quote:aikidoka schreef op 11 november 2010 @ 11:16:
Wat is nieuw geopend? Hoe lang mogen ze al open zijn voor ze voor jou niet meer nieuw zijn? Een maand? Een jaar?Het liefst zo nieuw mogelijk. Dus een week, een maand, twee maanden. Zoiets.
Thanks kaatje! Ik ga even kijken of ze (al) een website hebben...
Anoniem_60430
donderdag 11 november 2010 om 11:21
mja, moet er wel bij zeggen dat Koi volgens mij de nieuwste van het stel is....dit is wat ik zo uit mijn blote hoofd weet wat er in die regio aan sushi restaurants is, maar of ze echt nieuw zijn....i dunno.
Koi is mijn favoriet, echt fantastisch lekker eten....ga er volgende week weer naartoe!
quote:kaatje_85 schreef op 11 november 2010 @ 11:21:
mja, moet er wel bij zeggen dat Koi volgens mij de nieuwste van het stel is....dit is wat ik zo uit mijn blote hoofd weet wat er in die regio aan sushi restaurants is, maar of ze echt nieuw zijn....i dunno.
Koi is mijn favoriet, echt fantastisch lekker eten....ga er volgende week weer naartoe!Ziet er inderdaad erg goed uit. Bedankt voor de tip..
quote:aikidoka schreef op 11 november 2010 @ 11:44:
Japans Restaurant Kimono aan de Wittevrouwensingel 44 in Utrecht.
Ik ben er nog niet geweest, alleen langs gereden. Ik ben benieuwd, meerdere andere restaurants op die locatie hebben het niet gered.Dank voor de tip ! Ben je wel van plan om er te gaan eten?