Trifle voor kerst
woensdag 14 december 2011 om 12:12
Ik wil graag voor het kerstdessert twee trifles maken, we zijn met 8 personen. Ik wil graag 2 verschillende maken, de 1e wordt aardbeien witte chocoladeroom trifle en de 2e zoek ik dus nog iets leuks
er is iemand bij die geen chocola lust (melk en puur) dus dat valt eigk af, iemand een tip? Hij moet ook niet te moeilijk zijn
er is iemand bij die geen chocola lust (melk en puur) dus dat valt eigk af, iemand een tip? Hij moet ook niet te moeilijk zijn
woensdag 14 december 2011 om 12:34
http://www.parool.nl/paro ... ifle-met-rood-fruit.dhtml
woensdag 14 december 2011 om 12:59
Cakestukjes, rood fruit gemarineerd in creme de cassis en sinaasappelsap, en dan er op griekse yohgurt gemixed met geklopte slagroom en een paar eetlepels rode vruchten halvajam. Toef slagroom en vruchtjes er op ter decoratie.
Of, met lange vingers, peer, en advocaat/vla/geklopte slagroom met wat kaneel er op.
Heel0 klassiek met zelfgemaakte custard, cake en perzik, versierd met amandelschaafsel...
Of, met lange vingers, peer, en advocaat/vla/geklopte slagroom met wat kaneel er op.
Heel0 klassiek met zelfgemaakte custard, cake en perzik, versierd met amandelschaafsel...