouders liggen van zo'n spaaractie.
Als je kijkt bij het topic Emile bij entertainment, Fleur heeft een avatar van Tjolk met die 3 beestjes.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Thanx MV....een beertje was de derde dus :)
Alle reacties Link kopieren
Nou ik ben zelf ook nog maar 24 maar jodenvet is echt jeugdsentiment hoor!
Tjolk konijn, aap, beer en koe.

(aardbei, banaan, chocola, melk)

Het moest volgens mij uit de handel vanwege kankerverwekkende stofffen.http://www.jeugdsentimenten.net/media/2005/05/tjolk.jpg
Alle reacties Link kopieren
silke schreef op 13 maart 2008 @ 09:32:

[...]





Peper en zout chips zijn gewoon verkrijgbaar bij de c1000
c1000 hebben we hier niet in het dorp, thnx voor de tip!! Ga straks gelijk even een stukje rijden. :cheer:
Haha, die koe wist ik niet eens! Ik lust geen gewone melk, dus zal daar wel door komen!

Maar kankerverwekkende stoffen? Dan zit ik gebakken, heb echt liters van die zooi weggedronken!!!!
Alle reacties Link kopieren
boschbolletje schreef op 13 maart 2008 @ 09:50:

Nou ik ben zelf ook nog maar 24 maar jodenvet is echt jeugdsentiment hoor!




Opvoedingsverschil misschien?



Ben niet gelovig maar wel opgegroeid in een kindertehuis geleid door een non.. misschien vond ze de naam wel iets too much en mochetn we het gewoon niet hebben :D



Overigens nu ik die plaatjes zie komt die tjolk me wel weer heel bekend voor
Alle reacties Link kopieren
De Duitse versie kon ik een plaatje van vinden. De nederlandse vind ik niet.

Dit was zo lekker.

http://www.oetker.de/wga/oetker/file/ascr-4hgkdy.de.3/01473000a_145px.jpg
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Susan schreef op 13 maart 2008 @ 09:27:

Turkse Pitabroodjes van Knorr


Die zijn er weer!!!!

Heet nu alleen Turkse Durum, omdat het pitabroodje vervangen is door Durumbroodje.

Oude pitabroodje was niet lang genoeg houdbaar volgens de normen van Knorr.



Ik ben allang blij dat het terug is!
Alle reacties Link kopieren
Dat zou wel kunnen Lee!

Het mocht na een tijdje ook niet meer zo genoemd worden
Alle reacties Link kopieren
bedacht me trouwens ineens wat ik ook altijd at en niet meer kan vinden zijn Meeuweflatsen en hondescheten

Dat waren van de drop achtige snoepjes.

Kent iemand ze?



En Splash! dat was een soort van spuitbus wat je in de melk deed om milkshake te maken
Alle reacties Link kopieren
chicken tonight witte saus met courgette etc. Die at ik altijd bij mijn oma en ineens was ie verdwenen. Mis het nu nog haha.



Dr. Oetker Stracciatella bestaat volgens mij nog wel, maar dan in Belgie.
Alle reacties Link kopieren
Een soort caramelsnoepje met mint, een soort blokje dat opgedeeld was in vieren, en dan 2 blokjes erin met caramel, en 2 met mint. Dacht dat de naam iets met 'mello' was, heb het laatst nog nagevraagd bij de snoepkraam op de markt, volgens die meneer is de fabrikant overgenomen door een belgisch bedrijf en hebben ze die snoepjes uit het assortiment gehaald.
Alle reacties Link kopieren
Splash :cheer2:



OOhh dat was lekker zeg!
Alle reacties Link kopieren
sonnepon schreef op 13 maart 2008 @ 10:03:



Dr. Oetker Stracciatella bestaat volgens mij nog wel, maar dan in Belgie.




In Duitse supermarkten is het volgens mij ook wel te vinden, die hebben altijd enorm veel keus in dit soort toetjes. Dus mylenevalerie, woon je het dichts bij België of Duitsland?;-)



die Tjolk kwam mij idd ook bekend voor toen ik de plaatjes zag!
Lee24 schreef op 13 maart 2008 @ 10:02:

bedacht me trouwens ineens wat ik ook altijd at en niet meer kan vinden zijn Meeuweflatsen en hondescheten

Dat waren van de drop achtige snoepjes.

Kent iemand ze?





Ja!!!!! Je had ook riooldrap en vieze luiers...en nog iets met lekkende tieten ofzo?

Wij hebben zelfs de fabrikant geschreven om te vragen waar die gebleven zijn....nooit een antwoord gehad!
Alle reacties Link kopieren
Ja nou weet ik het weer..... moet even diep in mijn geheugen graven.....
Alle reacties Link kopieren
Dr. Oetker toetje heb ik afgelopen zaterdag nog gemaakt! Bij de Jan Linders gekocht...
Alle reacties Link kopieren
Pindaspetters van Venz voor op je brood. Waren een soort ieniemieni pindarotsjes, echt zalig!
Alle reacties Link kopieren
De Conimex dipsaus voor kroepoek mis ik! Een jaar of 6 geleden een keer in mijn kerstpakket gekregen, daarna aan verslaafd geraakt en ineens werd het niet meer verkocht. Erg jammer!
Alle reacties Link kopieren
haha idd.

Wist dat er meer smaken waren maar kon zo even niet op de namen komen.

Volgens mij waren die snoepjes vrij populair dus snap ook niet dat ze die er ineens uitgegooid hebben



Splash had je in 2 smaken geloof ik banaan en aardbei.

Erg lekker maar op een gegeven moment uit de handel gehaald omdat er een schadelijke stof in zou zitten.



Net zoals ik exota altijd lekker vond maar die eruit gehaald is vanwege ontploffings gevaarlijke flessen
Alle reacties Link kopieren
vruchtensiroop van de Hema in vierkante flessen

een tuinkruidenzoutje met de vorm van penne: pipes de paris

cajunsaus van calvé
Alle reacties Link kopieren
er was ook een poosje snickerspread te koop: letterlijk dus snickers in een pot, om op je boterham te smeren...zaaalig...maar opeens verdwenen uit de schappen :(
Alle reacties Link kopieren
Oh die eten ze in spanje nog hoor, snickers op je brood!
Twijfelmeid, volgens mij verkopen ze dat nog bij de jumbo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven