uit eten in hoofddorp

06-01-2010 23:05 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie weet er een leuk restaurant in Hoofddorp?

Als ik op IENS kijk dan hebben Chinezen zo ongeveer de betere beoordelingen en de rest heeft soms heel goed maar dan ook weer heel slechte beoordelingen.

Dus alle tips welkom!
www.eet.nu

heb je daar al op gekeken?
ai, hoofddorp ik zou daar niets weten, is het niet mogelijk om naar haarlem te gaan?
In Hoofddorp zit niet heel veel... Je hebt bij het Burgemeester van Stamplein de Colonel zitten, dat is wel aardig, een soort eetcafe, niet al te duur.

Ook heb je L'Hirondelle. Ik heb daar nooit gegeten, maar het zit in ieder geval op een mooie locatie en de borrel is goed daar! De site is http://www.lhirondelle.nl/.
quote:biebelie schreef op 06 januari 2010 @ 23:17:

www.eet.nu

heb je daar al op gekeken?Hoi Biebelie, ja, en net als bij IENS kwamen daar vooral Chinezen goed uit de hoek. Nou is dat geen ramp, maar we willen kijken of er ook iets anders is.
quote:slagroom schreef op 06 januari 2010 @ 23:36:

ai, hoofddorp ik zou daar niets weten, is het niet mogelijk om naar haarlem te gaan?Zou wel eens de optie kunnen worden. Heb jij daar tips, Slagroom?
quote:CakeCup schreef op 06 januari 2010 @ 23:42:

In Hoofddorp zit niet heel veel... Je hebt bij het Burgemeester van Stamplein de Colonel zitten, dat is wel aardig, een soort eetcafe, niet al te duur.

Ook heb je L'Hirondelle. Ik heb daar nooit gegeten, maar het zit in ieder geval op een mooie locatie en de borrel is goed daar! De site is http://www.lhirondelle.nl/.Ziet er mooi uit, tikje prijzig, maar ik ga het eens aan het volk voorleggen. Want lekkere dingen op het menu!
Laatst gegeten bij restaurant 'Elders' aan het Burgemeester van Stamplein. Aanrader!
er zit een hele lekkere italiaan op de concourslaan. Het is een siciliaans restaurant. Wij hebben ons daar wel eens laten verassen door de kok, dat was een heerlijke ervaring. Het interieur is erg oubollig, maar dat is op Sicilie in de meest restaurantjes ook zo...
quote:smuk schreef op 07 januari 2010 @ 01:03:

er zit een hele lekkere italiaan op de concourslaan. Het is een siciliaans restaurant. Wij hebben ons daar wel eens laten verassen door de kok, dat was een heerlijke ervaring. Het interieur is erg oubollig, maar dat is op Sicilie in de meest restaurantjes ook zo...Googled eve, is dat Da Rosario?
quote:Antsje82 schreef op 07 januari 2010 @ 00:49:

Laatst gegeten bij restaurant 'Elders' aan het Burgemeester van Stamplein. Aanrader!Heeft inderdaad voor elk wat wils!
@ Muis, ja Da Rosario op de concourslaan is een goede Italiaan. Ook leuk: Muse a Muse op het van Stampplein.

Toppertje: Vork en Mes in het Haarlemmermeerse bos.

De Colonel is drie keer niks, slecht eten voor teveel geld en onwijs ongeinteresseerde bediening
vork en mes is erg leuk en betaalbaar!

in haarlem vind ik stempels erg leuk of lambermons..
Ik vind Le Paddock altijd erg lekker. Ook goede sate
Vork en Mes ziet er goed uit! Evenals Le Paddock. Gaat nog even kijken voor Muse e Muse.

Valt dus nog heel erg mee met Hoofddorp :-)
quote:CakeCup schreef op 06 januari 2010 @ 23:42:

Ook heb je L'Hirondelle. Ik heb daar nooit gegeten, maar het zit in ieder geval op een mooie locatie en de borrel is goed daar! De site is http://www.lhirondelle.nl/.Colonel is verschrikkelijk niet heen gaan!!!!!
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
Lang geleden heb ik eens in 'd Ouwe Meerpaal in Vijfhuizen gegeten, vlak bij de ringvaart. Link verwijst naar de beoordeling Iens
Ik zou voor Le Paddock of Joseph gaan.
quote:ColeTurner schreef op 08 januari 2010 @ 21:09:

Lang geleden heb ik eens in 'd Ouwe Meerpaal in Vijfhuizen gegeten, vlak bij de ringvaart. Link verwijst naar de beoordeling IensDat is een topper maar helaas beetje aan de prijs!
AnneDaisyMay: Ik had het geluk dat ik niet zelf hoefde te betalen
ik heb lekker gegeten bij Muse a Muse.
quote:ColeTurner schreef op 09 januari 2010 @ 14:08:

AnneDaisyMay: Ik had het geluk dat ik niet zelf hoefde te betalen Kijk dat doe je goed
Het is Da Rosario geworden en we hebben er heerlijk gegeten. Het was echt stampend druk. Vrijdagavond, dan is het daar ook koopavond, maar het was een volle bak! Prettige bediening, en mijn veeleisende collega's vonden het lekker....
L'hirondelle is voor de lunch geweldig, leuke prijs en je hebt gelijk een diner, maar avondkaart vinden wij erg duur.

Elders is altijd goed, leuke bediening, leuke kaart en betaalbaar

Muse a muse belachelijk duur, je krijgt een aangeklede doperwt op een theelepel voor 7,50 oid

Paddock altijd goed, maar ruim van te voren reserveren

Marktzicht, duur maar erg goed

de Beurs, goed

We willen binnenkort een keer naar Joseph, wie is daar geweest?
@ Muis66 Da Rosario is altijd goed en gezellig.

@ Mopi Joseph is een leuke tent, de kaart / het eten is niet heel bijzonder maar wel lekker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven