Wat eet je op dit moment? Deel 14

09-09-2017 18:49 3002 berichten
Aangezien we nog lang niet uitgepraat zijn over wat we op dit moment eten, hierbij een nieuw topic. Iedereen is welkom bij dit gezellige topic!
Hier kun je het oude topic (deel 13) vinden. eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-13/l ... #p27530178
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 09-09-2017 19:54
Reden: Volgorde veranderd i.v.m. leesbaarheid
26.01% gewijzigd
Ja, je mag zelf de menu's kiezen. En man houdt van vis, dus ach.
:)

Jouw eten klinkt ook lekker!
Alle reacties Link kopieren
Hier kale nasi gegeten .met n gebakken eitje .daarvoor n kom soep.en nu lig ik in bed te lezen. Het hoesten lijkt wat minder te worden.nu begint het geproest en gesnotter.
Vrijdag wil ik toch echt weer de deur uit.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Lieve thee

De date was niet doorgegaan. Ze had de dag van tevoren afgezegd met ik zie het toch niet zitten. Grote teleurstelling.

Ontbijt koffie met een sigaret.
Beterschap chrisjoh
Vanmorgen wat fruit en lunch was gebakken rijst.
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag.
Dank je Hans. jammer van de date. Ik weet niet hoe jong je bent. er komt wel weer iets voor bij. misschien toch meer de kant op gaan van hulp bieden bij bepaalde dingen in buurthuizen etc. Kom je vaak mensen tegen die ook alleen zijn

Vanavond eten we dan eindelijk n keer hutspot .wil nog wel n extra portie uien er over bakken.

Verder eet ik veel mandarijnen.hoestdrank en hoest snoepjes.en als tussendoortje al n reep chocolade op.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Chrisjoh,beterschap! En af en toe een keer terug je bed in moet kunnen hoor.

Hans,wat jammer van de date!Hoop dat er snel een ander op je pad komt.

Hier ben ik druk met zorgen voor vriend,huishouden wat is blijven liggen bijwerken en 2x 4 uur gewerkt en bezoek wat langskomt.
Vanavond eten we aardappels,rode kool,snijbonen en een gehaktbal.
Alle reacties Link kopieren
Wat jammer Hans, temeer daar jullie al een tijdje een leuk contact hadden. Niet de moed laten zakken hoor ook al was dit waarschijnlijk al een hele stap voor je!
Je bent er maar druk mee coetje :hug:
Ik eet zo Antilliaanse runderstoof en moet nog even bedenken of ik er rijst of macaroni bij eet.
Vanavond had ik deel twee van de aubergineschotel.
Wel lekker, maar miste toch vlees er in.

Antilliaanse runderstoof klinkt heerlijk. Maar wat is het precies?

Nu thee zetten.
Alle reacties Link kopieren
Heb uiteindelijk de runderstoof naar morgen doorgeschoven en vanavond sneetjes uit de oven gemaakt. De runderstoof is met knoflook, tomaat, ananas en bruine suiker. Ik heb het van sukadelappen gemaakt en dat is zo supergaar dat het uit elkaar valt.
Nu nog een kleine cola light.
Alle reacties Link kopieren
Koffie en een cracker met kaas,zometeen werken tot 12u.
Fijne dag allemaal!
Wat een weer/wind.

Vandaag huishouden en wat relaxen.

Fijne dag.
Pff, heb om 13:00 uur afspraak in bet ziekenhuis. Hoop dat de storm dan wat is gaan liggen!
Voor alle zekerheid even gebeld, dat ik niet zeker weet of het lukt om op tijd aan te komen.
Ze reageerde nogal verwonderd.

Heb lekker een versgebakken boterham met honing.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.
Vreemd jejoue iedereen weet al n paar dagen dat die storm er aan zit te komen.
alleen daar op het ziekenhuis niet?

Heb n wit bolletje . koud ei. En krentenbrood gegeten.

Het huis trilt op z.n grondvesten.dan moet het aan de kust heel heftig zijn .

Hoop dat ik er morgen even op uit kan voor de boodschappen. Heb nu lang genoeg binnen gezeten.

Sterkte voor wie er nog uit moet.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Nou, ik werd gebeld. Ze (van het ziekenhuis) had gehoord, dat het toch wel een heftige storm was en dat de afspraak beter uitgesteld kon worden.

Beetje dubbel nu, ik was er helemaal klaar voor en ik zag er al zo tegenop, maar anderzijds vond ik het wel heel attent.
Alle reacties Link kopieren
Better safe than sorry JJ
Hier op balkon verschillende dingen kapot gewaaid of weggewaaid. Kreeg door de tegendruk balkondeur nauwelijks open. Moet nog naar de apotheek maar wacht wel even tot het iets rustiger is.
Net een rozijnenbolletje met kaas op. Nu tijd voor een blikje powerr!
Hier is de wind gaan liggen, bij de hoekhuizen zijn wat dingen in de tuin omgewaaid maar bij ons staat alles nog overeind (kliko's enzo).
't Regent nu.

Ik ga lekker onder een dekentje tv kijken/boek lezen rest van de dag.
Moet vandaag toch ontprikkelen na werken van gister.
Dat is wel zo, Thee. Maar ik had het graag achter de rug. En de storm is nu weg!

Maar ik moest langs het water en was bang dat ik erin zou waaien ;-D

Anyways, het gaat zoals het gaat.

Boterham met een rolmops.
Alle reacties Link kopieren
Ik kom ook weer even langs! Hier in de straat is een boom omgewaaid, mijn rijles is afgezegd. Ik kijk lekker warm binnen de marathon-uitzending van de nos.

Vanavond wordt het soep met brood.
Alle reacties Link kopieren
Heb ook n tijdje het nieuws gekeken.hier platen achter van de houtopslag afgewaaid. Helemaal over het dak van n garage er achter. mijn man moest npm mest de auto weer ophalen😂
Wat veel erger is .is dat iemand hier n boom op z.n auto heeft gekregen en is overleden. Totaal twee personen zijn overleden door de storm. dat is wel erg heftig .
Zeggen ze wel blijf binnen.maar niet iedereen kan binnen blijven natuurlijk.
Wij hoefden gelukkig de deur niet uit. Hier in dit gedeelte van het land .waait het normaal ook nooit zo hard als aan de kust. Ben ook nooit bang geweest voor storm. Maar denk er nu iets anders over.
chrisjoh wijzigde dit bericht op 18-01-2018 20:00
0.08% gewijzigd
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Dat is heftig Chrisjoh! Ik heb al filmpjes gezien van mensen die gewoon omver geblazen worden.Stom weer!!

Ik ben niet gebeld door de camping dus de tent zal het overleefd hebben dan...
Hier in de straat bij wat huizen wat dakpannen eraf en heel veel takken in mijn tuin.

Jejoue,toch beter dat afspraak is verzet,om 13u ging het nog best tekeer.

Thee,jammer van de spulletjes van je balkon.Verstandig dat je apotheek hebt uitgesteld.

CA en Haw,geniet van jullie rustige middag.

Wij eten boerenkool met rookworst en spekjes vandaag.
Jawel, goed dat het verzet is.

Ben je weer helemaal beter, Chris?

Echt boerenkool weer!
Ik eet tortilla.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vandaag de runderstoof wel gegeten met macaroni. Toetje was een kaki.
Denk dat ik thee ga zetten en een poosje ga lezen. Vast slaap lekker voor wie hier nog leest.
Alle reacties Link kopieren
Nee jejoue zo srim.ben nog steeds snotverkouden .al is het hoesten iets minder.
Wel steeds nog hoofdpijn . Maar ik wil toch echt morgen even de deur uit.
Voel mij zo.n saaie tante op dit moment . totaal niks ondernemen .ook geen energie.en dat wil ik niet meer. Wil er weer tegenaan. 💪

Ben echt n beetje angstig geworden van de storm vandaag, tis hier nooit zo heftig.

Ga zo maar in bed liggen lezen. En morgen weer verder kijken.
Lekker slapen allemaal. Alles komt goed .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Ik ga zo werken tot 12u en om 13u spalk voor mijn arm/hand laten maken bij revalidatie.

Ontbijt waren 2 crackers met kaas en koffie.
Fijne vrijdag allemaal :flower:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven