Uiteten in Utrecht

21-01-2011 10:56 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Hebben jullie tips waar ik morgen met familie (groep van 10 man) gezellig kan eten in Utrecht? We hebben wat te vieren en het lijkt me leuk om ergens te eten waar ze met menu's werken of meerdere kleinere gerechten/hapjes, zodat we de hele avond gezellig kunnen eten en drinken.

We houden oa van fusion, oosters, maar alle andere tips zijn ook welkom.

Alvast bedankt en een fijn weekend.
Café-Restaurant Lust aan de Nobelstraat 10 in Utrecht

Maar je bent wel een beetje laat met reserveren denk ik.
quote:nien25 schreef op 21 januari 2011 @ 10:56:

Hallo,

Hebben jullie tips waar ik morgen met familie (groep van 10 man) gezellig kan eten in Utrecht? We hebben wat te vieren en het lijkt me leuk om ergens te eten waar ze met menu's werken of meerdere kleinere gerechten/hapjes, zodat we de hele avond gezellig kunnen eten en drinken.

We houden oa van fusion, oosters, maar alle andere tips zijn ook welkom.

Alvast bedankt en een fijn weekend.Mjah met 10man op zaterdag ergens willen eten... en dan 1 dag van te voren reserveren... succes!
Van Buren in de drieharingen straat is leuk, maar ik denk dat je gewoon blij mag zijn als je nog ergens terecht kunt met 10 personen op zaterdagavond
jaaa...ik weet het, Het is laat, ik ga maar eens rond bellen. tnx
Luce

Leen

Badhu

Nachtwinkel

Veel plezier, hoop idd dat het nog lukt met 10 man.
Succes met reserveren!

Om je genoeg keuzemogelijkheden te geven:

Opium aan de Voorstraat (Oosters fusion)

Jasmijn & Ik aan de Kanaalstraat (Aziatisch, allemaal kleine hapjes)

LEEN aan de westerkade (Aziatische tapas)

Lust aan de nobelstraat (zoals al eerder genoemd)

Ik ben zelf een grote fan van Opium. De sushi is daar heerlijk, net als de noodlesoep.

Kijk anders ook eens op Iens.nl.
Florin aan de Nobelstraat.

Ik vind het eten bij Florin erg lekker en de sfeer is goed. Maar het is een pub van origine, niet een echt restaurant.

Ze hebben niet echt aziatische dingen, maar je zou vantevoren even op hun site kunnen kijken of het menu je bevalt.
'I like to have powerful enemies. Makes me feel important.'
Was laatst bij Rosa's kitchen. Is buiten het centrum. Niet groot. Leuk fusion restaurant.
Klopt Rosa's is ook erg leuk. Peper en Flow aan de vleutenseweg is ook goed.
JA! van buren is leik.

Restaurant Deeg is ook heel leuk.

Maar snel bellen... zaterdag avond met 10 man ... wellicht dat je niet zoveel te kiezen hebt
summer73 wijzigde dit bericht op 21-01-2011 12:25
Reden: bellen met dubbel l
% gewijzigd
Computer says nooooo
El Mundo..tapas...echt geweldig.
Bazinga!
dank! kan pas bijna overal na 3en bellen....ben benieuwd, anders naar Amsterdam.
quote:nien25 schreef op 21 januari 2011 @ 12:52:

dank! kan pas bijna overal na 3en bellen....ben benieuwd, anders naar Amsterdam.Daar is het net zo erg... zo niet erger.
Och, er is heus nog wel wat te vinden hoor. Banaanaap heeft goede suggesties, vind ik, Leen, Badhu en Jasmijn & ik had ik ook geopperd in het kader van Oosters hapjes. Meergangenmenu's voor een vaste prijs (maar niks te kiezen, maar errug goed) C'est Ca op de Bollenhofsestraat. Ik zag van de week ook dat er nieuw restaurant was geopend op de Westerkade, net zo'n concept als C'est Ca (meergangenmenu, kiezen tussen vlees/vis/vega) en was nog erg rustig, Vaartse Rijn heet het geloof ik. Als je voor tapas gaat zou ik liever naar Ele gaan dan naar El Mundo.

Als het nou echt lastig wordt met reserveren kun je nog wat grotere restaurants proberen, zoals daar zijn Bresson (klassiek Frans, niet duur, maar ook niet heel sfeervol, eten schijnt wel goed te zijn) De Zakkendrager (erg lekker!) Oudaen of, als je echt een veer weg te blazen hebt, Casa di David. Duur, maar goddelijk Italiaans eten. Maar daar vroeg je al helemaal niet naar, naar Italiaans Succes!
Oh, in het kader van Oosters: het Paradijs aan t Vredenburg. Is een hele goeie traditionele Chinees, maar wel lastig om daar echt een avondje van te maken denk ik, sta je al snel weer buiten. De vietnamees op de Voorstraat is ook geweldig trouwens, Saigon heettie volgens mij.
Ik heb ook wel even een tip nodig!

Wil over twee weken uiteten. We zijn met vijf volwassenen, en daarnaast een 1 en een 2-jarige. Daar heeft verder niemand last van, want in kinderwagen.

Wilde zelf naar Van Buren. Is dat mogelijk met kinderen? Met name dan of het zodanig ruim is dat er een dubbele kinderwagen naar binnenkan.
quote:Moosey schreef op 21 januari 2011 @ 14:20:

Oh, in het kader van Oosters: het Paradijs aan t Vredenburg. Is een hele goeie traditionele Chinees, maar wel lastig om daar echt een avondje van te maken denk ik, sta je al snel weer buiten. De vietnamees op de Voorstraat is ook geweldig trouwens, Saigon heettie volgens mij.

Ja, Saigon. Is een aanrader! Probeer ook vooral iets van hun vegetarische kaart, dat is echt heel erg lekker!

Gisteren trouwens bij Carre gegeten (Mariaplaats), was ook prima, alleen de toetjes vond ik niet bijzonder (wel lekker overigens). Leuk concept is de sam sam kaart, waarbij je halve voorgerechten en hoofdgerechten kunt bestellen, leuk als je veel dingen wilt uitproberen.
Ja, Carre is goed he? Ik vind het er altijd zo onbijzonder uitzien om de een of andere reden, of misschien heb ik er gewoon te vaak zakelijk afgesproken met koffie 's middags om er echt een restaurant-associatie bij te hebben, maar ik heb er een keer gegeten en was echt goed. Misschien ook wel iets voor jou, Christiane? 't Is in elk geval ruim opgezet.

Ik was afgelopen zondag nog bij Saigon en eet nu thuis ook al 3 dagen die zelfbouw-rauwe-loempia-dingen. Te lekker gewoon

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven