Wat eet je op dit moment deel 21

31-10-2021 17:07 3436 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in dit topic :hello:

De titel is een beetje misleidend ;-)) want wij praten hier niet alleen over ons eten en drinken. We kletsen ook heel wat af :-D over leuke dingen maar ook over minder leuke dingen.

Iedereen is welkom om mee te schrijven!


Een link naar het vorige deel: eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-20/l ... #p33407572
Alle reacties Link kopieren
Had ik ook last van Chris,mijn wachtwoorden werkten niet meer.
Ik heb met mod gemaild en die hebben het opgelost.Ik zal dat Thee even appen.
Alle reacties Link kopieren
Spaghetti met gehaktballetjes en als toetje een chocolade mous.
Alle reacties Link kopieren
Ben weer thuis. Ik was ook destijds via de mods aan n nieuw ww gekomen .
Was n paar maanden geleden.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop maar dat het niet zo is dat we straks om de zoveel tijd ons ww moeten veranderen want dat vind ik niet zo tof eigenlijk..

Gisteren bij Hanna geweest en haar lekker gepoetst in de buitenbak nadat ik haar een rondje over het erf heb meegenomen langs alles heen, mijn vriendin heeft haar daarna gelongeerd terwijl ze mij daar uitleg bij gaf (ik heb dat nog nooit gedaan zelf)
Het is zo leuk om te zien dat mijn vriendin Hanna ook steeds leuker gaat vinden en de complimenten die ik krijg van de pensionhouder zijn ook erg leuk om te horen :-)
Hij vroeg gisteren gekscherend of Hanna niet met zijn hengst mocht 'spelen' omdat ze zo knap is :mrgreen: dat heb ik toch maar niet toegezegd haha
Op de manege hebben we een buitenrit van 1,5 uur gemaakt met beide avondgroepen samengevoegd, daar heb ik echt van genoten en dan verheug ik me er extra op dat dat ik dat straks gewoon kan doen wanneer ik maar wil met Hanna :-D
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .wat heb je genoten Liz van Hanna zo leuk om te horen .
Is Hanna daar te jong voor om zwanger te raken?of wil je dat gewoon niet.zou het nu je m nog maar zo kort hebt zeker niet doen . Ik vraag maar wat ik heb er geen verstand van dat weet je. Ik geniet echt van je verhalen .

Ik sta zo op de zon schijnt weet zeker als ik weer in slaap zou vallen dat ik de hele morgen verslaap.en dat wil ik niet .

Fijne dag :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Ik heb de tip aan Thee doorgegeven dus hopelijk is dat snel opgelost.

Liz,wat fijn dat Hanna het zo goed doet!
Hoe ging het met vriend met de wedstrijd?

Ik ben al aan het werk tot een uurtje of 13u.Daarna ga ik van het mooie weer genieten,niks doen dus😀
Ontbijt thuis koffie,zometeen 2 crackers met rauwe ham.
Alle reacties Link kopieren
Het zou wel kunnen hoor qua leeftijd Chris, maar ik zou het raszuiver willen houden als ik een veulen van haar zou nemen. Dit omdat het ras met uitsterven bedreigd is geweest in de jaren 80 en er nu nog steeds niet zoveel zijn met weinig vreemd bloed. Hanna heeft maar 1,5 % vreemd bloed en is dus echt zo goed als raszuiver.
Of ik ooit een veulen wil weet ik überhaupt nog niet, je hoort best vaak dat het mis gaat bij de bevalling en dat vind ik toch best wel eng voor nu. Voorlopig doe ik het dus iig niet ;-)

Coetje Vriend reed de eerste mange heel goed, toen stond hij 2e maar de 2e mange is hij 3 keer gevallen, waarbij hij de laatste keer zelfs over de kop is gegaan en we zijn kappen van de motor uit het bos achter de baan moesten halen :-? Hij is daardoor uiteindelijk 6e geworden en greep dus net naast de bekers, t/m plaats 5 worden er altijd bekers uitgedeeld nl. De dochter van mijn vriendin heeft wel een beker gehaald, 5e plek. wat super knap was omdat ze nog geen maand geleden nog corona had en dus niet optimaal in conditie was.
Alle reacties Link kopieren
Eviel Knievel praktijken van jouw vriend Liz😀

Viva,ik stuur je een dezer dagen weer even een mail.😘

Ik ben net thuis,lunch was een witte boterham met aardbeien,doet mij aan vroeger denken.Als het dan heel warm was ging ik met mijn vader langs de boer voor een kistje aardbeien en dan aten we als avondeten vers wit brood met aardbeien😍
Alle reacties Link kopieren
Ik hebben aardbeien in de vanille vla gegeten als toetje .
Daarvoor bieten koud tikkeltje met zuur met overgebleven koude boontjes uien en kipfilet .
Slaap lekker 😴😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen. Ik heb ontzettende keelpijn en heb amper stem, maar moet toch gaan werken zeggen ze op kantoor omdat mijn zelftest negatief is. Ik moet alleen niet tegen de mensen zeggen dat ik keelpijn heb :@@: (dat horen ze ook helemaal niet natuurlijk aan me :roll: )
Pcr test hoeft niet zegt ze want keelpijn kan ook van de airco komen. Die heb ik alleen helemaal niet aangehad en dat heb ik ook gezegd, zegt die doos 'aber trotzdem kann es von der klima kommen' :facepalm: schiet mij maar lek hoor..
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Nou ja zeg,Liz.Dat is wel heel stom van je leidinggevende! Weigeren kan je niet natuurlijk....ik zou,denk ik,tegen mijn client zeggen dat ik keelpijn heb en het aan hen zelf overlaten.Bellen hun je cheffin maar ofzo...
Succes en hopelijk voel je je snel beter!

Ik ben aan het werk,thuis koffie gedronken en nu een cracker met rauwe ham.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die leidinggevende best n beetje vreemd bij jullie Liz.

Het is warm vandaag zit bij de fan.doe ook niet te veel vandaag .beetje rommelen. moet nog stofzuigen .beetje op de iPad en veel drinken .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ik was lekker op tijd klaar,vanmiddag bij buuf koffie gedronken en nu zit ik lekker in de tuin met een bakje kersen.
Wij eten straks tomatensoep uit de vriezer en voor de liefhebber broodje pittige kip.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al n tonijn prutje gemaakt opgegeten met n paar crackers eerlijk gedeeld met man☺️
Denk dat er. Straks maar pannenkoeken gebakken gaan worden ..voor de rest niet veel fantasie.
Onze auto staat bij de garage . Neem aan dat ie morgen klaar is .de airco is stuk moet wel even gerepareerd worden .man wil m verkopen is steeds aan het zoeken naar iets anders..wel jammer maar hij kan er nu nog geld voor beuren ..
Van hem mag het n keer iets heel anders zijn zijn zinnen heeft ie nu gezet op n Toyota RAV.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Wij aten spaghetti bolognese met een salade. Chris dat model zegt me niks, maar Toyota is wel een goed merk. Hopelijk vind je man iets wat hem aanstaat . Had ik al verteld dat ik mijn swift ook weer terug heb? Weliswaar nog zonder mistlampen maar ik was flauw van het wachten na 3 maanden en heb gezegd dat ze hem dan maar zo in elkaar moesten zetten. Doen we die mistlampen er zelf wel in als die volgend jaar ofzo eens leverbaar zijn :roll:
Zoon heeft nu vakantie, en is vanaf zaterdag de komende 3 weken hier. Volgende week moet ik nog werken en de overige 2 weken heb ik dan ook eindelijk eens vakantie :-)
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je weer in je eigen auto kan rijden Liz.
Ik wil graag weer n cabrio en van man hoeft dat niet zo nodig .n cabrio pak je veel sneller om mee te gaan rijden als je de natuur in wil.
Het gevecht om n auto win ik nooit😀
vandaag met thee geappt die kan hier niet meer komen en krijgt ook geen reactie van de mods ze kon vanavond zelfs niet meer mee lezen.daar baalt ze van .
Ja ikqwet het ook niet coetje jij weet nog al veel hier .laat jij de raderen eens draaien.
Fijne avond 😴😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ik zit ook met Thee te appen.😀
Stom gedoe met die wachtwoorden hiero!

Liz,fijn dat je je eigen auto weer hebt.
Hoe gaat het met de keelpijn?
Hier heeft jongste bijna vakantie,morgen sportdag,vrijdag zwemmen en woensdag rapport ophalen en kleding passen voor volgend schooljaar.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .ja inderdaad vaak n gedoe bij het inloggen .
Had ik destijds bij Libelle nooit last van .

De vakanties gaan beginnen dus coetje .

Liz hopelijk opgeknapt ..

Ontbijt was twee boterham met leverpastei van die kleine Unox blikjes .snel leeg en makkelijk .koffie .
Fijne dag .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Helaas niet opgeknapt, in tegendeel. Nu hoofdpijn, diarree en flinke verkoudheid naast de keelpijn met hoesten en niezen. Ik heb me dus ziek gemeld ook al was die trut het er niet mee eens, omdat ik nog negatief test :whip: het is overigens niet Chefin die me gisteren gewoon liet komen en vandaag zo moeilijk deed maar die bitch waarmee ik het altijd in het vet heb, Chefin heeft vakantie.
Ik heb net gehoord van mijn vriendin dat de kerel die ook bij ons heeft gestaan afgelopen weekend nu corona heeft, kan dus maar zo dat mijn test straks ook alsnog positief word :-? Als dat zo is en 1 van de patiënten waar ik gisteren was word ziek dan heeft die trut nog nooit zo'n ruzie met me gehad dat zeg ik je :evil:
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Wat een stom mens Liz! Al heb je dan hopelijk geen corona,je bent wel gewoon ziek.Ga je je nog laten testen?
Beterschap!!

Ik heb net jongste weggebracht naar de zwemplas voor sportdag.Ik werk thuis vandaag,lekker vanuit de tuin😍
Ontbijt koffie en nu 2 crackers met kaas en een gekookt eitje met was bieslook.
Alle reacties Link kopieren
Goed zo Liz. Wat n trut .maar jij bent ziek misschien gewoon buikgriep maar dat maakt niet uit ziek is ziek .
Beterschap als een van je cliënten ziek wordt klaag je haar aan .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Coetje ik blijf gewoon 2 keer per dag een zelftest doen idd, en als die positief word dan mag ik een pcr test ivm herstelbewijs en quarantaine.
Alle reacties Link kopieren
Nou mijn 2e test van vandaag werd meteen donkerrood zojuist, toch corona dus.. :-|
Alle reacties Link kopieren
Zeg zie daar maar even goed de waarheid Liz .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ahh nee,dat is wel balen Liz!!
Beterschap.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven