Superlekker maar niet meer te koop

13-03-2008 09:14 1706 berichten
De titel zegt het al....wat vond je "vroeger" superlekker en is nu nergens meer te krijgen??

Ik at vroeger ladingen kaasijsjes....waren roomijsjes op een stokje, in de vorm van een kaasblokje met een muis op de verpakking. Echt zo lekker, en dus nergens meer te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
wahhhh, ik kan nooit meer omamacaroni maken =(, de macaroni is niet meer te koop, van die holle elleboogjes, maar dan net zo lang als spaghetti (klinkt vreemd). Als iemand het ergens toch tegen komt gil het even :D.
quote:smuk schreef op 17 december 2009 @ 01:10:

En tot slot de pakjes Russische stroganoff (van Honig geloof ik...) moest je maken met biefstuk... ik ben niet meer zo van de pakjes maar als dat nog zou bestaan (in de originele receptuur) dan zou ik dat minstens 1 x in de maand eten.

-)

Deze stonden vanmorgen nog bij ons in de Dirk van de Broek.

Deze bedoel je toch? Is dat echt lekker trouwens?

quote:witbloempje schreef op 04 januari 2010 @ 21:13:

Weet iemand waar ik de nesquik aarbei/banaan nog kan kopen? Deze kan ik nergens meer vinden sinds een jaartje.

Bij ah/ super de boer/ c1000/ jumbo is deze uit het assortiment.

Wij dronken dat altijd.... smaakt het zelfde als de fruitmelk van campina, maar dat is duurder.....Supercoop !
quote:matte schreef op 13 maart 2008 @ 10:55:

Speculaaspasta voor op brood, mjam! Maar helaas nergens meer te krijgen....dat zag ik hier laatst in frankrijk in de supermarkt :D
en die waterijsjes van Ola met 3 bolletjes op een stokje> smaak aardbei, sinaasappel en citroen dacht ik. En elk bolletje heeft de vorm van de vrucht waar hij naar smaakt (god, wat een vage uitleg)
Speculaaspasta is tegenwoordig toch niet uit de schappen weg te slaan? Mierzoet maar heerlijk!

Wat ik overheerlijk vind, maar nooit meer zie is anjovis-pasta in een tube. Superlekker. Ik drukte de tube zo in mn mond uit!
Picador!!!!! (Duitse smeerkaas met paprika)
Ik heb de AH gemailt over de potjes kruiden eigen merk. Kreeg volgens mij een standaard mailtje;

U geeft aan dat u AH Season All mist in ons assortiment. Dit product wordt helaas niet meer bij ons verkocht. De ruimte in onze winkels is beperkt en het aanbod aan producten zeer groot. Er moeten daarom keuzes worden gemaakt, om tot een evenwichtig assortiment van kwalitatief goede producten

te komen. Wij zijn ons ervan bewust dat we, door het uit het assortiment nemen van producten, helaas een aantal klanten teleurstellen. De verantwoordelijke manager van dit product hebben wij op de hoogte gebracht van uw reactie.
quote:natadecoco schreef op 06 januari 2010 @ 14:15:

en die waterijsjes van Ola met 3 bolletjes op een stokje> smaak aardbei, sinaasappel en citroen dacht ik. En elk bolletje heeft de vorm van de vrucht waar hij naar smaakt (god, wat een vage uitleg)Nee, is niet vaag, ik weet precies wat je bedoelt! Waren erg lekkere niet-zoete ijsjes inderdaad.
Digestive koekjes van Verkade: koekje, laag caramel, laagje chocolade...... zo lekker!!

De koekjesafdeling van de HEMA! is al jaaaaaaren niet meer, zo jammer!

@ Bergje65: als je eens in Zwitersland bent, ga eens naar een supermarkt, daar hebben ze heel veel dingen in een tube!
ik mis de echte lekkere crunch-repen hmmmm

of de rode vruchtensap

of de bavoir mouse die ik ooit at van de AH geloof ik

of echte lekkere chocopasta
De bolognese chips van vroeger, toen het net op de markt was. De bolognese chips van nu is het net niet. En de borsthoning, wit en groen. Dit kochten we vroeger altijd op de markt.
quote:SeptemberGirl schreef op 06 januari 2010 @ 17:43:

De koekjesafdeling van de HEMA! is al jaaaaaaren niet meer, zo jammer!

Ja, daar heb ik gewerkt als zaterdag baantje 3 jaar lang, wat een heerlijkheid en zaligheid. Hmmmmmm, tevens snoepafdeling.

Van de koekjes waren de stroopwafeltjes en fondantspritsjes het lekkerst. Anders dan die ze nu in de verpakkingen hebben zitten.
Ninon: borsthoning zie ik hier nog wel eens op de albert cuyp, of op braderieen
quote:horizon82 schreef op 06 januari 2010 @ 17:56:

ik mis de echte lekkere crunch-repen hmmmm

of de rode vruchtensap

of de bavoir mouse die ik ooit at van de AH geloof ik

of echte lekkere chocopastaEchte lekkere chocopasta... zoals bijvoorbeeld Chocopasta Beregoed?? Ik dacht dat ie niet meer gemaakt werd, maar een paar weken geleden zag ik m staan bij Jumbo... meteen een paar potten ingeslagen... MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
quote:SeptemberGirl schreef op 06 januari 2010 @ 17:43:

Digestive koekjes van Verkade: koekje, laag caramel, laagje chocolade...... zo lekker!!

Ja.... Waar zijn die gebleven? Heb er vanochtend toevallig nog naar gezocht in de AH.
quote:ninon schreef op 06 januari 2010 @ 18:42:

De bolognese chips van vroeger, toen het net op de markt was. De bolognese chips van nu is het net niet. En de borsthoning, wit en groen. Dit kochten we vroeger altijd op de markt.Dat was van Croky. Croky was een tijd moeilijk verkrijgbaar in NL, maar sinds kort weer helemaal back. Die bolognese chips is echt nog steeds lekker hoor!
De jamin had vroeger rollen ijs. Die kon je in plakjes snijden en dan op een wafeltje doen, heerlijk!
quote:Serafina schreef op 07 januari 2010 @ 16:35:

De jamin had vroeger rollen ijs. Die kon je in plakjes snijden en dan op een wafeltje doen, heerlijk!Jaah, mijn oma had ze altijd. Als de wafeltjes op waren, dan kregen we een plakje op een schoteltje met een beetje warme koffie erover, heerlijk.
quote:selle schreef op 07 januari 2010 @ 16:32:

[...]

Dat was van Croky. Croky was een tijd moeilijk verkrijgbaar in NL, maar sinds kort weer helemaal back. Die bolognese chips is echt nog steeds lekker hoor!Aha, Croky, dan ga ik die maar eens proberen, dank je.
Ja ! Croky is terug ! En o wat was ik blij, want geen enkel ander merk kon aan de croky bolognese tippen!

maar toch... leek t vroeger lekkerder dan nu...
AnneDaisyMay: de gegrilde groente is niet meer bij de AH, maar (soms) wel bij Plus, C1000 en Jumbo. Vind m ook erg lekker!
quote:selle schreef op 07 januari 2010 @ 16:32:

[...]

Dat was van Croky. Croky was een tijd moeilijk verkrijgbaar in NL, maar sinds kort weer helemaal back. Die bolognese chips is echt nog steeds lekker hoor!

Die van Croky vind ik nu niet meer zo lekker als vroeger. Hij is dikker of harder geworden, lijkt wel. Vaak zijn de bolognese chips van het huismerk wel zoals de oude Croky. Althans, van de Super en de Plus in elk geval.

En wie had het over de Chocopasta Beregoed? Is die bij Jumbo echt zoals vroeger?

* heeft ineens een hele goede reden om morgen een Jumbo op te gaan zoeken *
quote:Siena09 schreef op 08 januari 2010 @ 19:44:

AnneDaisyMay: de gegrilde groente is niet meer bij de AH, maar (soms) wel bij Plus, C1000 en Jumbo. Vind m ook erg lekker!Echt? Ik heb hem bij ons in de regio helaas niet meer gespot (kom bij de AH, Dirk van de Broek, Hoogvliet en de C1000). Maar blij om te horen dat hij niet uit de handel is dus ik blijf kijken.
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
quote:Splinter02 schreef op 08 januari 2010 @ 19:57:

[...]

Die van Croky vind ik nu niet meer zo lekker als vroeger. Hij is dikker of harder geworden, lijkt wel. Vaak zijn de bolognese chips van het huismerk wel zoals de oude Croky. Althans, van de Super en de Plus in elk geval.

En wie had het over de Chocopasta Beregoed? Is die bij Jumbo echt zoals vroeger?

* heeft ineens een hele goede reden om morgen een Jumbo op te gaan zoeken *

Ja, ik heb m gezien. In puur en melk!

Ik vind m lekker maar kan me niet meer precies herinneren of het dezelfde smaak is als vroeger. Men, wat was dat lekker. Op een verse witte boterham

(water loopt in mijn mond)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven