veganistisch

24-02-2011 17:55 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik eet sinds een tijdje veganistisch (geen melk, ei, vlees, honing) en dat bevalt prima. Behalve wanneer ik uit eten wil gaan. Weet iemand leuke veganistische eetgelegenheden in de randstad?

Thnx! Eveline
Veganist hier! Mijn ervaring is, dat als je bij 'gewone' restaurants vraagt of de kok iets lekkers veganistisch kan maken, dat dat helemaal goed komt. Zeker bij reservering, maar ook gewoon 'spontaan'.
quote:elninjoo schreef op 24 februari 2011 @ 18:16:

[...]

Maar heeft dus niets voor de vis/vleeseters.

Zou ook niet graag met 'n veganist uit eten gaan. Uit eten doe je voor de gezelligheid, iemand die vrijwel niks wil eten kan beter in z'n uppie of met gelijkgestemden gaan eten, niet met 'n bourgondier.

Je kunt ook gewoon iemand in zijn waarde laten,hoor!

Aan het feit dat iemand vegetarisch of veganistisch is,neemt toch niet weg dat diegene ook gezellig kan zijn.

Als diegene tijdens het etentje gaat zeuren over het eten,vind ik het wat anders.

Ik eet zelf ook geen vlees,en soms moet ik het doen met een voorgerechtje,maar ik zal nooit zeuren over het eten of eetgedrag van anderen. Respect hebben voor de ander,daar draait het om.
*beetje offtopic, sorry*

Ben je dezelfde forumster als eefjewentelteefje of is het toeval?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik ben vega maar hartstikke gezellig aan tafel hoor
quote:Ruza schreef op 24 februari 2011 @ 23:54:

Ik ben vega maar hartstikke gezellig aan tafel hoor Vegetarier of veganist? Ik vind het makkelijker als non-veganist te koken voor vegariers trouwens.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Vegetarier MV.
Oh daar is makkelijk mee te leven .
Hehe. Ik ben overigens ook niet zo moeilijk. Ik kan dik tevreden zijn met een grote salade en stokbrood.
haha, nou ik ken eefjewentelteefje verder niet hoor.

Ben in De Bolhoed in A'dam gaan eten.

Fantastische plek! Heerlijk gegeten, een warm bad voor een veganist daar :-)

Alleen de bediening was wat onprofessioneel, maar datmocht de pret niet drukken
De Bolhoed hoor ik vaker wat over!

Toch maar eens uitproberen als we weer in Amsterdam zijn

Eet al een aantal jaar geen vlees en vis namelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven