Superlekker maar niet meer te koop

13-03-2008 09:14 1706 berichten
De titel zegt het al....wat vond je "vroeger" superlekker en is nu nergens meer te krijgen??

Ik at vroeger ladingen kaasijsjes....waren roomijsjes op een stokje, in de vorm van een kaasblokje met een muis op de verpakking. Echt zo lekker, en dus nergens meer te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
quote:mireille71 schreef op 12 januari 2010 @ 21:20:

Appelfris van De Ruyter!

Vruchtenhagel, maar dan niet geel/oranje maar wit/groen. Lekker zachtzuurzoetig....Die vond ik wel zo ongelooflijk smerig! Net als die bosvruchtenhagel (roze en paarse hagel). Ontzettend chemisch en zoet. Geef mij maar de witte anijshagel of gewoon chocoladehagelslag.
Crunch is er toch nog wel? Zag het laatst nog bij de Texaco volgens mij...
Ik mis deze al zoooo lang

quote:almosthappy schreef op 15 januari 2010 @ 14:39:

[afbeelding]Ik voel me je mee..
bestaat chocopasta van Milky Way nog? kan em hier nie vinden nie
quote:almosthappy schreef op 15 januari 2010 @ 14:39:

[afbeelding]O wat waren die lekker!
quote:Dilenia schreef op 15 januari 2010 @ 15:03:

bestaat chocopasta van Milky Way nog? kan em hier nie vinden

nieVolgens mij wel. Maar mogelijk dan wel alleen in het buitenland. Zal de volgende keer dat ik weer in een Duitse supermarkt ben (Rewe) wel even kijken. Ik meen dat die Milky Way chocopasta uit Oostenrijk kwam. Je zou ook anders eens kunnen informeren bij Mars BV/Effem in Veghel.
Smiths had een jaar of 10 geleden kleine zoute krakelingen met een laagje chocola eromheen. Die waren zooooooooooo lekker.

En fabeltjeskrantdrop (hard zoet) mis ik ook.

En ik herinner me nog van heel vroeger dat we op vakantie naar Texel altijd een zakje toverballen meenamen. Volgens mij van de Schuttelaar. Die hadden van die mooie diepe kleuren, niet van die lichtgevende die je nu bij de Jamin kan scheppen.
quote:Dilenia schreef op 15 januari 2010 @ 15:03:

bestaat chocopasta van Milky Way nog? kan em hier nie vinden nieDie vond ik ook zo lekker! Bij de Jumbo hebben ze iets wat er heel erg op lijkt. Eigenlijk precies hetzelfde, maar dan met een andere naam. Net zo lekker luchtig als die van Milky Way.
[quote]wolkewietje schreef op 15 januari 2010 @ 16:23:

Smiths had een jaar of 10 geleden kleine zoute krakelingen met een laagje chocola eromheen. Die waren zooooooooooo lekker.quote]

O, ja! Ik ben er nog steeds niet achter of ik ze lekker of vies vond, maar ik weet wel dat ik dat (kleine) zakje altijd zo leeg had
Yogho yogho-ijsjes! Kijk er iedere zomer weer naar, maar tevergeefs...
O ja! De McFlurry met milka aardbei!
Eierkoeken van Van Delft. Ze hebben nu alleen maar volkoren of sesam geloof ik. Waren ca. een jaar geleden bij de C1000 ¤1,- in de aanbieding maar die heb ik nooit meer gezien!
Panda ontbijtgranen. Oef, want vond ik die lekker. Vooral de groene en de paarse, met ijskoude melk.

Reclamefilmpje van Panda: gouwe ouwe!
Weet iemand of de middelste tandpasta hier in nederland te koop is? Ik heb hem meegenomen uit Amerika en vind hem erg lekker. Heel fris. Die met kaneelsmaak dus.

Weet iemand welke supermarktketen nog de Lessini Herfst- of Wintersiroop verkoopt?
viva1973, dat wil ik ook graag weten! Bij onze Super verkopen ze het niet meer, en het is zó lekker!

Hopen dat iemand het weet.
van die snoep beertjes

Bruin (dropachtig) die plakte echt aan je tanden en dan moest je sabbelen want je mond kreeg je niet meer open...

Ook mis ik de speedy ijsjes die zijn uit het assortiment

of die ijsjes met een citroen een sinasappel en een aardbij eraan.

en van die snoep staafjes die hadden ze in drop en in rood en groen. (zelfde als die zure matten maar dan in staven zonder zuur)

echte smoelentrekkers. Die van tegenwoordig zijn niet meer zo zuur zlefs in het belgische snoepwinkletje in baarlenassau niet meer:S

Verder zal er echt nog wel meer zijn dat ik mis maar die beertjes is wel eht ergste....

gr femke
Vanillekwark van Heida. Ik heb ze jarenlang op mijn werk gegeten. In de supermarkt was het sowieso niet te koop en nu ook niet meer op mijn werk.
viva1973 bedoel je die met citrus- en appelkaneelsmaak? Die hebben ze uit het assortiment gehaald die met citrussmaak was zo lekker, vooral warm!
de groene kiwikwarktaart mix, volgens mij van dr. Oetker....

wat zou ik die nog graag een keer maken.....
Ilsie, het was toch ook peer-en-kaneel? Die was ook zo lekker met warm water.

Ik heb een mail gestuurd via hun website, maar ze geven geen antwoord.
quote:femmoltje schreef op 18 januari 2010 @ 23:53:

echte smoelentrekkers. Die van tegenwoordig zijn niet meer zo zuur zlefs in het belgische snoepwinkletje in baarlenassau niet meer:S

Oh ja, die! Wij gingen vroeger nog weleens naar de vogeltjesmarkt in Antwerpen. Daar verkochten ze ook de 'bekkentrekkers'. Op een mooie zomerse dag gingen we daarna nog iets drinken in Baarle-Nassau. De snoepjes liet ik per ongeluk in de auto liggen. Toen we terugkwamen hadden we één hele grote warme kleverige bekkentrekker
@Sam, iets dergelijks heb ik hier wel eens gezien, kaneelsmaak merk Crest. Een half jaar terug had ik deze (de linker) gekocht. Ook niet meer te krijgen. Waarom toch?
quote:viva1973 schreef op 17 januari 2010 @ 18:54:

Weet iemand welke supermarktketen nog de Lessini Herfst- of Wintersiroop verkoopt?

Damn! Die was ik vergeten! Maar die was erg lekker ja!

*baalt nu met terugwerkende kracht*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven