thee met bloem

17-12-2008 19:24 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand bij welke winkels (in Eindhoven) je thee kunt kopen waar zo'n bloem uitkomt als je er heet water over giet? Ziet er volgens mij heel mooi uit en leuk om cadeau te geven met de kerst.
Alle reacties Link kopieren
Dat is jasmijn. Ik denk dat je het in een winkel zou kunnen proberen waar ze producten verkopen uit Azië.

Als je een adresje hebt gevonden, dan hoor ik 't graag van je want vind het ook wel een leuk idee voor kerst :-)



http://www.youtube.com/watch?v=sf_AfA23bu4
Alle reacties Link kopieren
Bij ons in Rotterdam kun je het kopen bij natuurvoedingswinkels en bij Simon Levelt (die heeft meerdere vestigingen). Je moet trouwens wel een glazen theepot hebben, anders zie je het nog niet ...
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het eng, mag dat?



Net of je een of ander vies insect onder in je theepot hebt liggen.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
quote:Marels schreef op 17 december 2008 @ 19:40:

Ik vind het eng, mag dat?



Net of je een of ander vies insect onder in je theepot hebt liggen.Het ziet er idd wat freaky uit vergeleken bij een zakje van Pickwick Maar het ruikt en smaakt heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
Jaaa, dat geloof ik, maar TO schreef dat ze het wilde omdat ze het mooi en leuk vond.



Ik vind dat er iets vies en bruins door je theepot kruipt, en mijn thee moet niet kruipen, zeg maar....
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Bij Simon Levelt inderdaad, ik heb zo'n doosje. Ze heten jasmijn parels.

Maar er komt niet echt een mooie bloem uit hoor als je er water op giet, het zijn meer een bruinige blaadjes

Maar het is wel lekkere thee!
Alle reacties Link kopieren
:-) Ik heb het een keer irl gezien/gedronken en als je het van bovenaf bekijkt, ziet het er minder eng en vies uit. Dan is tenminste te zien dat het een bloem is.



Ik geef toe dat het op het filmpje een beetje lijkt alsof een kleine alien zich ontvouwt
Alle reacties Link kopieren
quote:Kwarktaart schreef op 17 december 2008 @ 19:44:

Maar er komt niet echt een mooie bloem uit hoor als je er water op gietOk, dan is er dus wel verschil... Ik heb 'm in Shanghai gedronken en daar zal 't bolletje dan verser zijn geweest, want dat was wel echt een bloemetje inc. fuchsia kleurtje.
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaja.



Zijn ze duur?

Want ik vind het wel ranzig, maar ik moet er we een hebben nu, natuurlijk
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Ben ook wel benieuwd wat ze hier kosten.
Alle reacties Link kopieren
Het doosje dat ik heb was een kadootje, maar ik denk dat het niet duur is hoor, ik kreeg er nog iets bij haha.

Het is ook vrij klein dus ik denk een paar euro?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ze in China vaak gekocht en ook opgestuurd als cadeautje voor ouders...erg leuk! En zag ze laatst ineens op internet. Heb niet besteld via deze site maar zag er wel leuk uit. Op de Viva-site was er zelfs een link hiernaartoe(http://www.applepiepussy.com/shop_fairytea.html).



Maarre, denk dat gewoon bij de winkel toch handiger en wellicht ook goedkoper is. Als je er tijd voor hebt tenminste.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij heb je ook met wel echt een heel mooie bloem, volgens verschillende site's. Die met jasmijn zijn idd wat kleiner denk ik. Maar ik wil ze niet via internet bestellen maar gewoon in een winkel kopen. En de thee schijnt erg lekker te zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lizzl schreef op 17 december 2008 @ 19:48:

[...]





Ok, dan is er dus wel verschil... Ik heb 'm in Shanghai gedronken en daar zal 't bolletje dan verser zijn geweest, want dat was wel echt een bloemetje inc. fuchsia kleurtje.dat is wel een verschil ja! Die bolletjes van mij zijn echt bruin en er moeten ook 6 in 1 kopje staat erop.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt ze online bestellen bij bloomingteas, HIER
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Ook die van Yam vind ik eng
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Ik heb even gegoogeld en op de site www.thee-ma.nl heb je ook van die "bloementhee". Onder het kopje groene thee staan in ieder geval een paar mooie.
quote:Marels schreef op 17 december 2008 @ 19:48:

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaja.



Zijn ze duur?

Want ik vind het wel ranzig, maar ik moet er we een hebben nu, natuurlijk Hahahahaha ik ook
Alle reacties Link kopieren
quote:Kwarktaart schreef op 17 december 2008 @ 20:26:

Ik heb even gegoogeld en op de site www.thee-ma.nl heb je ook van die "bloementhee". Onder het kopje groene thee staan in ieder geval een paar mooie.Op deze site zijn ze 2,25, ziet er wel erg leuk uit, jammer dat ik meer van de koffie ben dan van de thee :):P
Alle reacties Link kopieren
Was aan het googlen en volgens mij kun je ze bij de winkel Hoyng kopen!
Alle reacties Link kopieren
Ieuw ik dacht bloem, pannekoekenbloem zegmaar. Zal aan het tijdstip liggen :D
Alle reacties Link kopieren
IEWH wat een eng ding. Marels, ik volg jou.... brrrr wat creepy. Nee, laat maar zitten!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ze bij www.fleurdethe.nl gezien. Heel veel verschillende soorten. Ze importeren rechtstreeks uit China.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven