Waar losse thee bestellen?

01-05-2010 21:56 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond allemaal!



Ik wil graag weer eens wat lekkere losse thee proberen en bestellen.

Nu heb ik natuurlijk al gegoogeld, en vind allerlei sites waar ik van alles kan bestellen.

Maar, zo langzamerhand zie ik door de bomen het bos niet meer, en ik weet ook niet of er kwaliteitsverschil in zit en hoe de online aanbieders bevallen.



Mijn vraag dus: hebben jullie ervaring met bepaalde websites waar je thee kunt bestellen? Waar moet ik zijn, en waar juist niet?



vivalina
Alle reacties Link kopieren
Simon Levelt heeft goede thee en heeft een webwinkel

Overigens heb ik nog nooit thee online besteld. Ik vind het veel te leuk om in dat soort winkels rond te neuzen
Peas on earth!
Alle reacties Link kopieren
/Hier!
Alle reacties Link kopieren
Ik was sneller
Peas on earth!
Alle reacties Link kopieren
Waarom niet bij een echte koffie/thee-winkel langs gaan.

Kun je ter plekke ruiken en soms zelfs proeven.



Hier in Rotterdam heb je Thee aan de Maas

Hebben misschien ook een website.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 01 mei 2010 @ 21:57:

Simon Levelt heeft goede thee en heeft een webwinkel

Overigens heb ik nog nooit thee online besteld. Ik vind het veel te leuk om in dat soort winkels rond te neuzen

Vind ik ook! Alleen ben ik niet meer zo goed ter been (hoog zwanger en bekkenklachten) en ik wil vast graag wat in huis halen...

Ik ga kijken!
Hi Vivalina,



Als je naar zo'n winkel toegaat, kun je verschillende thee's ruiken en er iets over te weten komen.

Ik zou naar zo'n winkel gaan, als ik jou was.

En ze hebben er ook nog allerlei thee-bijzaken, als bijvoorbeeld een thee-ei of theemokken.



Daaag, groetjes, Beter Laat
Alle reacties Link kopieren
Nou ik kan je de thee van Kaldi aanraden.

Weet niet of je de winkels kent, er zitten er zo'n 30 van in Nederland. Kan je uit eigen ervaring zeggen(ik kan je er ook een aantal wel uitleggen hoe ze smaken, ook al is smaak natuurlijk subjectief en ik weet niet waar jij van houd) dat het heerlijke thee is, van goede kwaliteit en ook betaalbaar. Behalve als je echt van die hele speciale thee neemt.
Alle reacties Link kopieren
Tea bar! Mijn lievelingstheewinkel!



www.teabar.nl
Alle reacties Link kopieren
quote:vivalina schreef op 01 mei 2010 @ 22:00:

[...]



Vind ik ook! Alleen ben ik niet meer zo goed ter been (hoog zwanger en bekkenklachten) en ik wil vast graag wat in huis halen...

Ik ga kijken!In dat geval snap ik dat . Simon Levelt is in ieder geval een goede winkel met een goede kwaliteit thee, dus daar zou ik het wel aandurven om online te bestellen
Peas on earth!
Alle reacties Link kopieren
Ik snap dat naar zo'n winkel toegaan het handigst is, maar daarvoor moet ik dus nu net iets te ver. Hier in mijn dorpie hebben wij dat niet :-). Aanverwante zaken heb ik niet nodig, die heb ik wel in huis.
Alle reacties Link kopieren
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 01 mei 2010 @ 21:58:

Ik was sneller Ik erken deze nederlaag, al doet het me pijn. 1-0 voor jou!
Alle reacties Link kopieren
quote:dreamlogic schreef op 01 mei 2010 @ 22:01:

Nou ik kan je de thee van Kaldi aanraden.

Weet niet of je de winkels kent, er zitten er zo'n 30 van in Nederland. Kan je uit eigen ervaring zeggen dat het heerlijke thee is, van goede kwaliteit en ook betaalbaar. Behalve als je echt van die hele speciale thee neemt.Ga ik ook even neuzen! dank je wel. De naam komt me inderdaad wel bekend voor.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tchai schreef op 01 mei 2010 @ 22:01:

Tea bar! Mijn lievelingstheewinkel!



www.teabar.nl Wauw, die heeft écht veel soorten thee!
Peas on earth!
Alle reacties Link kopieren
quote:Tchai schreef op 01 mei 2010 @ 22:01:

Tea bar! Mijn lievelingstheewinkel!



www.teabar.nl Ja die had ik ook gevonden! Ik vond daar de thee wel prijzig (er)?
Alle reacties Link kopieren
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 01 mei 2010 @ 22:03:

[...]



Wauw, die heeft écht veel soorten thee!Ja idd, vandaar dat ik even door de bomen het bos niet meer zag :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:vivalina schreef op 01 mei 2010 @ 22:04:

[...]



Ja idd, vandaar dat ik even door de bomen het bos de theeblaadjes niet meer zag :-)







Groene walnotenthee klinkt lekker
Peas on earth!
Alle reacties Link kopieren
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 01 mei 2010 @ 22:07:

[...]









Groene walnotenthee klinkt lekker Och jee, ik heb daar al ZOVEEL thees gezien die me wel lekker vonden klinken........
Alle reacties Link kopieren
quote:vivalina schreef op 01 mei 2010 @ 22:03:

[...]



Ja die had ik ook gevonden! Ik vond daar de thee wel prijzig (er)?Ik vind t wel meevallen eigenlijk..Zolang je geen thee neemt in van die blikjes, amar gewoon in zakjes ben je niet zo gek veel kwijt. En met 50 gram thee kun je écht lang doen
Alle reacties Link kopieren
Kent iemand Teatower?
Alle reacties Link kopieren
quote:Tchai schreef op 01 mei 2010 @ 22:11:

[...]





Ik vind t wel meevallen eigenlijk..Zolang je geen thee neemt in van die blikjes, amar gewoon in zakjes ben je niet zo gek veel kwijt. En met 50 gram thee kun je écht lang doen Sorry, ik zie net dat ik deze site verwar met Teatower.com. Daar hebben ze NOG meer, maar die vond ik wat prijziger.
Alle reacties Link kopieren
quote:vivalina schreef op 01 mei 2010 @ 22:10:

[...]



Och jee, ik heb daar al ZOVEEL thees gezien die me wel lekker vonden klinken........Rooibos Aardbei Slagroom en Ayur La Vie 1000 dromen zijn zoo lekker
Geef mij maar het Brugs Theehuis
Alle reacties Link kopieren
Maar da's niet online te bestellen he...
Peas on earth!
Betjeman and Barton! En dan de Rooibos Jardin Rouge. Echt de lekkerste thee die ik ooit heb geproefd. Wel prijzig, af en toe trakteer ik mezelf.

Ook online te bestellen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven