Tip voor restaurant centrum Eindhoven

19-02-2010 15:28 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand een paar leuke ideetjes voor een gezellig en knus restaurantje in het centrum van Eindhoven?

Het mag van alles zijn (iets origineels?), van tapas tot grill en van Griek tot Italiaan, als de kwaliteit van het eten maar goed is en je er een beetje gezellig kan zitten.

Rodeo op de Dommelstraat komt aardig in de buurt van onze wensen; gezellig zitten, leuk muziekje, lekker eten, goede kwaliteit van het eten. Iemand die iets 'vergelijkbaars-maar-dan-anders' kan aanraden?
De andere tent van die eigenaar: la pelucula. Iets meer vis-geörienteerd.

Of anders Que Pasa, ook op de dommelstraat. Of Yokohama als je van Sushi houdt, zit op het stationsplein. Of Sopranos, een grill restaurant. Die laatste twee zitten op het stationsplein.
www.iens.nl
...
quote:Linndaatje schreef op 19 februari 2010 @ 15:31:

De andere tent van die eigenaar: la pelucula. Iets meer vis-geörienteerd.

Of anders Que Pasa, ook op de dommelstraat. Of Yokohama als je van Sushi houdt, zit op het stationsplein. Of Sopranos, een grill restaurant. Die laatste twee zitten op het stationsplein.

La Pelicula is weg heb ik begrepen, daar zit nu een Turks restaurant. Sinema heet het.

Sopranos lijkt wat gerechten geloof ik erg op Rodeo en we zoeken dus het liefst wat anders dan Rodeo.
Nou, die anderen dus Dat is wel een beetje dezelfde kwaliteit. Verder heb je natuurlijk veel eetcafés en iets simpelere restaurants, maar Rodeo en die paar die ik noemde staan wel bekend als de betere.
Berlage, O'shears Irish Pub, de Bengel...

Als je van wat alternatiever houdt kun je ook lekker eten bij de Effenaar.

Qua Pasa vind ik te duur voor de kwaliteit die ze leveren.
Dommelstraat is leuk! Op de kleine berg zitten ook leuke tentjes, zoals Berlage. En Newscafe is ook leuk!
Ik vind De Hoogste Tijd ook wel lekker maar is meer café/eetcafé. Ligt eraan hoe chique dat je het wilt hebben. Er zijn er zo ontzettend veel in Eindhoven.
Carioca, Braziliaans, ook lekker!
Effenaar is leuk,heb er laatst eens gegeten(nou ja geborreld en wat hapjes gepakt) maar het was gezellig en lekker.

Boekencafe schrijvers schijnt ook leuk te zijn maar dat was toen vol.
Sizzling op het Stationsplein is ook erg leuk!
Da Verdi (Italiaans) naast de Pathé bioscoop is ook gezellig eten. Wij komen daar best vaak, niet duur en wel lekker eten. Sommige avonden loopt daar zo'n kerel met een gitaar iets van o solo mio te zingen. Erg gezellig vind ik.

Que Pasa is ook echt een aanrader! Je kunt daar wel niet reserveren, maar ik heb de ervaring dat het meestal wel vrij snel gaat. Ben wel nooit op een vrijdag- of zaterdagavond geweest, dan zal het wel drukker zijn.

Yakitor and the sushi's (grote berg) vind ik daarnaast ook een aanrader. Onbeperkt sushi en een gezellig sfeer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven