Wat eet je op dit moment deel 21

31-10-2021 17:07 3436 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in dit topic :hello:

De titel is een beetje misleidend ;-)) want wij praten hier niet alleen over ons eten en drinken. We kletsen ook heel wat af :-D over leuke dingen maar ook over minder leuke dingen.

Iedereen is welkom om mee te schrijven!


Een link naar het vorige deel: eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-20/l ... #p33407572
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .wat sneu voor jouw vriendin Liz maar als het beter is voor zo.n beestje wat doe dan.

Ik ben nog half in slaap..maak er n rustige dag van.

Viva ook weer eventjes in beeld :hello:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ach wat sneu Liz! Verdrietig voor je vriendin om afscheid van haar dier te moeten nemen.

Houden jullie het een beetje vol vandaag?

Ik heb gister een aanrijding gehad,gelukkig deden de airbags hun werk maar ben wel bont en blauw.
Ik reed met 50 tegen die muts aan,zij dacht nog even voor mij te kunnen,zij kwam van een afslag van de snelweg en had gewoon moeten stoppen.Politie en ambulances erbij maar ik mankeer gelukkig niks ergs.Die andere vrouw wonderlijk genoeg ook niet.
Ik zal de fotos sturen voor diegene met facebook.
Alle reacties Link kopieren
Oh jee coetje, wat zul je geschrokken zijn! Gelukkig ben je ok, op de blauwe plekken na dan. Weet je al hoe hoog de schade is?Hopelijk hoef je niet zo lang te wachten op de onderdelen als ik moest, want dan word je niet blij..
Alle reacties Link kopieren
Oh jeetje coetje .welke auto is van jouw die in de berm? Hoop dat het snel opgelost gaat worden.
Denk dat je morgen flink wat spierpijn hebt.
Ja ik kan het goed volhouden gelukkig hebben we airco.
Liz zo als jij altijd vertelt woon jij aardig in de bossen dus je zal ook niet zo veel last van de warmte hebben .

Viva kun jij en de kinderen het volhouden?

Heb vanavond n beetje pasta salade gegeten straks nog n kop groentesoep.
Slimste mens kijken .en dan lezen .
Fijne avond . 😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Wat een schrik, Coetje! Ben blij dat je (redelijk) in de orde bent, dat is het belangrijkste.

Niet leuk voor je vriendin, Liz :|

Nog op pad geweest, Chris?

Ben vanmorgen al héél vroeg opgestaan, om 4.30 uur. Kon niet meer slapen, dus ik heb ‘domme’ tv gekeken (B&B Vol Liefde op Videoland), koffie gedronken en ben om 6.00 uur gaan wandelen. Had gisteren geen bal gedaan en ik voel me niet zo lekker als ik niet beweeg. Was om half acht weer terug, heb ontbeten en ben om kwart over acht naar AH gefietst voor boodschappen. Vervolgens met de laptop in de tuin gaan zitten en daar een aantal uur gewerkt, hele dagen doe ik nog niet. Ben de rest van de dag in de tuin gebleven en daar was het wel uit te houden vond ik. Lag op een gegeven moment heerlijk languit op mijn loungebank met mijn e-reader en toen zijn m’n luikjes even dichtgegaan :P

Heb wraps met zalm en roomkaas gegeten en zo’n lekker Liuk-ijsje toe. Straks fruit.
Alle reacties Link kopieren
Nou Chris midden in de bossen woon ik niet hoor, wel aan de rand van het dorp met een stuk bos naast mijn tuin. Het klopt wel dat ik daardoor weinig last heb van de warmte, ik zit gewoon in mijn lange broek onder een dekentje in huis momenteel, merk niks van de hitte buiten. In de tuin is het wel benauwd maar niet heet, omdat de zon niet op de tuin staat.
Wij aten gebakken aardappels met sla en een hamburger en meloen als toetje.
Alle reacties Link kopieren
Cookie jij was wel heel vroeg zeg, begrijpelijk dat je smiddags nog even in slaap bent gevallen. Liuk ijsjes heb ik nog nooit gehad, ik zie ze ook nooit in de winkels moet ik zeggen. Wat best jammer is want ik ben er wel benieuwd naar.
Alle reacties Link kopieren
Nee ik ben de zwarte..is een auto van de zaak dus alles wordt wel netjes geregeld.

Wij aten broodje gyros.
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk om de luikjes even dicht te doen.lukt mij zelden overdag .vanmiddag nog geprobeerd door even op bed te gaan liggen..zal wel komen doordat ik snachts wel 8 uur slaap.
Gaat het n beetje met je cookie?

Maar wel schrikken coetje je zat er wel zelf in.

Ken het ijs ook niet.heb n handdoek meegenomen in bed omdat ik ontzettend lig te zweten .kan de ventilator wel aan zetten maar dat geruis stoort mij dan weer..ik heb altijd wel wat te zeuren.😀
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Ik ben thuis en doe rustig aan,mijn hele lijf doet zeer.Dat het vannacht zo warm was hielp ook niet echt want daardoor ook heel slecht geslapen.
Vriend is net met mijn baas bij de auto gaan kijken,lang leve de airbags en het engeltje op mijn schouder!

Mijn ontbijt was koffie en 2 crackers met kaas.

Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Verstandig coetje. Ik heb mijn vrijwaringstest vanmorgen vroeg gedaan en wacht nu op de uitslag, hopelijk mogen we dan morgen weer naar buiten.
Zoon was helemaal blij dat we weggingen, ik heb dus na de test nog maar een stukje omgereden om hem een 'uitje' te geven. Daarna was hij ook wel weer moe en is hij op bed gaan liggen, in die tijd heb ik de dochter van een van mijn patiënten teruggebeld, blijkt dat haar moeder 10 dagen geleden al overleden is en niemand op kantoor vond het nodig om mij dat ook ff te melden blijkbaar (6) ze heeft zelfs een bedankbrief waarin ik extra word genoemd omdat ik 9 jaar (!!) 2 keer per week daar was op kantoor afgegeven en ook die heb ik niet gezien en is mij ook niks van verteld :-| de dochter had mij gisterenavond gebeld omdat ze mij gemist had op de begrafenis en ze ook nog niks van mij gehoord had wat ze gek vond omdat ik daar zo lang geweest ben en de hele familie mij kende. Ze was dan ook nogal geschokt dat ik van niks wist, terwijl ik na het overlijden van haar moeder nog 3 dagen op kantoor ben geweest voordat ik ziek werd . Echt zo slecht weer dit :evil:
Alle reacties Link kopieren
Wat n stelletje ongevoelige horken zijn het daar toch Liz .
Ongelofelijk totaal gevoelloos ..
Bah bah bah geen woorden voor .
Fijn dat je je zoon nog blij hebt kunnen maken met n extra rondritje.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Nou echt Liz,wat een ongelofelijke domme aktie!! Wat een horken daar!
Jij had zelf miss ook graag afscheid genomen..nu ging dat natuurlijk niet omdat je ziek was,maar jou een beetje kennende had je dan zeker al contact gezocht met de familie.
Heel slecht dit!
Alle reacties Link kopieren
Dat was voor de dochter en mij ook een troost idd, dat ik sowieso niet had kunnen komen op de begrafenis. Ik heb nu afgesproken dat ik de dochter nog een keer bezoek als zoon op vakantie is en dat we dan samen naar het graf van haar moeder gaan, wat ik heel fijn vind. Ook krijg ik de rouwkaart alsnog opgestuurd.
Alle reacties Link kopieren
Dat is zeker fijn Liz,je bouwt toch een band met die mensen op als je er al zo lang werkt.

Wij aten aardappelschijfjes,salade en een schnitzel.
Alle reacties Link kopieren
Het is in ieder geval met de dochter rechtgezet heb je daar geen ongemakkelijk gevoel over..

Trusten allemaal.😴😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Ik heb er nog een thuiswerkdag achteraan geplakt.

Ontbijt was koffie en 2 crackers met kaas.
Vanavond naar de verjaardag van mijn moeder.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd coetje. Dat plakken is niet zo moeilijk met dit weer al scheelt het vandaag n paar graden .

Maar je hoort mij niet mopperen .man was gisteren niet zo goed in orde .maar we hebben nu n paar dagen thuis gezeten en willen straks n paar boodschappen doen.
Kijken of ik nog iets lekkers kan vinden om te eten .en te snaaien we doen ook rustig aan met koken hooguit n soep laten trekken het wordt gelijk goed heet als je aan het koken bent .
Volgens mij zitten we nu in de hondsdagen dan blijft het weer 7 weken zo, en moet je oppassen met eten alles bederft nu snel .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Chris,dat klopt vlg mij wel van die hondsdagen.Goed opletten dus😀

Liz,mag je weer naar buiten?

Ik werk thuis en ga om 11u afscheid nemen van een oude vriendin😪het gaat nu hard achteruit,haar man belde mij nog gisteravond dat ik snel moet zijn.Kutziekte!
Ontbijt koffie en 2 crackers met kaas.
Alle reacties Link kopieren
Veel sterkte lieve coetje :hug: , wat vreselijk dat je alweer afscheid moet nemen van een dierbare :-(

Mijn test is nog positief, maar de ct waarde zat op het randje (ik had een waarde van 29 en bij 30 mag je uit quarantaine :roll:) dus ik wacht de brief van de landkreis af voor we naar buiten gaan voor de zekerheid.
Alle reacties Link kopieren
Thnxx Liz! Ben even geweest,ze is er zelf van overtuigd dat dit een "dip"is en ze nog lang niet doodgaat...schrijnend om te zien!

Ook zelf nog even langs de huisarts geweest,dat was afgesproken na het ongeluk.Die wilde dat ik toch foto's van mijn rib liet maken omdat die wel erg veel pijn doet maar is niet gebroken gelukkig.Ze schrok ervan hoe blauw,paars,geel ik ben.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Wat is het stil hier!

Ontbijt koffie en een croissant met hagelslag.
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag, zeker rustig hier. Hopelijk gaat het goed met iedereen? Hier wel, wij hebben boodschappen gehaald en zijn bij de apotheek, postkantoor en schoenenwinkel geweest, eindelijk geslaagd voor pantoffels en nieuwe schoenen voor zoon. Nu alleen nog laarzen bij de grenzlandmarkt halen voor hem en daarna eindelijk weer naar Hanna heen :-D
Alle reacties Link kopieren
Dat klinkt als een fijne middag voor de boeg Liz! Zijn zoon en Hanna al wat aan elkaar gewend?
Alle reacties Link kopieren
Nou we hebben dus nog maar weinig tijd gehad om ze aan elkaar te laten wennen helaas, Hanna staat hier pas sinds 4 juli waarbij ik haar de eerste week heb laten wennen aan haar nieuwe omgeving zonder dat zoon er meteen ook nog es bij kwam, en de week er op werd ik woensdag ziek. Ze hebben elkaar dus nog maar 3 keer gezien ofzo, vaker niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven