terra peper

31-03-2012 19:02 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal ik ben op zoek naar witte peper van het merk terra, weten jullie bij welke supermarkt dit te verkrijgen is?
ah?
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
waarom speciaal van dit merk?
Onze AH had die iig altijd wel.

maar die van de Aldi vind ik eigenlijk exact hetzelfde.

Wat is de reden dat je Terra zoekt?
Bas, Dirk of Digros.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Mijn zoon is erg gevoelig qua kruiden en hij kan dit merk wel verdragen dus vandaar.
Hoe kan iemand nou wel tegen wite peper kunnen van terra maar niet tegen andere merken. Witte peper is altijd gemaakt van peperkorrels en dat is altijd dezelfde plant.
Klopt schorpioentje, maar je bent het toch wel met me eens dat de ene peper anders smaakt dan de andere sowieso de scherpte verschilt.
Peper is een natuurproduct van de peperplant. Ik begrijp dus ook niet wat voor verschil er kan zijn tussen twee merken. Volgens mij zit er evenveel verschil tussen, als tussen twee potjes peper van hetzelfde merk.
Puur uit interesse, maar als je zoon andere peper niet "verdraagt" wat voor verschijnselen vertoont hij dan?!?!

The mind boggles....
quote:rene28 schreef op 31 maart 2012 @ 20:46:

Klopt schorpioentje, maar je bent het toch wel met me eens dat de ene peper anders smaakt dan de andere sowieso de scherpte verschilt.De ene witte peper vergeleken met de andere? Nee, nog nooit verschil geproefd eigenlijk.
Sartan hij krijgt hevige buikkrampen en diarree.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven