Vegatarisch restauarant

16-06-2009 13:49 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan binnenkort met wat meiden uiteten in Apeldoorn. Nu vraag ik mij af of iemand een leuk restaurantje weet in het centrum die geschikt is voor zowel vleeseters en vegatariërs.
Het is vegetarisch en niet vegatarisch Oh en restaurant en geen restauarant

Verder kan je tegenwoordig in vrijwel ieder restaurant ook vegetarische gerechten bestellen. Misschien niet in een steakrestaurant.

Ik maak zelf altijd gebruik van iens.nl Daar vind je restaurants inclusief beoordelingen.
Indiaas gaan eten misschien
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Thaise en Indische restaurants hebben ook altijd veel vlees- en vegetarische menu's.
Tappa's gaan eten?

Wat je ook kunt doen is op eet.nu kijken of er een paar tussen zitten die je aan spreken met wat goede recensies. Vervolgens op de site de menukaart bekijken.

Desnoods als je niet kiezen kan de kaarten van de 2 restaurants waar je tussen twijfel naar de vega's mailen zodat zij aan kunnen geven welke menukaart hun het meeste aanspreekt?

Of ben ik dan te omslachtig aan het denken?
Misschien zit hier wat tussen bij de google lijsten, kreeg meer dan 28.000 hits op vegetarisch restaurant apeldoorn;

http://www.google.nl/sear ... getarisch+restaurant+apel
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
La Ramblas. Tapas/kleine hapjes voor een vast bedrag eten, wel van te voren doorgeven hoeveel vegetarisch. Ik heb daar heerlijk gegeten.
Sjezus, ik ben absoluut pro-vegetarisme, maar als je er zo dyslectisch van wordt, dan laat maar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven