Tandoori pasta
donderdag 15 oktober 2009 om 17:56
Hoi allemaal,ik ben een trouw fan van de currypasta's van pataks maar heb een pot tandoori pasta van dat merk staan en nog nooit gebruikt.(staat al maanden in de kast)
Nu staat erop de pot kipfilet marineren in een paar lepels pasta en yoghurt en dan grillen maar kan dat ook anders dat ik bv de kipfilet klein snijd en dan de pasta erbij en er een soort saus mee maak of wordt dat niks?Of moet ik dan creme fraiche ofzo toevoegen?
Of hebben jullie andere recepten wat ik met die pot kan doen?
Thanks
Nu staat erop de pot kipfilet marineren in een paar lepels pasta en yoghurt en dan grillen maar kan dat ook anders dat ik bv de kipfilet klein snijd en dan de pasta erbij en er een soort saus mee maak of wordt dat niks?Of moet ik dan creme fraiche ofzo toevoegen?
Of hebben jullie andere recepten wat ik met die pot kan doen?
Thanks
donderdag 15 oktober 2009 om 18:08
donderdag 15 oktober 2009 om 18:12
He dat is toevallig. Ik ben laatst echt de mist ingegaan door tandoori pasta in de saus te gebruiken, het was echt niet lekker.
De volgende dag heb ik de pasta als marinade gebruikt en was het echt heerlijk! Gewoon een papje maken met yoghurt en olie en dan minstens 4 uur marineren.
Ik had het trouwens met paneer gedaan, en daarna gewoon gebakken. Echt superlekker.
De volgende dag heb ik de pasta als marinade gebruikt en was het echt heerlijk! Gewoon een papje maken met yoghurt en olie en dan minstens 4 uur marineren.
Ik had het trouwens met paneer gedaan, en daarna gewoon gebakken. Echt superlekker.
donderdag 15 oktober 2009 om 18:28
vrijdag 16 oktober 2009 om 16:01
quote:fladder schreef op 15 oktober 2009 @ 18:12:
He dat is toevallig. Ik ben laatst echt de mist ingegaan door tandoori pasta in de saus te gebruiken, het was echt niet lekker.
Hoi Fladder, weet je hoelang ik al loop te zoeken naar paneer? Ik ben gek op Palak Paneer, maar tot dusver moet ik het thuis doen met cottage cheese, feta e.d.
Dus mijn prangende vraag: waar haal jij je paneer?
Hoi Fladder, weet je hoelang ik al loop te zoeken naar paneer? Ik ben gek op Palak Paneer, maar tot dusver moet ik het thuis doen met cottage cheese, feta e.d.
Dus mijn prangende vraag: waar haal jij je paneer?
vrijdag 16 oktober 2009 om 18:29
Nou ik heb het toch maar op de min of meer traditionele manier gedaan,dus de kip eerst gemarineerd in de pasta met wat yoghurt en daarna gebakken(in de wok) met een uitje erbij.
Ik twijfelde nog over de kokosmelk maar na het proeven vond vriend het zo wel lekker dus heb ik het maar gelaten.
Het smaakte prima en zal het wel eens vaker gaan doen en dan experimenteer ik misschien wat meer.
Die paneer zou ik ook wel eens willen weten waar je dat haalt heb in Spanje bij een Indiaas restaurant ook Palak Paneer gegeten en vond het erg lekker!
Ik twijfelde nog over de kokosmelk maar na het proeven vond vriend het zo wel lekker dus heb ik het maar gelaten.
Het smaakte prima en zal het wel eens vaker gaan doen en dan experimenteer ik misschien wat meer.
Die paneer zou ik ook wel eens willen weten waar je dat haalt heb in Spanje bij een Indiaas restaurant ook Palak Paneer gegeten en vond het erg lekker!
zondag 18 oktober 2009 om 13:05
Bokita en Dolfje, sorry dat ik jullie zo lekker heb gemaakt maar ik woonde tot een week geleden in Engeland. Daar ligt het gewoon overal in de supermarkt.
Ik woon nu in NL dus ik moet maar eens goed gaan zoeken.
Een lekker alternatief, hoewel een stuk zouter, is Haloumi. Dat bakt en grilt heel lekker. Dat kan je bij de meeste turkse winkels wel krijgen.
Zodra ik paneer heb gevonden zal ik het met jullie delen!
Ik woon nu in NL dus ik moet maar eens goed gaan zoeken.
Een lekker alternatief, hoewel een stuk zouter, is Haloumi. Dat bakt en grilt heel lekker. Dat kan je bij de meeste turkse winkels wel krijgen.
Zodra ik paneer heb gevonden zal ik het met jullie delen!
zondag 18 oktober 2009 om 15:13
Liv, dat heb ik ook wel eens gehoord.
Maar lijkt me wel een gedoe. Of weet jij toevallig een goed recept?
Nou, ik google even en heb meteen een recept gevonden:
http://www.starfishandcoffee.nl/recept/ ... diase+Kaas
Maar lijkt me wel een gedoe. Of weet jij toevallig een goed recept?
Nou, ik google even en heb meteen een recept gevonden:
http://www.starfishandcoffee.nl/recept/ ... diase+Kaas