Superlekker maar niet meer te koop

13-03-2008 09:14 1706 berichten
De titel zegt het al....wat vond je "vroeger" superlekker en is nu nergens meer te krijgen??

Ik at vroeger ladingen kaasijsjes....waren roomijsjes op een stokje, in de vorm van een kaasblokje met een muis op de verpakking. Echt zo lekker, en dus nergens meer te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Cacaoboter, voor op brood. Ik droom er zelfs over.

heb het een paar keer gevraagd aan de medewerkers in de supermarkt maar die keken me aan of ik van mars kwam ofzo. Ik mis het zoooo
quote:Blingh schreef op 21 maart 2010 @ 10:41:

Cacaoboter, voor op brood. Ik droom er zelfs over.

heb het een paar keer gevraagd aan de medewerkers in de supermarkt maar die keken me aan of ik van mars kwam ofzo. Ik mis het zooooJaaaa!!!!! Die had zo'n zilveren wikkel erom heen...die at ik ook zo!!
kijk altijd wat je hebt en niet wat je niet hebt...
Een tijdje geleden lag de cacaoboter nog bij C1000. heet Choba ( ofzo...)
Is dat niet heel makkelijk zelf te maken, met boter, suiker en cacao?
Cacaoboter is hier inderdaad ook als Choba oid te koop. Bij de Super de Boer hebben ze het in een wit kuipje met blauw. Meen dat ik het bij AH ook ben tegengekomen.
Echt waar?

het was idd die in een zilveren wikkel met blauw meen ik? Maar ik kan hem hier nergens vinden?
Bolletje Opzetbiscuit! Dat was niet zozeer erg lekker, maar heel leuk! Ronde koekjes met een gat erin, waar je dan een ander koekje in overeind kon zetten (boerderijdieren volgens mij). Al heel lang niet meer gezien...
Verkade Theemix is niet meer...

Ik vond juist de earl grey variant zo heerlijk!

Deze staat vaak in het koelvak. In ieder geval bij de c1000 en kost iets van 79 cent dacht ik.
Als ik dit topic lees, denk ik altijd aan lim ijsjes (ws heette het lim lollies) van Jamin.Paars/roze ijsjes met een zoete smaak.

Het was geen waterijs.

Herkent iemand ze?
Zelfmaak snoep van Red Band.

Heb dat op de basisschool nog een keertje voor toenmalig vriendje gemaakt.
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 30 maart 2010 @ 20:01:

[afbeelding]

Deze staat vaak in het koelvak. In ieder geval bij de c1000 en kost iets van 79 cent dacht ik.Weer een verslaving erbij..
quote:bloembloem schreef op 15 februari 2010 @ 13:11:

Ik mis de Hula Hoops chips! :(

Jaaaa... die bolognesesmaak!! Zalig... Bij een grote videotheek waar ik wel eens kom, hebben ze ze wel eens.

Dan sla ik snel 3 zakjes in, om die vervolgens in 1 1/2 dag op te eten ... en dan dus weer zonder te zitten
quote:Brummetje schreef op 30 maart 2010 @ 20:10:

Zelfmaak snoep van Red Band.

Dat is lang geleden! Maar idd erg lekker was dat...
quote:bartjes schreef op 30 maart 2010 @ 20:07:

Als ik dit topic lees, denk ik altijd aan lim ijsjes (ws heette het lim lollies) van Jamin.Paars/roze ijsjes met een zoete smaak.

Het was geen waterijs.

Herkent iemand ze?

Ja!! De lim lollie vond ik altijd heerlijk. Het was dikker dan waterijs maar ook geen gewoon ijs.Jammer dat ze die niet meer hebben.

Ik zou hem zeker nog vaak eten.
Ik heb ooit van die vloeibare marshmallows voor op brood gegeten!

Een paar jaar later zocht ik het. Heb veel winkels langs gegaan maar heb het nergens kunnen vinden!
quote:snowy2 schreef op 21 maart 2010 @ 10:53:

Een tijdje geleden lag de cacaoboter nog bij C1000. heet Choba ( ofzo...)Bij de c1000 in Zeist hebben ze dat nog gewoon! Zit nu in een lekker hygienisch kuipje .
quote:MKB schreef op 16 april 2010 @ 13:49:

Een paar jaar later zocht ik het. Heb veel winkels langs gegaan maar heb het nergens kunnen vinden!Ook bij C1000 of Vomart ofzo niet? Daar verkochten ze dat ooit wel.
quote:MKB schreef op 16 april 2010 @ 13:49:

Een paar jaar later zocht ik het. Heb veel winkels langs gegaan maar heb het nergens kunnen vinden!Je bedoelt mss Fluff? Die amerikaanse vloeibare marsmallow? Die hebben ze hier bij de Supercoop staan op de buitenland afdeling.
quote:kraaltje1 schreef op 16 april 2010 @ 16:26:

[...]

Je bedoelt mss Fluff? Die amerikaanse vloeibare marsmallow? Die hebben ze hier bij de Supercoop staan op de buitenland afdeling.Staat bij de Jumbo gewoon in het schap bij het zoete broodbeleg. Overigens vond ik Fluff vroeger erg lekker (op een witte boterham en dan een sandwich maken met een boterham met pindakaas, een fluffernutter) maar nu echt niet te (vr)eten
de groene taksi!

En... Pas zag ik op oude foto's dat ik een ijsje at in de vorm van een raketje, maar dan niet zo waterijsachtig. (lastig te omschrijven en weet dus ook de naam niet van het ijsje)

Maar die waren echt lekker!!
Ik baal dat de Season All kruiden van de AH niet meer verkrijgbaar zijn.
Vroeger had je "Banjo" was een soort Twix reep, maar lekkerder.
Bierworstjes in een plastic schaaltje die je zo in de magnetron kon doen.......bestaan die nog?
Hmm, die koekjes in de vorm van boerderij-dieren die je in elkaar kon steken, volgens mij zag ik ze hier als eens eerder voorbij komen!

Qua ijsjes: Joekels en Yogho Yogho (schrijf ik dat nou goed? Ben te lui om te googlen )

Oh en vroeger had je van Bolletje (dacht ik) kleine beschuitjes met een soort aardbeien laagje er op... Jongens, wat was ik dáár gek op...

Edit: Haha dit kon ik jullie echt niet onthouden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven