uit eten in kerkrade

21-06-2012 18:39 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aankomend weekeind hebben we in kerkrade een hotel geboekt en gaan we s'avonds naar een feest. We zitten in het Golden Tulip hotel (rhoda JC stadion)

Nu kijk ik natuurlijk al op iens.nl voor wat leuke restaurantjes waar we wat kunnen eten maar ik heb geen idee of dat allemaal een beetje in de buurt ligt van ons hotel (we hebben niet zo'n zin in een eind rijden omdat we erna snel moeten omkleden voor het feest)

Hebben de limburgers hier wat tips voor restaurantjes in de buurt?
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
In Kerkrade zelf is niet zo heel erg veel. Ik zou naar Heerlen centrum gaan ( daar zit je al bijna, als je bij het roda stadion bent), daar heb je een aantal restaurantjes. Een aanrader is de eetkamer. Wordt doordeweeks gerund door mensen met een beperking, en in het weekend door reguliere bediening. Allemaal heel netjes verzorgd, en absoluut niet duur ! Verder is er een hele goede mexicaan ( el popo) iets prijziger, maar wel ontzettend lekker ! En zijn er diverse cafe's met een menu van de dag.
Restaurant Daphne is een aanrader (een griek). Heerlijk eten!

(ze hebben een website).
Bij het Roda stadion hebben ze een lekker wok restaurant.

Ik geloof iets van 20 euro per persoon en dan kun je onbeperkt eten inclusief toetjes.

RODA J.C. RING 89

6466 NH KERKRADE , LIMBURG

Telefoon : 045-5411169
Oke thanks, de wok had ik al vorige jaar gezien en is heerlijk dichtbij, in heerlen zitten andere vrienden die ook mee gaan eten dus is het zeker ook een idee die kant op te rijden.

heb je op loopafstand alleen de wok zitten of moeten we echt de auto in voor de andere opties?
Recent heerlijk gegeten bij Ristorante La Bella Sera. Ligt in het centrum van Heerlen. Ze hebben ook een website.

Veel plezier!
Heb het adres erbij gezet
quote:doddie schreef op 21 juni 2012 @ 19:11:

Oke thanks, de wok had ik al vorige jaar gezien en is heerlijk dichtbij, in heerlen zitten andere vrienden die ook mee gaan eten dus is het zeker ook een idee die kant op te rijden.

heb je op loopafstand alleen de wok zitten of moeten we echt de auto in voor de andere opties?Voor andere opties (muv de Burger King ) is de auto wel makkelijk. Je kunt ook met de bus gaan, in de buurt van het stadion stoppen er veel.
Geweldig! wat is dit forum toch super binnen luttele minuten heb je antwoord op je vraag.

ik ga even dit even voorstellen aan de vriendengroep en een keus maken.
De wok is inderdaad erg lekker ! Maar zou toch echt het centrum in gaan om te eten. Heeft het hotel zelf geen restaurant eigenlijk ? Volgens mij wel toch, maar dat is kei duur volgens mij.
thanks,. de meeste willen toch lekker bij het hotel blijven dus wordt het de wok of het menu van het hotel (dat meeviel wat prijs betreft warmwatereendje)
Nou als dank voor jullie tips geef ik er 1 terug. Hoor net van mijn vriendin die er al zit, dat op het dak van het golden tulip hotel nu een geweldige italiaan zit. Ze heeft er geweldig gegeten met haar man. restaurant heeft blijkbaar ook nog een dakterras met lounge zitjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven