Veel appels...
zaterdag 5 februari 2011 om 09:32
zondag 6 februari 2011 om 10:27
zondag 6 februari 2011 om 10:36
- in 8 partjes snijden.
- als de pitjes heel los erin zitten zeg maar, haal ik ze eruit, anders laat ik ze zitten.
- olijfolie en kruiden naar smaak mengen en de tomaten daarmee marineren
- in de oven voor een aantal uur (3 of 4) op 100 graden (ovendeur dus op een kier laten staan)
- halverwege keren
eet smakelijk!
- als de pitjes heel los erin zitten zeg maar, haal ik ze eruit, anders laat ik ze zitten.
- in de oven voor een aantal uur (3 of 4) op 100 graden (ovendeur dus op een kier laten staan)
- halverwege keren
eet smakelijk!
zondag 6 februari 2011 om 13:54
quote:Starshine schreef op 06 februari 2011 @ 09:37:
[...]
IC, mijn combi heeft dat ook, dus ik ben blij dat ik er nog een gewone oven naast heb. Kan ik tenminste ook zelf gedroogde tomaatjes maken.Ja ik vind het ook jammer. Ik ben gek op gedroogde tomaatjes.
[...]
IC, mijn combi heeft dat ook, dus ik ben blij dat ik er nog een gewone oven naast heb. Kan ik tenminste ook zelf gedroogde tomaatjes maken.Ja ik vind het ook jammer. Ik ben gek op gedroogde tomaatjes.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zondag 6 februari 2011 om 20:41
quote:Starshine schreef op 06 februari 2011 @ 10:36:
- in 8 partjes snijden.
- halverwege keren
eet smakelijk!Thanx! Ik heb regelmatig een bakje tomaten teveel...
- in 8 partjes snijden.
- halverwege keren
eet smakelijk!Thanx! Ik heb regelmatig een bakje tomaten teveel...
maandag 7 februari 2011 om 18:33
quote:huppelepup schreef op 07 februari 2011 @ 18:30:
Je kunt ook de appels in plakken snijden en aan een touwtje in de woonkamer te drogen hangen. Staat heel feestelijk en je weet precies wanneer ze klaar zijn. Ze krimpen namelijk heel snel. Wel zorgen voor ruimte tussen de appelschijven.Ieuwww, toch niet meer om erna nog op te eten he?
Je kunt ook de appels in plakken snijden en aan een touwtje in de woonkamer te drogen hangen. Staat heel feestelijk en je weet precies wanneer ze klaar zijn. Ze krimpen namelijk heel snel. Wel zorgen voor ruimte tussen de appelschijven.Ieuwww, toch niet meer om erna nog op te eten he?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven