Wat eet je op dit moment deel 21

31-10-2021 17:07 3436 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in dit topic :hello:

De titel is een beetje misleidend ;-)) want wij praten hier niet alleen over ons eten en drinken. We kletsen ook heel wat af :-D over leuke dingen maar ook over minder leuke dingen.

Iedereen is welkom om mee te schrijven!


Een link naar het vorige deel: eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-20/l ... #p33407572
Alle reacties Link kopieren
Doe dat maar Viva n lekker wijntje .het loopt bij jou ook nog niet zo als het moet je krijgt n dikke knuffel terug .

Thee is eventjes druk dit weekend daarna schrijft ze wel weer .

Zijn vanmiddag even naar de Duitse groothandel geweest en gelijk natuurlijk naar D.M ..had gisteren ook al bij de Etos wat gekocht toch maar even de kans waargenomen om de D.M voorraad aan te vullen .
Essie nagelverzorging ook even aangevuld kom nu met alles wel tot het eind van het jaar .

Wat zou het te betekenen hebben dat ik steeds van dronken mensen droom 😀vannacht mijn vader weer .en n overleden vriendin van mij.zo dronken 😅
En als ik droom dat ik zelf dronken ben zit ik altijd achter het stuur van de auto en zie ik niks en kan dan ook niet bij de gaspedaal en de rem.
Zal eens gaan zoeken of het iets te betekenen heeft.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
We eten zo lasagne.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .ontbijt was boterham met katenspek.en n uitsmijter ei met katenspek.koffie.
Vanmiddag even naar verjaardag schoonzusje is al jarig geweest maar toen was ze ziek .en vandaag het bezoek over de dag verdeeld .
Fijne Zaterdag :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook ziek,geen corona maar wel flink beroerd.Meld me weer als ik mij wat beter voel.Tot later lieverds.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen. Beterschap coetje, je lijf werkt echt niet mee he de laatste tijd.. :-(
Chris veel plezier op de verjaardag straks. Ik heb ook verjaardag, van mijn nichtje nog die corona had op haar verjaardag. Maar eerst nog weer paardrijden straks :-)
Ik ga me maar goed dik aankleden, heb Mijn 3 in 1 potloodventersjas al in elkaar gezet ;-) het is hier nu nog steeds -3 nl zegt Mijn telefoon me :-?
Viva voor jou een :hug: , het is niet niks wat jij nu allemaal op je schouders moet nemen.
Alle reacties Link kopieren
Kan mij iets voorstellen bij n potloodventers jas al heb ik deze benaming nog nooit gehoord 😂
Jij ook veel plezier met het paardrijden .
Van mij ook Beterschap wensen coetje
En voor allemaal n dikke :hug:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Chris, nog gefeliciteerd met schoonzusje en veel plezier op de verjaardag. Ik ben ook wel benieuwd wat die droom van jou betekent. Fijn dat je weer een voorraad hebt kunnen halen bij de DM.

Coetje, beterschap, ziek maar goed uit! :hug: :bigkiss:

Liz, jij ook nog gefeliciteerd met je nichtje en ook veel plezier op de verjaardag. En hopelijk heb je lekker kunnen paardrijden. Had je het warm genoeg?

Thee, goed weekend!

Lieve, druk met werken?

Gisteren een gezellige maar ook wel zware avond gehad. Kinderen waren vanmorgen al vroeg wakker, die heb ik maar voor de televisie gezet. Vriendin ging begin van de middag naar huis, man is naar een vriend. Mijn vader komt straks zelfgemaakte erwtensoep brengen voor ons :flirting: . Meisjes zijn aan het knutselen en we hebben een bakje fruit met o.a. manderijn, appel en banaan.
Alle reacties Link kopieren
Thuis en we zijn achterlangs het vliegveld gereden. Het vliegveld zegt jullie natuurlijk niks .maar we hebben er een . En dat kan niet iedereen zeggen😅Maar het was daar was het erg mistig .
Mensen oet Twente weten dat .
Hoop dat je de zware avond weer te boven bent Viva.en dat je man ook n gezellige middag heeft.

Ik ga eens zoeken wat die droom betekenen kan .misschien wel iets heel engs .er wordt hier al best veel en vaak vuurwerk afgestoken zware knallen .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi

Liz wat is het koud bij jullie brr. Ik ken de benaming potloodventersjas wel haha.

Coetje toch doe rustig aan, en veel beterschap :hug:

Viva ja druk met werken en was vandaag (gisteren jarig).
Hier ook een brakke nacht.

Chris hier ook al een paar weken van die zware klappen. Op dit moment ook. Vannacht ging er nog 1 om 3 uur.....

Heb een erg leuke dag gehad. Vanochtend eerst met dochter geknuffeld en cadeautjes uitgepakt. Terwijl ik dat aan het d koken was stond mn beste vriendin aan de deur met ontbijt, was zo ontzettend lief :heart:
Einde van de middag kwamen mijn ouders, broertje met kinderen, schoonmoeder en zwager die bleven eten.
We hadden eten bij de snackbar gehaald
Alle reacties Link kopieren
Lieve, was je jarig gisteren? Super lief dat je vriendin op de stoep stond met ontbijt!

Chris, dat klopt inderdaad, ik kan dat niet zeggen dat wij een vliegveld hebben. Man heeft een gezellige middag gehad bij vriend, kwam na het eten thuis.

Ik zit aan een kop thee. Ben al een tijdje wakker, maar kan niet meer in slaap komen. Daar baal ik van, ben namelijk nog wel erg moe, maar mijn hoofd draait wat overuren .... kruip er zo nog even in en dan hoop ik dat de meisjes ook nog even doorslapen.
Alle reacties Link kopieren
Hier nog een .maar ik blijf liggen heb n zware deken over mijn voeten gegooid denk dat ik zo weer weg ben.😴😴😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Chris, ik hoop dat je nog hebt kunnen slapen. Ik helaas niet meer, ik heb wel de was kunnen weg werken :yes: . De twee oudsten hebben tot 8.30 uur geslapen! Jongste was om 07.00 uur wakker. Broodjes zitten in de oven, eieren koken en bakjes met vers fruit gemaakt.

Fijne dag allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .hoop dat je vanmiddag nog even je rust kunt nemen Viva .ik heb nog weer geslapen tot negen uur.
Bij mij helpt het toch als ik iets zwaars op mijn voeten leg of het is toeval.
Heb ook gezocht op mijn droom kan er niet zo veel mee.
Voel niet wat ze daar vertellen het enige wat n klein beetje klopt dat ik veel met alcohol bezig ben geweest door twee alcoholisten van zeer dicht bij te hebben mee gemaakt .
Ontbijt was broodje met osseworst en broodje hagelslag .kleine mini broodjes en koffie,
Fijne zondag hoop dat elke formule 1 liefhebber geniet vandaag en dat Max wint .
Vandaag kijk ik wel met man mee ,👍
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Lieve nog gefeliciteerd met je verjaardag! :lips: wat lief van je vriendin dat ze ontbijt had geregeld als verrassing :-)
Viva begrijpelijk dat je overuren maakt in je hoofd nu :hug:, maar niet fijn dat je daardoor niet kon slapen. Hopelijk heb je een rustige dag en slaap je vannacht beter.
Chris leuk, langs het vliegveld geweest. er is daar gisteren ook nog iemand tegen een boom gecrashet lees ik vanmorgen :-( gelukkig waren jullie dat niet!
Alle reacties Link kopieren
Ja las het later pas Liz .van die chrash als wij naar Oldenzaal gaan gaan we altijd langs het vliegveld .
Zo nu begint de formule 1 zo .voel toch n beetje spanning in mijn lijf .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag

Viva ja ik was jarig gisteren :lol:
Wat balen weer van je slechte nacht... hopelijk geen drukke dag vandaag.

Liz dank je wel :lips: wij zijn even oud toch dacht ik? Ik ben 42 geworden. Wow wat ziet dat er oud uit, als het er zo staat haha

Chris rustig aan geen stress voor de fomule 1 :proud:

Coetje :hug:

Wij gaan zo denk ik even naar mijn ouders. Het is maar saai weer, hopelijk stopt het zo met miezeren.

Heb net een stukje monchou taart op was nog over van gisteren
Alle reacties Link kopieren
Van harte gefeliciteerd nog Lieveke nog minimaal het zelfde aantal jaren er bij.

Monchou taart heerlijk had mijn schoonzusje gisteren ook gemaakt . Kon nog n tweede stuk krijgen maar dat is toch echt te machtig maar niet gedaan .

Ik kijk wel maar het is nog niet echt spannend .komt dat ik geen echte liefhebber ben .ben tussendoor nog gewoon iets aan het doen. .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn idd even oud dan lieve, klinkt echt oud ja haha ;-)
Ik kijk de race niet, zit lekker thuis en heb met vriend afgesproken dat hij me wel ziet verschijnen zodra me duidelijk is dat het afgelopen is. Daar krijg ik vanzelf wel een melding van op mijn tablet toch ;)
Ondertussen ben ik wat aan het rondklikken op vacaturesites en bedenken wat ik zou willen en kunnen doen ipv mijn huidige werk, waarbij ik een advertentie tegen kwam van 5 dagen geleden van mijn huidige werkgever waarin ze zegt meerdere voltijd vacatures te hebben, terwijl ik al een tijdje 13 uur per week heb ipv 18 en ze mij verteld dat er geen wachtlijst is momenteel en ze dus geen nieuwe patiënten voor me heeft :twisted: echt, f*ck off met dat genuil en leg me morgen maar eens uit waarom ik dan moet komen voor 1 uurtje terwijl je meerdere vacatures op internet hebt per direct :-| ben benieuwd wat ze dan zegt.. :roll:
Alle reacties Link kopieren
Dus ....... Max Verstappen is wereld kampioen. Ik heb er écht zo niets mee. Maar voor alle fans .... gefeliciteerd!

Lieve, nog van harte gefeliciteerd 🥳🍰💋 met je verjaardag! Ik dacht eerlijk gezegd dat je jonger was. Nu voel ik mij helemaal een mini broekkie hier :bonk:

Liz, ik hoop dat je snel een andere leuke baan vind, want dit is wel zo belachelijk :wtf: ze kunnen toch ook zelf bedenken dat jij die advertenties kan zien. Ik ben heel benieuwd wat ze erover te zeggen heeft.

Chris, fijn dat je nog hebt kunnen slapen, nog een behoorlijke tijds zelfs, heerlijk.

Ik ben met de meisjes naar het strand geweest, uitgewaaid in de regen. Thuis lekker droge kleren aan, warme chocolademelk met marshmallows en een smikkel eierkoek. Nu is het dans "uurtje" aangebroken, even lekker bewegen en meezingen op muziek.

Wii eten vanavond stamppot boerenkool met een worstje.
Alle reacties Link kopieren
En ik voel mij hier de moeder overste.😀qua leeftijd.

Belachelijk Liz ik hoop dat je snel iets anders vind . Jij bent zo goed op de computer iPad etc.begin eens voor je zelf advertenties op te zetten als hulp bij computer problemen bij ouderen .als het goed loopt begin je als z.z.p.er.maar ook dat heeft weer nadelen natuurlijk .
Kan wel zeggen ach laat ze .maar het is niet fijn werken .er zijn toch net als hier wel meer van die organisaties.
Ik vond het spannend Max.maar dacht op n gegeven moment echt dat Hamilton zou winnen was echt spectaculair de laatste ronde .
Ik heb spareribs met knoflooksaus gegeten en nu chocolade Kerst kransjes .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Jawel er zijn wel andere organisaties, maar daar moet je al om 8 uur beginnen en dat lukt mij niet. Dat is het enige voordeel van deze firma, dat ze de enige zijn waar je zelf mag aangeven wanneer je kunt werken.
Ik heb er ook wel aan gedacht om zo iets te gaan beginnen voor mezelf idd Chris maar zoals je al zegt zitten ook daar weer haken en ogen aan helaas. Ik zit momenteel zelf meer in de vertaalhoek te denken, dat doe ik ook voor mijn Nederlandse patiënten. Maar ik weet niet goed waar ik vacatures op dat gebied moet zoeken en of je daar een opleiding voor nodig hebt ofzo.
Alle reacties Link kopieren
2 keer hoeft nou ook weer niet :roll:
Alle reacties Link kopieren
Advertentie plaatsen in de Wochenpost o.i.d.wordt veel gelezen .in omgeving N.R.W. en Niedersachsen .
Is natuurlijk best moeilijk in het begin en als kleine zelfstandige heb je ook de nodige verzekeringen die je betalen moet..
Zou mij in ieder geval informatie verschaffen je kunt ook en en .altijd makkelijk helpen met taal en computer. Denk er gewoon over na je hoeft toch niet hals over kop te besluiten .
Boodschappen halen voor oudere mensen .je gaat gewoon rustig rondkijken en denken wat de mogelijk heden zijn .
Binnen n paar jaar sta je aan het hoofd van n groot bedrijf en word je hpgekozen als ondernemer van het jaar😅
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel voor de felicitaties.

Liz wat een stom gedoe zeg, hoop ook voor je dat je wat leuks vindt.

Viva ik zou willen dat ik kon dat ik jonger was, maar laten we maar eerlijk blijven haha.
Heb wel een jonge dochter, dat dan weer wel :lol:. Hoe oud ben jij? (Als je het wil zeggen dan ;-) )

Chris ja jij bent hier onze moeder :$

Vanavond hebben we soep gegeten, had Vanmiddag veel hapje mee naar mijn ouders genomen, dus eigenlijk al vol van dat gesnaai :|
Alle reacties Link kopieren
Dat heb je zeker lieve, een jonge dochter. Mijn zoon word over 2 maanden al 17 :-o
Daar zit dus wel een groot verschil tussen ons, ondanks dat we even oud zijn. Maar hee daar merk je niks van toch verder ;-)
Chris dat vind ik een goed plan, ondernemer van het jaar worden over een paar jaar. Dan ga jij me nominieren tegen die tijd en gaat de rest van het vivaforum op me stemmen :lol:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven