Wat eet je op dit moment? Deel 14

09-09-2017 18:49 3002 berichten
Aangezien we nog lang niet uitgepraat zijn over wat we op dit moment eten, hierbij een nieuw topic. Iedereen is welkom bij dit gezellige topic!
Hier kun je het oude topic (deel 13) vinden. eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-13/l ... #p27530178
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 09-09-2017 19:54
Reden: Volgorde veranderd i.v.m. leesbaarheid
26.01% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Leuk Daremanda, Project Huis.

Geniet van je haring Shisha. Hier vanmorgen ook een mevrouw die me spontaan goedemorgen wenste.

Ik zit helemaal blij te wezen met mijn nieuwe haar, ben er echt gelukkig mee. Heb weer een echt kapsel en kan voorlopig weer vooruit.
Dare, dat hadden mijn ouders ook! Misschien hoort het erbij? O, en nog een tip: combineer servies of boeken met kleding, anders worden de dozen te zwaar. Zomerkleding zou ik doen, want winterspul ga je nodig hebben ;-)

Iedereen: bedankt voor de beterschapswensen!
Dankjewel, meeste tips weet ik wel want al heel vaak verhuisd (18+ keer) maar is altijd weer even inkomen.
Alle reacties Link kopieren
Flesje ijskoud water.

Heb van bff trouwens thee gekregen die me heel lekker lijkt: double green tea van Pickwick, komkommer en munt smaak. Vanavond maar eens een pannetje water opzetten, komende week even kijken voor nieuwe waterkoker want dat is toch wel heel handig. Heb nu al zin in de nieuwe thee.

Pasta weer doorgeschoven, het worden mini-loempia's met chilisaus vanavond en de fruitsalade is in de aanbieding bij de AH, ik blij. Het wordt hier trouwens al heerlijk donker. Hopelijk vanavond nog een goede regenbui. En dan gezellig de kaarsen aan bij VI.

Telefoon ligt alweer aan de oplader, heb hem helemaal leeg ge-appt vandaag, haha.
Alle reacties Link kopieren
Coetje, dan bedoelen we dezelfde crackers. Ik had er nog wat extra in de bonus moeten halen.

Blue, ik moet de kledingstukken waar ik mee bezig ben meenemen + bijbehorende patronen en een tasje met garen, scharen, spelden etc. De meeste mensen zijn met 1 ding bezig en ik met meer tegelijk. Helaas kan er ook met naailes iets mis gaan en daar kwam ik pas afgelopen week achter toen ik er thuis mee verder wilde. Ik heb een rugpand blijkbaar verkeerd uitgeraderd en nu heb ik een tekort achterpand. Heb wel een oplossing bedacht maar toch eerst maar even overleggen morgenavond. De naailes is van 20 tot 22 uur maar er is nu iemand die verder weg woont en pal langs mijn flat rijdt dus bij slecht weer kan ik met haar terug zei ze.

Draadjesvlees mislukt hier eigenlijk nooit tenzij je net een keer 'slecht' vlees treft.
Herfstappeltaart, te mager vlees droogt wel meer uit. Het vet geeft ook smaak af. Je hoeft het niet op te eten maar kunt het dan beter achteraf wegsnijden.
Net als coetje gebruik ik ook mosterd.

Gefeliciteerd met jullie huis Dare!

Wat is je favoriete kruidenshop Jejoue? Ik maak mijn bami met gaargesudderde schouderkarbonades. En recent kocht ik ze zonder bot, die ga ik van de week uitproberen.

Blue, die choco met drop is voor jou dus een blijvertje? Ik heb hem al een paar x in handen gehad maar weer teruggelegd.
Alle reacties Link kopieren
thee schreef:
18-09-2017 18:16
Blue, die choco met drop is voor jou dus een blijvertje? Ik heb hem al een paar x in handen gehad maar weer teruggelegd.
Jazeker! Haha, bff leek het ook al niks maar ik vind hem erg lekker.

Klinkt gezellig de naailes en fijn dat je morgen weer hulp en aanwijzingen kunt vragen.
Ik heb ook eens op naailes gezeten, maar dat was geen succes. Ik werd ontzettend driftig als het niet lukte.
Dus koop sindsdien. Met plezier ;-) .
Lekker dat je mee terug kan rijden! (Niet heen?)
Mijn favoriete online kruidenshop is de Kruidenkaravaan. Ik blijf aan het kopen, daar!
Alle reacties Link kopieren
Jejoue schreef:
18-09-2017 19:02
Ik heb ook eens op naailes gezeten, maar dat was geen succes. Ik werd ontzettend driftig als het niet lukte.
Hahaha, dat herken ik wel van mezelf, dat driftig worden als iets niet lukt!

Ik begin een beetje in te zakken en te voelen dat ik niet heb geslapen vannacht, val een beetje om. Ga zo de mini-loempia's eens verorberen. En we hebben ook nog rum-rozijnen-vla! En ik heb de chocoladeletter die ik ook van bff heb gekregen.

Shisha, hoe is jouw dag na een korte nacht?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou je sowieso mee terug laten rijden Thee. Zo laat 's avonds alleen en lopend zou ik niet relaxt vinden als ik dat zou weten, en al helemaal niet als ik ook nog eens pal langs je huis zou rijden.

Morgen weer sporten maar wel al om negen uur in de ochtend, dus ben ik er ook lekker vroeg weer vanaf en kan ik daarna lekker op tijd douchen en de dag beginnen.
Alle reacties Link kopieren
SHIT heel bericht getypt en op iedereen uitgebreid gereageerd, het huis, het draadjesvlees, de aankopen van Blue en de rugpijn van TV. Ik ga niet alles opnieuw typen met 2 schermen open. Bah. Stom forum.
Alleen nog even de laatste 2 pagina's. Shisha, gefeliciteerd met je zwangerschap en hopelijk slaap je snel wat beter.
Beterschap BE

Ik heb koolvis gegeten, wortels/erwtjes en aardappelkroketjes.
Alle reacties Link kopieren
Huh, het bericht dat ik kwijt was staat er nu deels :O
Alle reacties Link kopieren
Drukke dag gehad!
Avondeten was zuurkoolstamppot met rookworst voor de kinderen.

Thee,ik zag dat de normale prijs van de crackers bij de jumbo €1,03 is..

Blue,fijn dat je zo blij bent met je haar! Succes met sporten morgen.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Koffie en zometeen 2 crackers met kaas en tomaat.
Straks wat boodschappen doen en ik wil mijn kledingkast uitzoeken.

Fijne dag allemaal :rose:
Alle reacties Link kopieren
Ha Coetje, leuk jou ook weer te lezen!! :rose:

Ik stapte om half tien de sportschool alweer uit, drie kwartier getraind. Fysio op vakantie dus heb vervangende personal trainer. Ze is heel aardig en liet me meteen nieuwe pittige oefeningen doen, haha.

Thuisgekomen en even zitten relaxen en met de kat geknuffeld, daarna lekker gaan douchen, aankleden met lekker schone mooie kleren, opmaken en heb haren mooi in model gedroogd. En er zit volumecrème en haarspray in. Vandaag draag ik Chance van Chanel.

Nu een welverdiende energy sf. Dat vroeg in de ochtend sporten bevalt me prima. Ben ik er meteen vanaf en het breekt niet zo de hele dag.
Alle reacties Link kopieren
Wat zul jij heerlijk ruiken!
Ik heb ook net gedoucht en heb Issey Miyaki op,echt mijn favoriet.

We eten vanavond in etappe's ivm stage,werk en sport.
Gister had ik veel over dus kinderen eten dat vanavond weer.Met een gehaktbal erbij.
Voor mezelf bak ik wat kip en maak er een salade bij.
Vroeg in de ochtend sporten, blue lagoon, dat heb ik ook ooit gedaan, alleen dat is wel erg lang geleden. ;-D

In etappe's eten, dat lijkt me best lastig qua planning coetje, succes!

Ik ben in mijn leven niet vaker dan een keer of 5 verhuisd, 18+ keer , daar kan ik me nauwelijks iets bij voorstellen.

Gisteren toch nog even in slaap gevallen, dus het viel me met de vermoeidheid, maar 'savonds houd ik het echt niet langer vol dan tot tien uur en dan val ik gewoon op de bank in slaap.
Trouwens gisteren nog lasagne gegeten van eergisteren.
Vanavond zuurkool met zalm, vinden vriend en ik allebei erg lekker, zo al vast even wat boodschappen doen en meteen kijken of er nog een wijdere trui of hes te vinden is in een goedkoop winkeltje hier in de buurt, mijn kleren worden erg strak inmiddels.

Zaterdag is er een feest en mijn vriend wil er erg graag naartoe en wil ook graag dat ik mee ga.
Ik twijfel al vanaf zondag of ik mee ga, omdat ik dus rond 10 uur elke avond omval van de slaap, maar heb vandaag besloten dat ik toch wel graag wil gaan.
Alleen heb ik natuurlijk niets leuks om aan te doen en kan ik ook niet drinken en zie ik er best wel tegenop, maar het lijkt me ook wel leuk voor de afwisseling, dubbel.
Hopelijk vind ik zo meteen voor een tientje iets leuks om aan te trekken :-)
Alle reacties Link kopieren
Coetje lekker hé parfum. Ik kan echt niet zonder.

Ik ben gister na VI ook naar bed gegaan Shisha en heb net nog wat geslapen. Ben net wakker.

Heb je nog schoenen kunnen vinden gister? En hoop dat je iets leuks kunt scoren vandaag!!

Leuk dat je mee wil naar het feestje, desnoods van tevoren even slapen? Dat het dubbel is snap ik wel, vooral het niks om aan te trekken zou ik erg vinden, haha.

Er is nu onder Zwanger een topic over waar moest jij om huilen tijdens je zwangerschap, maar het leek me ongepast te reageren want ben nooit zwanger geweest en zal het ook nooit worden (eigen bewuste keuze hoor) maar ik heb dat altijd tijdens de menstruatie. Afgelopen vrijdag moest ik huilen om een gewonde zeehond op fb. Ik smelt altijd voor zeehonden. Gelukkig is hij voor verzorging overgebracht naar Pieterburen en ik voel me na de menstruatie weer normaal, haha!
Alle reacties Link kopieren
O en een paar jaar geleden tijdens de menstruatie moest ik huilen om kinderen in Afrika die geen huis hadden in een programma met Peter R De Vries. Ben prompt donateur geworden van die organisatie en heb ze een paar maanden gesponsord. Kreeg toen nog wel eens mailtjes dat ze mede daarvan huizen en een school met bibliotheek hebben kunnen bouwen, dat deed me wel heel goed.

Verder heb ik een paar vaste fragmenten waarom ik altijd moet huilen en ook heb ik na vrijdag nog steeds it's a beautiful day' van de zeehondenreclame in mijn hoofd. Ach ja, de week ervoor werd ik wakker met 'alle eendjes zwemmen in het water' in mijn hoofd dus dit is vast beter ;-D
Alle reacties Link kopieren
Hallo maak hier maar even n praatje . Om sommige boeken kan ik wel huilen 😰 De boeken van Kristin Hannah .zijn zo mooi geschreven. Lees meestal thrillers. Maar Kristin Hannah zijn zulke prachtige tussendoortjes.

Momenteel eet ik aardappel pannenkoekjes . zelf gebakken.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Welkom chrisjoh, die aardappelpannenkoekjes klinken lekker.

Alle harde broodjes waren op bij de AH aldus vriend dus ik geen lunch en ben toen gauw naar de Lidl gefietst alwaar ik de laatste harde broodjes had, wat een geluk! Heerlijk vers broodje rosbief gegeten en ook nieuwe filet americain meegenomen. Het is heerlijk buiten zonder jas maar vanmorgen was het nog heerlijker, toen was het fris en grijs en druilerig. Zalig.

De pasta lijkt vergeten, we eten vanavond biefstuk met sla en aardappelkroketjes uit de oven! Mmmm, nu al zin in.
Klinkt goed, BL.
Hier wordt het brood met blikje sardines. Ik hou er wel van en soms geen zin om te koken.
En nu een grote mok groene thee.

Inderdaad heerlijk weer, buiten. De brug was open en vond het helemaal niet erg.
Alle reacties Link kopieren
Shisha,zwanger zijn is ook hard werken! Ik lag toen ook vaak om 21u al op bed.En als het kon s'middags nog een dutje.

Chrisjoh,rasp je dan de aardappel en maak je daar een pannekoekje van? Dat kreeg ik vroeger altijd van mijn oma ❤

Blue,goede vervanging toch biefstuk.Smakelijk voor straks.

Ik heb net een dutje gedaan,nu gehaktballen maken.
Vanavond ga ik zwemmen.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt goed Jejoue!

Lekker Coetje, gehaktballen. Zwem ze vanavond!!
Dat van dat tientje is niet helemaal gelukt.

Ik heb een leuk hes gekocht en een thermo-maillot in bijpassende kleur, twee paar schoenen (had ik echt nodig en eindelijk iets wat ik pas-lastige schoenmaat), bijpassende poncho want die past altijd, pyjama/huisbroek, want die oude daar zaten de gaten in en eigenlijk heb ik ook dringend nieuwe sokken nodig, maar het is al eigenlijk wel een beetje een shopping-spree, dus ik doe de sokken later wel weer.
Ik kan in elk geval naar het feestje wat kleding betreft.

Sowieso is het beter zo, want eigenlijk waren al mijn schoenen echt versleten en mijn kleding ook, met gaten er in en vaal enzovoort.
Ook te klein natuurlijk, het is niet alleen mijn buik die dikker is, maar ik ben ook nog ongeveer 7 kilo aangekomen inmiddels.

Gelukkig ben ik de laatste dagen veel minder hongerig dan de maanden ervoor.
Vandaag allen maar 1 tosti gegeten en 1 sneetje brood met pindakaas.
En een sapje.
Op dit moment eet ik uiensoep uit een pakje.

Iedereen smakelijk eten al vast voor dadelijk bij het avondeten!
Alle reacties Link kopieren
coetje schreef:
19-09-2017 16:26
Shisha,zwanger zijn is ook hard werken! Ik lag toen ook vaak om 21u al op bed.En als het kon s'middags nog een dutje.

Chrisjoh,rasp je dan de aardappel en maak je daar een pannekoekje van? Dat kreeg ik vroeger altijd van mijn oma ❤

Blue,goede vervanging toch biefstuk.Smakelijk voor straks.

Ik heb net een dutje gedaan,nu gehaktballen maken.
Vanavond ga ik zwemmen.
Ja coetje .aardappels raspen.eieren uien en kruiden er door, bakken in olie.
. In Duitsland wordt het altijd op (kerst)markten en braderieën verkocht.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven