Thais restaurant Amsterdam

12-03-2009 16:22 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er een aanrader?
Niet gezellig, wel authentiek: The Bird op de Zeedijk.
De kooning van Siam (O Z Voorburgwal): http://www.dekooningvansiam.nl

Thai en Co (Haarlemmerstraat).
Cum non tum age
the white elephant!!
White elephant ziet er op de website leuk uit, heb je ook een idee van de prijzen Luzzeke?

Thai en Co heeft jammergenoeg geen website?
Krua Thai Classic op de Staalstraat. Ben er zelf een aantal keren geweest en ook bekenden die er geweest zijn waren erg enthousiast. De website ziet er niet echt bijzonder uit, op Iens kun je ervaringen van andere mensen lezen.

Aanrader!
White elephant is wel wat duurder, staat dat niet op de site?

We waren met z'n tweeen rond de 80 euro kwijt, menu en extra bijgerecht en drankjes. Maar het was dan ook wel erg, echt érg goed, en authentieke sfeer... de tom kha kai en rijst met ananas en eend... en de pad thai.... yummmmmmmmm
Ik ben een aantal jaren geleden op de Warmoesstraat bij een Thai geweest, geen idee hoe hij heet. Was fijn want was echt eten op de grond aan van die lage tafels. Weet niet of hij nog bestaat eigenlijk...
Bird op de Zeedijk, ik zweer erbij! Ze hebben een ''snackbar'', die is klein en niet zo sfeervol maar meer voor de snelle hap en aan de overkant is het echte grote restautant, heerlijk!!
Helaas kun je bij Bird niet reserveren..
Kinnaree in de 1e Anjeliersdwarsstraat nr. 14: Hip, betaalbaar en vooral erg lekker

Verder Rakang op de Elandsgracht: geinige inrichting maar in verhouding kleine porties + best prijzig

Thai Deum op de Ceintuurbaan: wat goedkoper, simpelere aankleding maar wel lekker.
Bangkok

Lekker eten niet heel duur
Rakang inderdaad. Als je van kunstzinnige inrichting houdt zeker.
Bird is lekker, tikje vet, tikje te veel knof. maar af en toe moet dat kunnen. prijzen zijn zeker ok.

iemand al bij little thai prince geweest? ook op de zeedijk. zou er morgen heen gaan, maar dat gaat niet door
zijn uiteindelijk bij thai en co terecht gekomen; een echte aanrader.

Heerlijk eten, voldoende, redelijk geprijsd, gezellige ambiance en aardige bediening.
zijn uiteindelijk bij thai en co terecht gekomen; een echte aanrader.

Heerlijk eten, voldoende, redelijk geprijsd, gezellige ambiance en aardige bediening.
quote:Chemy schreef op 16 maart 2009 @ 20:29:

Bangkok

Lekker eten niet heel duur

klopt, maar het publiek daar, afgrijselijk ordinair.

boeren, penose en toeristen.
Ik ken bangkok ook, maar vind het zeer ongezellig. Gaat zo snel allemaal.

En ook te duur geworden.
quote:DJ Momo schreef op 16 maart 2009 @ 21:07:

iemand al bij little thai prince geweest? ook op de zeedijk. zou er morgen heen gaan, maar dat gaat niet doorBen er een keer met een groep van 10 man geweest rond 21.00 uur en zonder te reserveren. Verschillende mensen die met z'n tweetjes aan een tafel zaten (zaak zat vol) werden de zaak uitgejaagd terwijl ze de laatste hap nog door moesten slikken want een groep van 10 man wilde ze wel binnen hebben. We konden niet kiezen dus we hebben maar gezegd dat ze van alles maar wat op tafel neer moesten zetten. We hebben heerlijk gegeten maar de rekening was wel aan de hoge kant voor een thais restaurant maar dat kwam door ons eigen bestelgedrag natuurlijk.
Zie QR
Was laatst bij Kinnaree Thai Cuisine in de 1e Anjeliersdwarsstraat. Lekkerrrr!!! Maar een ietwat onvriendelijke bediening. Norse kelner zei dat we er niets van begrepen hadden, toen we het hapje niet in een keer in onze mond duwden...

Afhaal toko Thailicious op de Kinkerstraat niet doen. Te duur voor wat het is.
UP! Ik zoek nl een gezellig restaurant waar je met z'n tweeën lekker langs kan tafelen, het eten zeer goed is en ze ook een fijne drankenkaart hebben. De prijs maakt niet zo heel veel uit, belangrijkste is dat we fijn met twee personen lang kunnen zitten en dus dat de ambiance en de service goed zijn. Het gaat nl om de verjaardag van m'n vriend

Wie heeft DE aanrader voor een Thai in A'dam? We zijn al een keer bij een vrij grote Thai (2 verdiepingen kan ik me herinneren) op de Zeedijk geweest, dus die valt af (vond m ook niet bijzonder sfeervol). Aankleding hoeft nie per se traditioneel.

Alvast bedankt!!
dan zeg ik: the white elephant!!! (hebben website)
http://www.whiteelephant. ... hant_Thai_restaurant.html
Ik zeg: Me Naam Naan! Straat weet ik even niet, maar het is vlakbij de Nieuw Markt.
Kratiam Thai Cuisin aan de Bos en Lommerweg (naast Podium Mozaiek). Ze zijn net begonnen en het eten is super. Wijnkaart is ook prima.

http://www.iens.nl/restau ... erdam-kratiam-thai-cuisin

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven