vraag over eten ..
dinsdag 17 april 2012 om 22:08
heej
herkennen jullie mijn verhaal:
probeer af te vallen. Probeer soms weinig te eten. (heb normaal gewicht) wil wat afvallen.
Dus soms makkelijk voor mij om te weinig te eten . Merk ik dan achteraf. Word humeurig, ben zelfs van de wereld geraakt op deze manier.
Moet soms mijn eten ''''bijvullen'''' als ik een dag slecht heb gegeten om weer helder te zijn enzovoort..
Allemaal erg lastig.
Hoe kan ik dit voorkomen ? En wat moet ik eten? Ik fiets en beweeg vrij veel. Fietsen elke dag sowieso 3 kwartier. En daarnaast ga ik nu ook sporten zo veel mogelijk. Dan fiets ik een uur en sport ik ook nog een uur.
Kan iemand mij adviseren wat ik moet eten op een dag en zodat ik ook nog eens afval? (wil niet meer van de wereld raken met mijn rare voedingspatroon.). en volgens mij werkt het averechts en word ik hier alleen maar dikker van.
Please help.
herkennen jullie mijn verhaal:
probeer af te vallen. Probeer soms weinig te eten. (heb normaal gewicht) wil wat afvallen.
Dus soms makkelijk voor mij om te weinig te eten . Merk ik dan achteraf. Word humeurig, ben zelfs van de wereld geraakt op deze manier.
Moet soms mijn eten ''''bijvullen'''' als ik een dag slecht heb gegeten om weer helder te zijn enzovoort..
Allemaal erg lastig.
Hoe kan ik dit voorkomen ? En wat moet ik eten? Ik fiets en beweeg vrij veel. Fietsen elke dag sowieso 3 kwartier. En daarnaast ga ik nu ook sporten zo veel mogelijk. Dan fiets ik een uur en sport ik ook nog een uur.
Kan iemand mij adviseren wat ik moet eten op een dag en zodat ik ook nog eens afval? (wil niet meer van de wereld raken met mijn rare voedingspatroon.). en volgens mij werkt het averechts en word ik hier alleen maar dikker van.
Please help.
dinsdag 17 april 2012 om 23:09
quote:viva88 schreef op 17 april 2012 @ 22:51:
wat eten jullie op een gewone dag?????
O: 4 vk bh OF 5vezelrijke crackers met een stuk fruit OF yoghurt met muesli en een stuk fruit
T: fruit OF een vh bh met halvarine OF yoghurt
L: 4 vk bh OF groentsesoep met 3 vk bh emt halvarine
T: fruit OF ongezouten gemengde noten
A: 200 gr groente, 200 gram aardappelen.rijst/past 100/125 graam/vlees vis
T: fruit
1 glas coolbest, 2 bekers halfvolle melk en veel water
soms 3 x per week sporten, soms een hele week niet
en daar val ik gewoon mee af
wat eten jullie op een gewone dag?????
O: 4 vk bh OF 5vezelrijke crackers met een stuk fruit OF yoghurt met muesli en een stuk fruit
T: fruit OF een vh bh met halvarine OF yoghurt
L: 4 vk bh OF groentsesoep met 3 vk bh emt halvarine
T: fruit OF ongezouten gemengde noten
A: 200 gr groente, 200 gram aardappelen.rijst/past 100/125 graam/vlees vis
T: fruit
1 glas coolbest, 2 bekers halfvolle melk en veel water
soms 3 x per week sporten, soms een hele week niet
en daar val ik gewoon mee af
woensdag 18 april 2012 om 13:30
als je zoveel sport moet je erna juist koolhydraten aanvullen om geen spieren af te breken! Dit icm weinig eten zorgt er wel voor dat je je slapper kan voelen. Probeer bijv. je avondeten na het sporten in te plannen, dan hoe je niet nog een keer extra te eten en krijg je niet het idee dat je voor 'niks' hebt gesport. Als richtlijn geldt 60gr koolhydraten per uur sport.