Vanillesaus

09-05-2010 13:23 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil voor vanavond een vanillesaus maken voor over de aardbeien.

Heeft iemand hier een lekker recept voor?

Heb geen vanillestokje maar wel vanillesuiker en een flesje vanillearoma.

Op google staat er veel verschillende recepten dus heb liever een succesrecept van jullie!
Van custard kun je een lekkere saus maken: even recept en custard googlen. Overigens gaat er niks boven verse vanille, vers stokje door de helft snijden en met een punt van een mes het binnenste eruit halen.
Dat gaat niet op zondag he Habiti .

Ik zou overigens een blikje gecondenseerde melk koken tot een saus en er daarna vanille doorheen doen.
quote:noahtb schreef op 09 mei 2010 @ 13:37:

Dat gaat niet op zondag he Habiti .

Ik zou overigens een blikje gecondenseerde melk koken tot een saus en er daarna vanille doorheen doen.Albert heijn is toch gewoon open ...
Helaas zijn hier de winkels op zondag niet open.

Niemand een recept?
Gewist.

Het modereerbeleid van Viva-Sanoma isibeneden elk peil.

\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
quote:Courage schreef op 09 mei 2010 @ 14:32:

[...]

Jij woont in de Randstad?Neehoor,woon in een dorpje bij Eindhoven,en hier is de albert heijn zondag open van 16-20uur,evenals een concurrerende super..en in Eindhoven zijn nog meer supers open,de AppieXL zelfs van 16-22uur op zondag...
quote:daffyduck schreef op 09 mei 2010 @ 17:14:

[...]

Neehoor,woon in een dorpje bij Eindhoven,en hier is de albert heijn zondag open van 16-20uur,evenals een concurrerende super..en in Eindhoven zijn nog meer supers open,de AppieXL zelfs van 16-22uur op zondag...Dat klopt,

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven