Wat eet je op dit moment deel 21

31-10-2021 17:07 3436 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in dit topic :hello:

De titel is een beetje misleidend ;-)) want wij praten hier niet alleen over ons eten en drinken. We kletsen ook heel wat af :-D over leuke dingen maar ook over minder leuke dingen.

Iedereen is welkom om mee te schrijven!


Een link naar het vorige deel: eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-20/l ... #p33407572
Alle reacties Link kopieren
Ben even met man mee geweest .heb shampoo gekocht maar de rest van de boodschappen had ik geen zin meer in.
Kreeg nog even visite die is nu weer naar huis .we gaan spaghetti eten en dan n rustige avond .
Lekker verder in mijn boeken .
Groetjes allemaal .❤️
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Wij aten nasi met sate van kippendij.
Ik ga zo ook lekker naar bed,truste en tot morgen.
Alle reacties Link kopieren
aarbeien
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

De kinderen zijn samen een dag naar Amsterdam dus vriend en ik hebben het rijk alleen 😀
Vanmiddag F1 kijken en verder rustig aan want ik voel me nog niet echt beter.
Ontbijt koffie en een warm worstenbroodje.

Fijne zondag!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .wij werden net gevraagd of we vanmiddag bij iemand in de tuin kwamen zitten met n hapje en n drankje .
Dat doen we dus al blijf ik net zo lief thuis. Maar of ik nou thuis zit met klachten of ik zit daar in het zonnetje .hoef niet te lopen en ze hebben n w.c.😀
Ik denk ook steeds dat ik mij niet zo aan moet stellen dat ik wat flinker moet zijn .en ik wil ook niet zo.n klaagvrouwtje worden .

Ontbijt was koffie brood met ham en krenteboterham .
Fijne dag :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Een late lunch met (p) koffertjes zoals middelste altijd zegt.
Alle reacties Link kopieren
Lekker Viva koffertjes😀
Alle reacties Link kopieren
Vriend heeft de bbq aangeslingerd,ik laat me in de watten leggen vandaag😀
Alle reacties Link kopieren
coetje schreef:
22-05-2022 19:40
Vriend heeft de bbq aangeslingerd,ik laat me in de watten leggen vandaag😀

Wat heerlijk!! Hopelijk heeft het gesmaakt. En super lief van je vriend. Hebben de kinderen het ook leuk gehad?

Doet je kuur al wat?
Alle reacties Link kopieren
coetje schreef:
22-05-2022 14:16
Lekker Viva koffertjes😀

We plagen haar er altijd mee :hihi:
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

De kids hebben het heel leuk gehad gister.
Viva,wij gebruiken bepaalde woorden die de kinderen zelf hadden verzonnen nog steeds,een feepie is bijvoorbeeld een zonnebril 😂

Vandaag ga ik rustig wat huishouden,hoest nog veel dus doe alles op mijn gemakje maar er zit iig verbetering in.
Ontbijt koffie en 2 crackers met kaas.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .leuk alle woordjes onthouden van je kinderen .

Gisteren n leuke middag gehad de hele middag buiten kunnen zitten ..

Vandaag in huis bezig man buiten om het huis. .het weer is nu ook prima al zou het tegen de avond code geel zijn hier in het Oosten maar dat zien we dan wel weer.
Fijne dag :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Coetje, je hebt mail van mij.
Alle reacties Link kopieren
coetje schreef:
23-05-2022 10:37
Goedemorgen,

De kids hebben het heel leuk gehad gister.
Viva,wij gebruiken bepaalde woorden die de kinderen zelf hadden verzonnen nog steeds,een feepie is bijvoorbeeld een zonnebril 😂

Vandaag ga ik rustig wat huishouden,hoest nog veel dus doe alles op mijn gemakje maar er zit iig verbetering in.
Ontbijt koffie en 2 crackers met kaas.

Wat fijn dat de kinderen het leuk hebben gehad! Dat kan je soms ook even goed doen hè?
In het begin schreef ik nog wel e.e.a. op, maar met die wijsneuzen van ons, is dat niet bij te houden.
Oudste zei laatst nog tegen mij, "dat ga je zeker allemaal zeggen als ik ga trouwen" huh o_o :hihi:
Leuk dat jullie dat ook nog doen/gebruiken, echt zo`n dingetje wat verder niemand snapt!

Doe jij maar rustig aan vandaag, wel fijn om te lezen dat er wat verbertering in zit. :hug:
Alle reacties Link kopieren
chrisjoh schreef:
23-05-2022 10:43
Goedemorgen .leuk alle woordjes onthouden van je kinderen .

Gisteren n leuke middag gehad de hele middag buiten kunnen zitten ..

Vandaag in huis bezig man buiten om het huis. .het weer is nu ook prima al zou het tegen de avond code geel zijn hier in het Oosten maar dat zien we dan wel weer.
Fijne dag :bye:

Wat fijn dat je het leuk hebt gehad gisteren! Als je je dan toch niet lekker voelt, is soms een beetje afleiding wel fijn.
Ik vind je helemaal niet zeuren, van zo`n blaasontsteking kan je je behoorlijk ziek voelen! Je mag hier zoveel "klagen" als je wil.
Ben benieuwd wat er morgen uit het onderzoek/kweek komt.

We gaan het zien wat het weer doet, ik moet eerlijk zeggen dat ik het tot nu toe wel tegen vind vallen.
Al hoewel het wel fijn is om nu in huis wat te doen (zegt ze terwijl ze gewoon aan het forrummen is :biggrin: haha).
Maar ja, ik houd dan ook erg van de zon en warm weer :sun:
Alle reacties Link kopieren
lizenlotte schreef:
19-05-2022 12:22
Ik lees tussen de regels door dat het bij jullie nog steeds niet goed gaat lieve viva, fijn dat je werkgeefster op je let en goed dat je naar de huisarts bent geweest en dat hij je wat voorgeschreven heeft. Probeer je niet gek te laten maken en ook aan jezelf te denken, hoe moeilijk dat soms ook zal zijn. :hug:

Hanne is idd een meisje (een merrie dus) en nee ik ga haar niet zelf vervoeren, dat mag mijn instructrice doen en ik ga er naast zitten. (Naast mijn instructrice dan he, niet naast Hanne :mrgreen: )
Voorlopig ga ik mijn baan nog niet opzeggen coetje, het duurt sowieso nog wel even voor we elkaar goed genoeg kennen en een vertrouwensband hebben opgebouwd. Pas als daar sprake van is kan ik zoon er opzetten en pas als dat geen enkel probleem geeft kan ik eens voorzichtig klasgenootjes van zoon er op gaan zetten en pas daarna kan ik gaan kijken hoe het gaat lopen. Voorlopig is Hanne dus voornamelijk voor de hobby, en voor het rustgevende wat ze mijn zoon hopelijk ook vanaf de grond kan geven.

Coetje en Chris gaat het wat beter nu? Of nog niet. En Cookie, thee en lieve hoe is het met jullie?

Klopt helaas, man lijkt steeds meer afstand te nemen en ik vind dat heel moeilijk om mee om te gaan.
Ik ga zelf dingen invullen, die niet altijd redelijk zijn, maar ja als hij niet deelt wat hem bezighoud ....
En dan drie kleine kinderen die ook de nodige liefde en aandacht nodig hebben, ook van hun vader.


Hahaha , dat valt mij een beetje tegen hoor, dat je niet naast Hanne gaat zitten ;-) :hihi: .
Nee groot gelijk en ook dat je haar laat vervoeren, ik zou dat echt heel eng vinden.
Het is een dier en je weet nooit hoe het reageert in bepaalde situaties.
Je hebt al een mooi plan van aanpak zo te lezen, goed dat je er veel tijd voor neemt en alles stap voor stap gaat doen.
Alle reacties Link kopieren
Vanmorgen geen ontbijt gehad, ik was heel misselijk wakker geworden, dus ik heb alleen wat thee gehad. Nadat ik de meisjes had weggebracht, ben ik even langs de winkel gegaan voor wat crackers en fruit. Inmiddels twee crackers gehad met een dun laagje smeerkaas en nog geen kop thee. Blijf mij een beetje weeïg op de maag voelen, maar dat zal wel weer overgaan.

Thee, Cookie en Lieve een :hug: voor jullie.
Alle reacties Link kopieren
Viva je hebt mail terug.Verder geef ik je een dikke :hug:

Ik heb wat huishouden gedaan en we hadden wat kliekjes over dus dat was makkelijk.
Ik moet morgen gaan werken,baas is paar dagen weg.Maar ik denk dat dat wel gaat lukken,duik vanavond vroeg mijn bed in.
Alle reacties Link kopieren
Jij ook n dikke knuffel Viva❤️

Hierging het vandaag z.n gangetje .man was buiten bezig n man uit de buurt hielp m mee .ging man ineens onderuit .n soort flauwte ..heeft die andere man mij gebeld op de mob .maar die heb ik nooit in mijn buurt liggen .toen zijn ze maar met z.n tweeën boven gekomen .het dak was toch klaar.koffie gedronken wat druivensuiker en water er bij, was het weer over ..ik weet het niet zeker maar hij kan zomaar zijn medicijnen vergeten zijn in te nemen ,al zegt ie van niet .
Er zou hier tegen en harde wind komen maar hoop dat het overwaait .nu is het nog rustig al was het nog best wel warm vandaag.

Hoop coetje dat het lukt op je werk .sterkte en ook n knuffel ❤️

Deze week n dag minder werken 😀donderdagochtend om 6 uur op de fiets Dauwtrappen .doet iemand dat nog ?
Trusten voor straks 😴😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Dat is toch even schrikken met man Chris! Gelukkig is het goed afgelopen.

Ik werk miss wel door donderdag,ligt eraan hoever ik kom de komende 2 dagen😀 heb natuurlijk wel wat achterstalligs in te halen van vorige week.

Ik lig lekker in bed,truste en tot morgen
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen. Dat is toch wel even schrikken Chris, dat man ineens onderuit ging :-? Gelukkig was hij niet alleen. Houdt hem maar even in de gaten vandaag voor de zekerheid.. hoe is het met jouw blaasontsteking nu?
Coetje fijn dat het met jou weer goed genoeg gaat om te kunnen werken, maar doe nog maar wel even kalm aan zover dat kan zou ik je aanraden.
Lieve viva wat naar dat man steeds meer afstand lijkt te nemen en er ook niet over praten wil, heel begrijpelijk dat jij dingen nu zelf gaat invullen, zou iedereen doen denk ik :hug:
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Ik doe zeker rustig aan,het belangrijkste was dat ik om 6.30 alles open kon doen,dat is alvast gelukt😀
Nu een koffie en een cracker met kaas.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.man gaat prima ik zelf nog niet zo.
Vanmorgen ben ik gebeld en krijg straks weer n A.B. kuur van 5 dagen daarna urine inleveren .en wil ik vragen naar medicijnen ter voorkoming .heb er al vaker over gehoord .
Ontbijt was boterham met smeerkaas .koffie en cracker met jam .
Fijne dag allen ❤️
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Wraps met Vega spek en avocado is bij ons altijd een feest. Vaak zetten we nog een paar extra bakjes met andere toevoegingen op tafel en de kids kunnen dan zelf hun favoriete voedsel maken.
Geen gedoe over wat wel en niet lekker is. Op de eerste moet natuurlijk wel extra groente, de rest is vrije keuze.
Vandaag is het vast wel ergens mooi weer.
Alle reacties Link kopieren
Boterham met kaas, een boterham met kipfilet en een kop thee als ontbijt. Net een plakje ontbijtkoek en een appel en drink veel water. Het weeige gevoel en de misselijkheid zijn over, maar nu heb ik weer hoofdpijn :facepalm:

Chris, wat schrikken van man! Gelukkig was er iemand bij hem. Heb je je telefoon wel op geluid staan? Anders is een smartwatch misschien handig, hoef je niet de hele tijd je telefoon bij je te hebben, maar mis je ook geen oproepen en berichten. Balen dat je nu toch een kuur moet, maar hopelijk doet het snel zijn werk. Ik ken een aantal vrouwen die weleens zo'n kuur kregen. Maar dat was in combinatie met seks. Hebben ze bij jou weleens een echo gemaakt om te kijken of je goed uitplast? In ieder geval, de moeite waard om eens te vragen inderdaad.

Coetje, pff wat een vroege werkdag voor jou! Ik ben allang blij als de kinderen eens tot zo laat slapen. Denk je wel een beetje om jezelf?

Liz, het is misschien wel logisch, hij hoeft ook niet letterlijk alles te delen, maar een beetje wat in zijn gedachten omgaat, is dat nou echt teveel gevraagd?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven